Krzysztof Dominiak

Specjalista ds. marketingu internetowego, KRUK S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Content Marketing Google Adwords Google Analytics Google Webmaster Tools Illustrator Microsoft Excel Microsoft Office PowerPoint Project Management SEM SEO Wordpress Adobe Photoshop Facebook ads Zarządzanie Marketing internetowy E-mail marketing Komunikacja Marketingowa praca w zespole Szybka nauka Niemiecki Angielski Zoho CRM Zoho Campaigns zarządzanie projektami międzynarodowymi

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KRUK S.A.
Specjalista ds. marketingu internetowego
Synergy Codes
Marketing Specialist
Aduma S.A.
Stażysta Junior International Marketing Specialist
• kontakt telefoniczny i mailowy z zagranicznymi firmami,
• przygotowywanie materiałów promocyjnych w j. angielskim przy użyciu Adobe Illustrator,
• tworzenie bazy klientów w oprogramowaniu Zoho CRM,
• tworzenie kampanii mailingowych w oprogramowaniu Zoho Campaigns
• praca w programach MS Excel, MS Word i Google Docs
Wrocławski Park Technologiczny S.A.
Praktykant w Dziale Rozwoju Firm
• przygotowanie zamówień udziału WPT w targach Innotech Expo 2013 i Technicon Innowacje 2013
• przygotowanie tekstu do katalogów targów w j. angielskim i polskim
• przegląd strony internetowej WPT pod względem funkcjonalności technicznej i użytkowej
• charakterystyka i analiza działalności konkurencji w zakresie Inkubatorów Przedsiębiorczości
Logo
Wolontariusz w Mobilnym Punkcie Informacyjnym
Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012
• praca w mobilnym punkcie informacyjnym
• udzielanie informacji obcokrajowcom w języku angielskim i niemieckim
• rozprowadzanie materiałów informacyjnych
Cedar Point Amusement Park
Games Host (Program Work & Travel USA)
- przyjmowanie wpłat i wydawanie nagród klientom parku rozrywki
- udzielanie informacji klientom w j. angielskim
- komunikacja telefoniczna w j. angielskim
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Członek stowarzyszenia
Szef Działu Marketingu (Luty 2011 - Czerwiec 2011)
- organizowanie spotkań dla członków działu,
- wspieranie Koordynatorów Marketingowych projektów Stowarzyszenia,
- zatwierdzanie materiałów promocyjnych tworzonych na potrzeby projektów Stowarzyszenia,

Koordynator Marketingowy projektów FenoMEN 2011 i Konkurs Językowy 2010
- nadzór nad wszystkimi czynnościami związanymi z komunikacją marketingową projektu,
- przygotowanie szkiców ulotki i plakatu projektów.

Szkolenia i kursy

- Wrocławski Absolwent 2012-2013

kompleksowy kurs w j. angielskim i polskim, trwający łącznie 140 godzin i składający się z czterech modułów tematycznych:
1. Interpersonal Communication Skills
2. Business English
3. Analytical Thinking Training
4. Creative Problem Solving

Edukacja

Logo
Zarządzanie (specjalizacja Zarządzanie Strategiczne), magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie (specjalizacja Komunikacja Marketingowa), licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

nauka języków obcych, sztuki walki, bieganie, nurkowanie, narciarstwo, gry RPG