Umiejętności
Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
TVO Sp. z o.o.
• Tworzenie strategii asortymentowej w kategorii ogród i dom (łóżka, materace, pościele, majsterkowanie, małe agd, ogród, camping (narzędzia nawadnianie, nawozy, akcesoria do ogrodu, grille, meble ogrodowe, baseny, zabawki ogrodowe)
• Budowa oferty produktowej w powierzonej kategorii;
• Poszukiwanie nowych produktów i dostawców, negocjacje warunków współpracy;
• Odpowiedzialność za politykę cenową i marżę;
• Tworzenie marek własnych i ich koncepcji sprzedażowych
• Budowa oferty produktowej w powierzonej kategorii;
• Poszukiwanie nowych produktów i dostawców, negocjacje warunków współpracy;
• Odpowiedzialność za politykę cenową i marżę;
• Tworzenie marek własnych i ich koncepcji sprzedażowych
Manager Sprzedaży Krajowej – rynek tradycyjny
• Stworzenie strategii sprzedażowej, realizacja planu sprzedaży na powierzonym rynku;
• Współpraca z kluczowymi klientami rynku DIY oraz ogród, sklepami internetowymi;
• Współpraca z odbiorcami B2B, współtworzenie marek własnych czołowych firm rynku DIY, ogród;
• Współpraca z klientami sieciowymi - PSB Mrówka, Bricomarche i lokalnymi sieciami DIY;
• Reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych;
• Analiza rynku i trendów (produkty DIY, doniczki i akcesoria ogrodnicze);
• Przewodzenie zespołowi 6 regionalnych przedstawicieli handlowych,
• Współpraca z kluczowymi klientami rynku DIY oraz ogród, sklepami internetowymi;
• Współpraca z odbiorcami B2B, współtworzenie marek własnych czołowych firm rynku DIY, ogród;
• Współpraca z klientami sieciowymi - PSB Mrówka, Bricomarche i lokalnymi sieciami DIY;
• Reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych;
• Analiza rynku i trendów (produkty DIY, doniczki i akcesoria ogrodnicze);
• Przewodzenie zespołowi 6 regionalnych przedstawicieli handlowych,
Opracowanie strategii produktowej, ofertowej i dystrybucyjnej dla PNOS Ożarów
• Analiza PNOS Ożarów na tle otoczenia konkurencyjnego w kanale tradycyjnym oraz nowoczesnym (sieci DIY, hipermarkety, dyskonty) – obejmująca asortyment, programy handlowe, działania promocyjne, ceny, warunki handlowe;
• Opracowanie rekomendacji zmian asortymentowych, cenowych, opakowaniowych;
• Stworzenie polityki sprzedażowej oraz promocyjnej dla programów nasiennych na sezon 2016;
• Opracowanie nowych linii produktowych nasion oraz nowych kategorii dla wszystkich kanałów dystrybucji wraz z budżetami wprowadzenia i wsparcia;
• Opracowanie gotowych koncepcji sprzedażowych (merchandising, planogramy, displaye, materiały POS);
• Negocjacje z dostawcami opakowań i materiałów ekspozycyjnych (krajowi i z Dalekiego Wschodu), współpraca z dostawcami nasion;
• Przygotowanie oferty sprzedażowej, cenników i warunków logistycznych dla sieci handlowych DIY (Castorama, Leroy Merlin, Praktiker, OBI, PSB Mrówka, Bricomarche) oraz C&C (Selgros, Makro);
• Przygotowanie gotowej koncepcji ofertowej dla sieci supermarketów i dyskontów;
• Analiza aktualnej sieci dystrybucji nasion PNOS Ożarów, opracowanie bazy rekomendowanych dystrybutorów;
• Prowadzenie prezentacji i negocjacjach handlowych z klientami;
• Opracowanie rekomendacji zmian asortymentowych, cenowych, opakowaniowych;
• Stworzenie polityki sprzedażowej oraz promocyjnej dla programów nasiennych na sezon 2016;
• Opracowanie nowych linii produktowych nasion oraz nowych kategorii dla wszystkich kanałów dystrybucji wraz z budżetami wprowadzenia i wsparcia;
• Opracowanie gotowych koncepcji sprzedażowych (merchandising, planogramy, displaye, materiały POS);
• Negocjacje z dostawcami opakowań i materiałów ekspozycyjnych (krajowi i z Dalekiego Wschodu), współpraca z dostawcami nasion;
• Przygotowanie oferty sprzedażowej, cenników i warunków logistycznych dla sieci handlowych DIY (Castorama, Leroy Merlin, Praktiker, OBI, PSB Mrówka, Bricomarche) oraz C&C (Selgros, Makro);
• Przygotowanie gotowej koncepcji ofertowej dla sieci supermarketów i dyskontów;
• Analiza aktualnej sieci dystrybucji nasion PNOS Ożarów, opracowanie bazy rekomendowanych dystrybutorów;
• Prowadzenie prezentacji i negocjacjach handlowych z klientami;
Dyrektor Działu Twój Ogród i Akcesoriów Ogrodniczych
• Stworzenie strategii rozwoju kategorii hobby (nawozy, środki ochrony roślin) oraz kategorii akcesoriów ogrodniczych
• Kreacja nowych marek oraz repozycjonowanie już istniejących (Twój Ogród / Rosahumus)
• Rozwój nowych produktów na potrzeby kanałów: ‘hobby’ i profesjonalnego, w tym: rekomendacja asortymentu (dostawcy krajowi, europejscy, Daleki Wschód), tworzenie form i projektów opakowań, opracowywanie koncepcji komunikacji;
• Tworzenie budżetów sprzedaży, polityki rabatowej, promocyjnej, dystrybucyjnej dla oferty ‘hobby’ oraz akcesoriów;
• Negocjacje warunków handlowych z dostawcami i dystrybutorami; współpraca ze sklepami firmowymi Agrosimex;
• Reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych;
• Analiza rynku i trendów (produkty hobby i akcesoria ogrodnicze);
• Przewodzenie zespołowi 3 regionalnych przedstawicieli handlowych, prowadzenie rekrutacji i szkoleń;
• Kreacja nowych marek oraz repozycjonowanie już istniejących (Twój Ogród / Rosahumus)
• Rozwój nowych produktów na potrzeby kanałów: ‘hobby’ i profesjonalnego, w tym: rekomendacja asortymentu (dostawcy krajowi, europejscy, Daleki Wschód), tworzenie form i projektów opakowań, opracowywanie koncepcji komunikacji;
• Tworzenie budżetów sprzedaży, polityki rabatowej, promocyjnej, dystrybucyjnej dla oferty ‘hobby’ oraz akcesoriów;
• Negocjacje warunków handlowych z dostawcami i dystrybutorami; współpraca ze sklepami firmowymi Agrosimex;
• Reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych;
• Analiza rynku i trendów (produkty hobby i akcesoria ogrodnicze);
• Przewodzenie zespołowi 3 regionalnych przedstawicieli handlowych, prowadzenie rekrutacji i szkoleń;
Zastępca Dyrektora Handlowego
FLORALAND Sp. z o. o. Sp. k.
• Tworzenie polityki rabatowej, kredytowej i promocyjnej dla klientów rynku tradycyjnego;
• Współtworzenie strategii rozwoju firmy i współudział w tworzeniu oferty produktowej;
• Zarządzanie zespołem 11 Regionalnych Przedstawicieli Handlowych; prowadzenie rekrutacji, coaching, organizacja i prowadzenie szkoleń: zarówno wewnętrznych jak i przy współpracy z firmami zewnętrznymi;
• Nadzór nad współpracą RPH z klientami hurtowymi, detalicznymi oraz placówkami międzynarodowych sieci handlowych (supermarkety, sklepy DIY);
• Planowanie budżetów sprzedaży i zakupów;
• Współtworzenie i nadzór nad realizacją programów promocyjnych i merchandisingowych dla kluczowych klientów;
• Opracowywanie standardów ekspozycji / category management dla sieci handlowych;
• Prowadzenie projektów zewnętrznego serwisu merchandisingowego w kanale KK
Dodatkowe funkcje w firmie Floraland:
• Marketing Manager: nadzór i koordynacja pracy działu marketingu i kierowników produktów;
• Key Account Manager: zarządzanie grupą klientów sieciowych, negocjacje warunków współpracy;
• Kierownik Kategorii (rośliny pakowane, nasiona kwiatów, warzyw i ziół)
Zakres obowiązków: rozwój sprzedaży ww. kategorii; tworzenie programu nasiennego Floraland (w tym: opracowanie konceptu jednej ceny); stworzenie i rozwój marki Smak & Zdrowie; współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie zakupu materiału siewnego; organizacja produkcji nasion; współpraca z polskimi szkółkami, import sadzonek roślin; optymalizacja kosztów transportu i dystrybucji; współpraca z PIORIN w zakresie kontroli obrotu nasiennego.
• Współtworzenie strategii rozwoju firmy i współudział w tworzeniu oferty produktowej;
• Zarządzanie zespołem 11 Regionalnych Przedstawicieli Handlowych; prowadzenie rekrutacji, coaching, organizacja i prowadzenie szkoleń: zarówno wewnętrznych jak i przy współpracy z firmami zewnętrznymi;
• Nadzór nad współpracą RPH z klientami hurtowymi, detalicznymi oraz placówkami międzynarodowych sieci handlowych (supermarkety, sklepy DIY);
• Planowanie budżetów sprzedaży i zakupów;
• Współtworzenie i nadzór nad realizacją programów promocyjnych i merchandisingowych dla kluczowych klientów;
• Opracowywanie standardów ekspozycji / category management dla sieci handlowych;
• Prowadzenie projektów zewnętrznego serwisu merchandisingowego w kanale KK
Dodatkowe funkcje w firmie Floraland:
• Marketing Manager: nadzór i koordynacja pracy działu marketingu i kierowników produktów;
• Key Account Manager: zarządzanie grupą klientów sieciowych, negocjacje warunków współpracy;
• Kierownik Kategorii (rośliny pakowane, nasiona kwiatów, warzyw i ziół)
Zakres obowiązków: rozwój sprzedaży ww. kategorii; tworzenie programu nasiennego Floraland (w tym: opracowanie konceptu jednej ceny); stworzenie i rozwój marki Smak & Zdrowie; współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie zakupu materiału siewnego; organizacja produkcji nasion; współpraca z polskimi szkółkami, import sadzonek roślin; optymalizacja kosztów transportu i dystrybucji; współpraca z PIORIN w zakresie kontroli obrotu nasiennego.
Area Sales Manager
• Odpowiedzialność za realizację planów rejonu sprzedaży;
• Kreowanie polityki dystrybucyjnej i promocyjnej dla dystrybutorów, hurtowni oraz detalicznych sieci handlowych;
• Kierowanie zespołem 4 przedstawicieli handlowych – coaching, motywowanie i rozwój zespołu;
• Planowanie i rozliczanie budżetów promocyjnych;
• Współpraca z międzynarodowymi sieciami handlowymi w zakresie logistyki dostaw, negocjacji i rozliczania kontraktów;
• Kreowanie polityki dystrybucyjnej i promocyjnej dla dystrybutorów, hurtowni oraz detalicznych sieci handlowych;
• Kierowanie zespołem 4 przedstawicieli handlowych – coaching, motywowanie i rozwój zespołu;
• Planowanie i rozliczanie budżetów promocyjnych;
• Współpraca z międzynarodowymi sieciami handlowymi w zakresie logistyki dostaw, negocjacji i rozliczania kontraktów;
Sales Promotor
Organizacja imprez targowych i sponsorowanych, działań promocyjnych dla rynku detalicznego, hurtowego, sieci handlowych oraz HORECADI; nadzór nad pracą hostes
Szkolenia i kursy
Środki ochrony roślin (Janusz Mazurek); Dochodzenie należności w obrocie gospodarczym (Ipso Iure); Centrum ogrodnicze przyszłości, spełnienie potrzeb klienta - sukces gwarantowany (Związek Szkółkarzy Polskich); Wykorzystanie coachingu, treningu i wizyty kontrolnej w pracy managera do osiągnięcia strategicznych celów firmy (Catman Polska Sp. z o.o.); Taktyki Merchandisingowe w Procesie Zarządzania Kategoriami; Catman - zarządzanie kategorią; Negocjacje z kupcem w sieciach przemysłowych DIY (McHayes&Steward Group), Coaching Managerski, Zarządzaniem czasem własnym i podwładnych; Nowoczesne metody zarządzania (Kalkstein); Coaching, system ocen i rozliczania z wyników; Profesjonalne techniki sprzedaży; Kierowanie zespołem handlowców; ACE Sales Skills Training Course (LMCL); Umiejętność Sprzedaży (Incontext).
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Podróże, fotografia - Zaawansowany Kurs Fotografii (Akademia Fotografii), nurkowanie (stopień: PADI Rescue Diver), enologia (kurs ENO1 – Collegium Vini).
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.