Umiejętności
Coaching
Sprzedaż na zewnątrz
Zarządzanie personelem
MS Office
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
i inne :)
Negocjacje biznesowe
otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy
Market Research and Analyses
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. handlu i marketingu
Aves sp. z o.o. Gajewniki
- dyrektor działu handlu i marketingu
- stworzenie nowego zespołu handlowego
- stworzenie od podstaw działu marketingu
- zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedaży
- zarządzanie podległym personelem (biuro plus magazyny logistyczne zewnętrzne)
- współpraca z działem R&D
- opracowywanie krótko i długoterminowej strategii rozwoju i utrzymania sprzedaży
Realizacja rzeczy niemożliwych do zrealizowania :)
i wiele innych rzeczy :)
- stworzenie nowego zespołu handlowego
- stworzenie od podstaw działu marketingu
- zarządzanie rozproszoną strukturą sprzedaży
- zarządzanie podległym personelem (biuro plus magazyny logistyczne zewnętrzne)
- współpraca z działem R&D
- opracowywanie krótko i długoterminowej strategii rozwoju i utrzymania sprzedaży
Realizacja rzeczy niemożliwych do zrealizowania :)
i wiele innych rzeczy :)
Zastępca Dyrektora ds. handlu i marketingu
Aves sp. z o.o. Gajewniki
min.:
• OPRACOWYWANIE STRATEGII I PLANÓW SPRZEDAŻY ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
• OPRACOWYWANIE BUDŻETU I ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
• NADZÓW NAD MAGAZYNAMI ZEWNĘTRZNYMI I PRACUJĄCYM TAM PERSONELEM
• POZYSKIWANIE NOWYCH KANAŁÓW DYSTRYBUCJI ORAZ WSPÓŁPRACA Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY
• PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓW NAD REALIZACJĄ PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH MIESIĘCZNYCH I KWARTALNYCH
• OCENA, INICJOWANIE I ROZWÓJ NOWYCH MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
• ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYNIK FINANSOWY PROCESÓW SPRZEDAŻY
• ANALIZA KONKURENCJI I TRENDÓW ROZWOJU W OBSZARZE SPRZEDAŻY
• WPROWADZANIE NOWYCH PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY I NADZÓR NAD ICH SPRZEDAŻĄ
• OPRACOWYWANIE I NADZÓR NAD REALIZACJĄ KRÓTKO I DŁUGOTERMINOWEJ STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ FIRMY
• INICJOWANIE DZIAŁAŃ I PODEJMOWANIE DECYZJI ZMIERZAJĄCYCH DO MAKSYMALIZACJI WYNIKÓW SPRZEDAŻY
• ROZWÓJ DZIAŁU, REKRUTACJA I WDRAŻANIE PRACOWNIKÓW, ORGANIZOWANIE PRACY, STAWIANIE I ROZLICZANIE CELÓW, SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
• BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I SILNYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY
• ZARZĄDZANIE KANAŁAMI SPRZEDAŻY, PODEJMOWANIE DECYZJI UWZGLĘDNIAJĄCYCH SYTUACJĘ RYNKOWĄ I ZMIERZAJĄCYCH DO MAKSYMALIZACJI WYNIKÓW SPRZEDAŻY,
• MONITOROWANIE SPRZEDAŻY POPRZEZ ANALIZĘ KOSZTÓW, METOD I WYNIKÓW ORAZ REKOMENDACJE WPROWADZANIA ZMIAN MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE JEJ EFEKTYWNOŚCI;
• OPRACOWYWANIE STRATEGII I PLANÓW SPRZEDAŻY ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
• OPRACOWYWANIE BUDŻETU I ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
• NADZÓW NAD MAGAZYNAMI ZEWNĘTRZNYMI I PRACUJĄCYM TAM PERSONELEM
• POZYSKIWANIE NOWYCH KANAŁÓW DYSTRYBUCJI ORAZ WSPÓŁPRACA Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY
• PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓW NAD REALIZACJĄ PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH MIESIĘCZNYCH I KWARTALNYCH
• OCENA, INICJOWANIE I ROZWÓJ NOWYCH MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
• ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYNIK FINANSOWY PROCESÓW SPRZEDAŻY
• ANALIZA KONKURENCJI I TRENDÓW ROZWOJU W OBSZARZE SPRZEDAŻY
• WPROWADZANIE NOWYCH PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY I NADZÓR NAD ICH SPRZEDAŻĄ
• OPRACOWYWANIE I NADZÓR NAD REALIZACJĄ KRÓTKO I DŁUGOTERMINOWEJ STRATEGII SPRZEDAŻOWEJ FIRMY
• INICJOWANIE DZIAŁAŃ I PODEJMOWANIE DECYZJI ZMIERZAJĄCYCH DO MAKSYMALIZACJI WYNIKÓW SPRZEDAŻY
• ROZWÓJ DZIAŁU, REKRUTACJA I WDRAŻANIE PRACOWNIKÓW, ORGANIZOWANIE PRACY, STAWIANIE I ROZLICZANIE CELÓW, SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
• BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH I SILNYCH RELACJI Z KLIENTAMI FIRMY
• ZARZĄDZANIE KANAŁAMI SPRZEDAŻY, PODEJMOWANIE DECYZJI UWZGLĘDNIAJĄCYCH SYTUACJĘ RYNKOWĄ I ZMIERZAJĄCYCH DO MAKSYMALIZACJI WYNIKÓW SPRZEDAŻY,
• MONITOROWANIE SPRZEDAŻY POPRZEZ ANALIZĘ KOSZTÓW, METOD I WYNIKÓW ORAZ REKOMENDACJE WPROWADZANIA ZMIAN MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE JEJ EFEKTYWNOŚCI;
właściciel
FHU "OL-POL" Krzysztof Dworak
Firma zajmuje się min. poniższymi aspektami:
* Profesjonalne rozwijanie i wspieranie sprzedaży produktów głównie z branży FMCG.
* Zarządzanie sprzedażą - Outsourcing sprzedażowy
* Wprowadzanie produktów do różnych kanałów dystrybucji
To tylko wycinek mojej działalności i umiejętności :)
Zainteresowanych zapraszam do składania ofert dot. poważnej współpracy, któa przyniesie wymierne efekty i korzyści obu stronom..
* Profesjonalne rozwijanie i wspieranie sprzedaży produktów głównie z branży FMCG.
* Zarządzanie sprzedażą - Outsourcing sprzedażowy
* Wprowadzanie produktów do różnych kanałów dystrybucji
To tylko wycinek mojej działalności i umiejętności :)
Zainteresowanych zapraszam do składania ofert dot. poważnej współpracy, któa przyniesie wymierne efekty i korzyści obu stronom..
Kierownik sprzedaży
Quantum foods global sp. z o.o.
• Zarządzanie Regionem Sprzedaży oraz grupą Przedstawicieli Handlowych na terenie całej Polski.
• Reprezentowanie interesów firmy w ramach kontaktów z partnerami biznesowymi – kontakty z klientami kanału nowoczesnego tj. sieci handlowych międzynarodowych, lokalnych oraz dystrybutorów jak np. Tradis, SOT, ROMA Kraków.
• Negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych min. roczne (Sieć E. Leclerc - lokalnie, dystrybutorzy), promocje, ekspozycje, akcje wsparcia sprzedaży, lokalne i centralne połączone z budowanie długotrwałych relacji oraz egzekwowanie tych ustaleń
• Reprezentowanie interesów firmy w ramach kontaktów z partnerami biznesowymi – kontakty z klientami kanału nowoczesnego tj. sieci handlowych międzynarodowych, lokalnych oraz dystrybutorów jak np. Tradis, SOT, ROMA Kraków.
• Negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych min. roczne (Sieć E. Leclerc - lokalnie, dystrybutorzy), promocje, ekspozycje, akcje wsparcia sprzedaży, lokalne i centralne połączone z budowanie długotrwałych relacji oraz egzekwowanie tych ustaleń
Regionalny Kierownik Sprzedaży - Południowa Polska
• Zarządzanie Regionem Sprzedaży na obszarze Południowej Polski, w skład którego wchodzą województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, lubuskie, wielkopolskie i podkarpackie.
• Reprezentowanie interesów firmy w ramach kontaktów z partnerami biznesowymi – kontakty z klientami kanału nowoczesnego tj. sieci handlowych międzynarodowych, lokalnych oraz dystrybutorów jak np. Tradis, SOT, ROMA Kraków.
• Negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych typu promocje, ekspozycje, akcje wsparcia sprzedaży, lokalne i centralne połączone z budowanie długotrwałych relacji oraz egzekwowanie tych ustaleń
• Reprezentowanie interesów firmy w ramach kontaktów z partnerami biznesowymi – kontakty z klientami kanału nowoczesnego tj. sieci handlowych międzynarodowych, lokalnych oraz dystrybutorów jak np. Tradis, SOT, ROMA Kraków.
• Negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych typu promocje, ekspozycje, akcje wsparcia sprzedaży, lokalne i centralne połączone z budowanie długotrwałych relacji oraz egzekwowanie tych ustaleń
Rejonowy Kierownik Sprzedaży ds Kluczowych Klientów
* Kierownik Rejonowy ds. Kluczowych Klientów na terenie woj. Śląskiego
* po. zastępcy menedżera regionu
* Udział w pracach nad budżetem oraz samodzielne wykorzystywanie powierzonego budżetu
* Podejmowanie skutecznych działań w zakresie rozwoju i funkcjonowania nowoczesnego kanału dystrybucji
* Reprezentowanie interesów firmy w ramach kontaktów z partnerami biznesowymi głównie były to sieci handlowe międzynarodowe – negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych oraz budowanie długotrwałych relacji
* Analiza sprzedaży i działań konkurencji oraz sporządzanie raportów (tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i promocyjnych)
* po. zastępcy menedżera regionu
* Udział w pracach nad budżetem oraz samodzielne wykorzystywanie powierzonego budżetu
* Podejmowanie skutecznych działań w zakresie rozwoju i funkcjonowania nowoczesnego kanału dystrybucji
* Reprezentowanie interesów firmy w ramach kontaktów z partnerami biznesowymi głównie były to sieci handlowe międzynarodowe – negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych oraz budowanie długotrwałych relacji
* Analiza sprzedaży i działań konkurencji oraz sporządzanie raportów (tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych i promocyjnych)
Przedstawiciel Handlowy
* Przedstawiciel handlowy na terenie województw śląskiego, opolskiego oraz częściowo małopolskiego
* Obsługa sieci handlowych lokalnych i międzynarodowych
* Negocjowanie i nadzorowanie przeprowadzanych akcji lokalnych
* Organizowanie akcji promocyjnych oraz nadzór nad ich przeprowadzaniem
* Raportowanie do RKS
* Obsługa sieci handlowych lokalnych i międzynarodowych
* Negocjowanie i nadzorowanie przeprowadzanych akcji lokalnych
* Organizowanie akcji promocyjnych oraz nadzór nad ich przeprowadzaniem
* Raportowanie do RKS
Przedstawiciel Handlowy
* przedstawiciel handlowy na terenie województw śląskiego, opolskiego oraz częściowo małopolskiego
* współpraca z działami wspierającymi sprzedaż
* samodzielne wykorzystanie budżetu marketingowego
* obsługa sieci handlowych lokalnych i międzynarodowych
* Organizowanie akcji promocyjnych
* współpraca z działami wspierającymi sprzedaż
* samodzielne wykorzystanie budżetu marketingowego
* obsługa sieci handlowych lokalnych i międzynarodowych
* Organizowanie akcji promocyjnych
Szkolenia i kursy
• 10.10.2011r – Sztuka Zarządzania Sprzedażą – Brian Tracy International. Hotel Mariott, Warszawa
• 08.06.2011 r. – Handlowiec - doradca i opiekun Klienta. - POLWITA Sp. z o.o. Warszawa
• 04.02.2009 r. – Palety Euro. Jak uniknąć kłopotów. – CEL SP. Z O.O.
• 30.01.2008 r. – Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem – AKADEMIA PARP
• 4 – 5.12.2007 r. – Szkolenie kadr MŚP w zakresie wdrażania norm BHP – ZDZ KATOWICE
• 30.10.2007 r. – Negocjacje handlowe w MŚP – AKADEMIA PARP
• 13.10.2006 r. – Budowanie umiejętności handlowych poprzez coaching – SALES & HR KONSULTING
• 16 – 18.11.2005 r. – XXI wiek, nowoczesny kierownik, współczesny manager – RETURN ON INVESTMENT DORADZTWO I SZKOLENIA
• 8 -9.10.2004 r. – Psychologia w procesie sprzedaży – jak wykorzystać osobiste moce w procesie sprzedaży – DORADZTWO PERSONALNE SET
• 14 – 15.06.2003 r. – Techniki sprzedaży - CERTUS CENTRUM SZKOLENIA I DORADZTWA
• 08.06.2011 r. – Handlowiec - doradca i opiekun Klienta. - POLWITA Sp. z o.o. Warszawa
• 04.02.2009 r. – Palety Euro. Jak uniknąć kłopotów. – CEL SP. Z O.O.
• 30.01.2008 r. – Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem – AKADEMIA PARP
• 4 – 5.12.2007 r. – Szkolenie kadr MŚP w zakresie wdrażania norm BHP – ZDZ KATOWICE
• 30.10.2007 r. – Negocjacje handlowe w MŚP – AKADEMIA PARP
• 13.10.2006 r. – Budowanie umiejętności handlowych poprzez coaching – SALES & HR KONSULTING
• 16 – 18.11.2005 r. – XXI wiek, nowoczesny kierownik, współczesny manager – RETURN ON INVESTMENT DORADZTWO I SZKOLENIA
• 8 -9.10.2004 r. – Psychologia w procesie sprzedaży – jak wykorzystać osobiste moce w procesie sprzedaży – DORADZTWO PERSONALNE SET
• 14 – 15.06.2003 r. – Techniki sprzedaży - CERTUS CENTRUM SZKOLENIA I DORADZTWA
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Nowinki techniczne i telekomunikacyjne,
turystyka (aktywny wypoczynek – wycieczki piesze i rowerowe)
grillowanie :)
turystyka (aktywny wypoczynek – wycieczki piesze i rowerowe)
grillowanie :)
Inne
Prawo jazdy kategorii B od 1995r. Duża praktyka w prowadzeniu samochodu.
* Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego.
* Obsługa pakietu Microsoft Office (MS Word, Excel, Power Point)
* Obsługa Internetu i poczty elektronicznej
* Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
* Wysoko rozwinięte praktyczne umiejętności negocjacyjne
* Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
* Umiejętność pracy w zespole oraz w warunkach stresowych
* Kreatywność i asertywność
* Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego.
* Obsługa pakietu Microsoft Office (MS Word, Excel, Power Point)
* Obsługa Internetu i poczty elektronicznej
* Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
* Wysoko rozwinięte praktyczne umiejętności negocjacyjne
* Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
* Umiejętność pracy w zespole oraz w warunkach stresowych
* Kreatywność i asertywność
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY BYĆ SZCZĘŚLIWYM...
Grupa skupia ludzi,którzy chcą się podzielić z innymi sekretem,który noszą w sobie,a który czyni ich szczęśliwymi. Chciałbym,aby podyskutowali na ten temat z innymi,podpowiedzieli co mają robić inni.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
b2b BANKI, Płatności, akredytywy
Tu dyskutujemy i dzielimy sie informacjami nt roznych sposobow finansowania transakcji, bankow a przede wszystkim akredytyw
b2b BUSINESS. Informacje, dyskusje, szkolenia
Na tym forum nie zamieszczamy ogloszen businessowych. Jest przeznaczone do dyskusji najlepszych sposobow prowadzenia businessu na skale co najmniej hurtowa, lacznie z expansja na teren Unii. Wspolprac
b2b EUROPEAN Trade. Rozliczenia. VAT.
To wszystko, co rozni handel hurtowy w Polsce od handlu z Unia. Przeplyw towarow i uslug w ramach unii Europejskiej - strona ogloszeniowa dla ofert i zapotrzebowan.
International trade within Europea
b2b FREIGHT INFO. SPEDYCJA. Konferencje, seminaria, dyskusje, szkolenia
Dyskusje, wspolpraca, wymiana informacji o konferencjach seminariach, spotkaniach, szkoleniach dla logistykow.
Discussions, cooperation, informations exchange: conferences, seminars, meetings.
b2b FREIGHT LCL, COURIERS Załadunki częściowe, Usługi kurierskie, drobnica
Grupa dla zajmujacych sie spedycją międzynarodową - ladunkami czesciowymi i kurierskimi.
Grupa dla profesjonalistow - Nie przyjmujemy osob o nazwiskach sugerujacych falszywe dane, a zatem i osob ukr
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.