Krzysztof Gemza

manager w branży farmaceutycznej, lekarz pediatra, lekarz medycyny estetycznej. Indywidualna Praktyka Lekarska, Gabinet Medycyny Estetycznej Sensual Beauty
Tychy, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener z zakresu zabiegiów medycyny estetycznej i laseroterapii
LA PELLE GOLD
Szkolenia z zakresu zabiegów medycyny estetycznej.
Szkolenia z zastosowania urządzeń dla medycyny estetycznej w tym zastosowania lasera pikosekundowego.
Logo
Właściciel i główny lekarz
Sensual Beauty Certyfikowany Gabinet Medycyny Estetycznej
LEKARZ MEDYCYNY ESTETYCZNEJ.
WYKŁADOWCA W GWSH KATOWICE NA WYDZIALE KOSMETOLOGIA MEDYCZNA.
AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR URZĄDZEŃ MEDIKA POLSKIEJ FIRMY MAXMEDIK: KARBOKSYTERAPIA, TERMOLIZA, PLAZMA FRAKCYJNA, LASER DIODOWY 808, KOMBAJNY KOSMETOLOGICZNE.
TRENER Z ZAKRESU KARBOKSYTERAPII, TERMOLIZY, LECZENIA PLAZMĄ FRAKCYJNĄ, ZABIEGÓW LASERAMI DIODOWYMI DLA FIRMY MAXMEDIK
Wykonywane zabiegi:
atelokolagen Linerase
skleroterapia iniekcyjna
zamykanie naczynek laserem i termolizą
nieoperacyjna korekcja opadających powiek górnych (blefaroplastyka)
osocze bogatopłytkowe PRP, autologiczna fibryna
karboksyterapia
botoks - leczenie migreny, nadpotliwości, zmarszczek, bruksizmu
korekcja twarzy: autologiczna fibryna, kwas hialuronowy, karboksymetyloceluloza
nieoperacyjna korekta nosa kwasem hialuronowym
nici PDO
mezoterapia mikroigłowa Dermafix
laseroterapia - usuwanie znamion skórnych
zabieg Aqualyx - autoryzowany gabinet
zabieg Alidya - autoryzowany gabinet
epilacja IPL+RF
wybielanie zębów
peelingi medyczne, w tym PRX T33
Indywidualna Praktyka Lekarska
lekarz pediatra
Indywidualna Praktyka Lekarska
Logo
Dyrektor ds. Handlowych
GCZM Zarys Zabrze
• prowadzenie 20-osobowego zespołu PH, rekrutacja nowych PH.
• szkolenia sprzedażowe PH, analiza realizacji wizyt w oparciu o system raportowy, analiza wyników w oparciu o system Experis i Olap pod kątem realizacji planu i pod kątem pracy PM.
• Przygotowanie rocznych planów poprawy efektywności pracy zespołu PH, zasad oceny PH, zasad premiowania PH.
• Nadzór nad pracą Product Managerów, udział w tworzeniu materiałów promocyjnych i redagowaniu folderów reklamowych, opracowanie strategii promocyjnej oraz określenie docelowej grupy targetowej klientów.
• Kontakty z opinionliderami i kluczowymi klientami w celu testowania nowych produktów przed ich wprowadzeniem na rynek.
• Planowanie udziału w konferencjach, zjazdach i kongresach.
Hand-Prod Sp. z o.o.
Product Manager Rx dla leków Roche Polska
• szkolenia merytoryczne PM i PA, analiza realizacji wizyt w oparciu o system raportowy, analiza wyników IMS pod kątem realizacji planu i pod kątem pracy PM.
• Przygotowanie rocznych planów marketingowych, kwartalnych planów pracy i kwartalnych raportów z wykonania zadań sprzedażowych.
• Przygotowanie szkoleń merytorycznych, udział w tworzeniu materiałów promocyjnych i redagowaniu folderów reklamowych, opracowanie strategii promocyjnej oraz określenie docelowej grupy targetowej lekarzy.
• Organizacja i nadzór nad uczestnictwem lekarzy w kongresach, konferencjach i zjazdach.
• Współpraca z opinionliderami podczas tworzenia merytorycznych materiałów promocyjnych oraz podczas przygotowywania wykładów na konferencje i zjazdy i do czasopism medycznych.
Logo
Kierownik Projektu
Hipokrates Kraków
• prowadzenie 20-28 osobowego zespołu PM – promocja leków, preparatów OTC i suplementów diety skierowanych do lekarzy pediatrów, lekarzy rodzinnych i internistów, dermatologów, ginekologów, diabetologów.
• szkolenia merytoryczne i sprzedażowe PM, trening PM, rekrutacja PM, analiza realizacji wizyt, analiza wyników IMS i Pharmatrend pod kątem pracy PM.
• Przygotowanie szkoleń merytorycznych, udział w tworzeniu materiałów promocyjnych i redagowaniu folderów reklamowych, opracowanie strategii promocyjnej oraz określenie docelowej grupy targetowej lekarzy.
Polpharma
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• Zbudowanie zespołu przedstawicieli po reorganizacji field force,u.
• Wyprowadzenie swojego zespołu z ostatniego – piętnastego - na czwarte miejsce w rankingu zespołów Unitu 3.
• Promocja formoterolu (Oxodil) i omeprazolu (Polprazol) - Rx
Polpharma
Regionalny Kierownik Sprzedaży
 Zbudowanie profesjonalnego, stabilnego, o małej rotacji (2 osoby w roku) zespołu przedstawicieli medycznych w terytorium Południe (Wrocław, Opole, Katowice, Częstochowa, Kraków, Kielce).
 Na 3 pracujące zespoły zajęcie w roku 2004 I miejsca w sprzedaży Febrofenu żelu (OTC), II miejsca w sprzedaży Febrofenu kapsułek (Rx), II miejsca w sprzedaży Ibufenu (OTC), II miejsca w sprzedaży Biseptolu susp. (Rx), III miejsca w sprzedaży Vitaminum D3.

 Zaproponowanie i wdrożenie koncepcji promocji Ibufenu (OTC) w zawiesinie w punktach szczepień. Realizacja projektu, którego głównym celem była lojalizacja personelu średniego, zwiększyła sprzedaż produktu i doprowadziła do realizacji planu sprzedaży w 110%.
 Zaplanowanie i wdrożenie na podległym terytorium cyklu konferencji naukowych dla lekarzy lecznictwa zamkniętego i otwartego o tematyce: „Suplementacja diety u dzieci Vit. D3” oraz „Ibuprofen (Ibufen – OTC) w terapii gorączki u dzieci”. Współpraca z Śląskim PTP i Panią doc. H. Woś, Ordynatorem Kliniki Pediatrii Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka i Matki w Katowicach, z Częstochowskim PTP i Panem Drem n. med. W. Lewanowiczem oraz Kierownikiem Katedry i Kliniki Reumatologii Wieku Rozwojowego w Warszawie, Panią Prof. A. Romicką.
World Markets Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny
 Wprowadzenie od podstaw na rynek lecznictwa zamkniętego i otwartego Polski Południowej generyku cyprofloksacyny firmy Torrent (Indie) - Rx.
 Wprowadzenie od podstaw na rynek lecznictwa zamkniętego i otwartego Polski Południowej generyku ranitydyny firmy Torrent (Indie) - Rx. W latach 2001-2002 poprzez hurtownię Urtica sprzedawano do szpitali 70% ranitydyny firmy Torrent a tylko 30% pozostałych ranitydyn.
 Wprowadzenie od podstaw, głównie na rynek specjalistycznego lecznictwa zamkniętego i otwartego (hepatolodzy, lekarze chorób zakaźnych gastrolodzy, onkolodzy) Liv.52 (OTC) - ziołowego preparatu o działaniu hepatoprotekcyjnym firmy Himalaya (Indie). W przeciągu pierwszej połowy roku 2003 uzyskałem 3-krotny wzrost sprzedaży w/w produktu.
 Pomoc w rekrutacji i przeszkolenie nowych pracowników w celu zwiększenia sprzedaży promowanych produktów.
 Udział w tworzeniu strategii marketingowej do leków promowanych przez Word Markets, udział w redagowaniu folderów promocyjnych, tworzenie akcji promocyjnych dla hurtowni farmaceutycznych i realizacja ich w podległym terenie.
Logo
Przedstawiciel Medyczny
Lek Ljubljana
 Wprowadzenie i ugruntowanie pozycji na terenie Śląska amoksycyliny z kwasem klawulanowym, klindamycyny, ceftriaksonu, wankomycyny, pentoksyfiliny, loratadyny, amlodypiny (Rx).
 Rozszerzenie sprzedaży o rynek szpitalny.

Szkolenia i kursy

1980 – kurs prawa jazdy
1999 - kurs obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
1999 – MERCURI INT.: planowanie i przygotowanie wizyt, rozmowa z klientem, elementy profesjonalnej komunikacji, negocjacje z klientem, mowa ciała.
1999 – 2005 Wewnętrzne szkolenia firmowe: negocjacje, psychologia klienta, zachowania asertywne, asertywność menedżerska, zarządzanie i coaching, podstawy wiedzy o przetargach.
2004 – HORODYŃSKI: Marketing farmaceutyczny dla wyniku.
2005 – IMS i AREKS: planowanie regionalne.
2009 – InforMedia Poland: Farmamarketing a Prawo 2009 Konsekwencje Nowego Rozporządzenia – Najlepsze Rozwiązania
2009 – Cooper Conferences: Paragraf 13, praktyczne rozwiązania dla firm.
2009 – Canfor: Nowe zasady reklamy i promocji produktów leczniczych.
2010 – Meritum S. C.: Techniki porozumiewania się z klientami w aspekcie sprzedaży i obsługi.
2014 do nadal: liczne szkolenia z zakresu medycyny estetycznej na kongresach krajowych i zagranicznych

Edukacja

Logo
MEDYCYNA ESTETYCZNA DLA LEKARZY, studia podyplomowe
GWSH KATOWICE - MEDYCYNA ESTETYCZNA DLA LEKARZY
Logo
medyczny, doktoranckie
Śląska Akademia Medyczna w Katowicach

Specjalizacje

Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna

Zainteresowania

neurolingwistyka, tenis, urządzanie ogrodu, quady.

Organizacje

Członek PTL
Członek PTMEiAA