Umiejętności
Zarządzanie wydajnością
zaangażowanie pracowników
Tworzenie polityk HR
Rozwój osobisty
Coaching i motywacja
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Biura Kadr i Szkoleń
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
1. Tworzenie i wdrażanie strategii i polityki zarządzania zasobami ludzkimi.
2. Zapewnienie najlepszych dostępnych zasobów ludzkich do realizacji zadań Funduszu.
3. Tworzenie i wdrażanie narzędzi zarządzania organizacją i efektywnością.
4. Nadzór zarządczy nad strukturami regionalnymi NFZ.
2. Zapewnienie najlepszych dostępnych zasobów ludzkich do realizacji zadań Funduszu.
3. Tworzenie i wdrażanie narzędzi zarządzania organizacją i efektywnością.
4. Nadzór zarządczy nad strukturami regionalnymi NFZ.
Dyrektor Zarządzania Zasobami Ludzkimi
G + J Polska Spółka Komandytowa
- Zapewnienie najlepszych zasobów ludzkich gwarantujących realizację celów biznesowych Spółki
- Wdrożenie procesów HR jako wsparcia procesów zarządzania spółką
- Budowa i realizacja strategii rozwoju obszaru HR
- Wsparcie kluczowych projektów biznesowych
- Wdrożenie procesów HR jako wsparcia procesów zarządzania spółką
- Budowa i realizacja strategii rozwoju obszaru HR
- Wsparcie kluczowych projektów biznesowych
Service Level Manager
Zarządzanie jakością usług informatycznych w TP SA.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie usługami informatycznymi w Grupie Kapitałowej TP
- budowa, wdrożenie i utrzymanie w TP S.A. procesu Service Level Management (zarządzania jakością usług IT) opartym o ITIL
- przygotowanie i wdrożenie Metodyki SLM
- budowa, wdrożenie, utrzymanie Katalogu Usług informatycznych TP (Port folio IT, Oferta usług informatyczno-integratorskich dla odbiorców Biznesowych i Grupy TP)
- wdrożenie Metodyki SLM w procesie sprzedaży usług informatyczno-integratorskich
- przygotowywanie, negocjacja i podpisywania umów Service Level Agrement
- zarządzanie procesem monitorowania i raportowania poziomu jakości usług informatycznych
- zarządzanie zmianą w procesie świadczenia usług
- budowa i wdrożenie modelu i nadzór nad procesem IT Financial Management (w tym zarządzanie kosztami usług IT)
- zarządzanie zmianą w procesie świadczenia usług
Zakres obowiązków:
- zarządzanie usługami informatycznymi w Grupie Kapitałowej TP
- budowa, wdrożenie i utrzymanie w TP S.A. procesu Service Level Management (zarządzania jakością usług IT) opartym o ITIL
- przygotowanie i wdrożenie Metodyki SLM
- budowa, wdrożenie, utrzymanie Katalogu Usług informatycznych TP (Port folio IT, Oferta usług informatyczno-integratorskich dla odbiorców Biznesowych i Grupy TP)
- wdrożenie Metodyki SLM w procesie sprzedaży usług informatyczno-integratorskich
- przygotowywanie, negocjacja i podpisywania umów Service Level Agrement
- zarządzanie procesem monitorowania i raportowania poziomu jakości usług informatycznych
- zarządzanie zmianą w procesie świadczenia usług
- budowa i wdrożenie modelu i nadzór nad procesem IT Financial Management (w tym zarządzanie kosztami usług IT)
- zarządzanie zmianą w procesie świadczenia usług
Manager Programów Transformacyjnych
Zakres obowiązków:
Zarządzanie Programami Transformacji Grupy Kapitalowej TP
- zarządzaniem ryzykiem projektów krytycznych w ramach programów transformacji
- zapewnienie terminowego raportowania statusu projektów do władz Spółki i Właściciela
- realizacja przeglądów prac w projektach z obszarów zarządzania jakością procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi
- prowadzenie i udział w projektach, zapewnienie wiedzy eksperckiej i wsparcia merytorycznego właścicielom biznesowym obszarów (zarządzania jakością procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi)
- zapewnienie spójności i raportowanie statusu realizacji celów strategicznych biznesowych
- Przygotowywnie celów strategicznych Spółki na podstawie (prace analityczne i benchamrking)
Zarządzanie Programami Transformacji Grupy Kapitalowej TP
- zarządzaniem ryzykiem projektów krytycznych w ramach programów transformacji
- zapewnienie terminowego raportowania statusu projektów do władz Spółki i Właściciela
- realizacja przeglądów prac w projektach z obszarów zarządzania jakością procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi
- prowadzenie i udział w projektach, zapewnienie wiedzy eksperckiej i wsparcia merytorycznego właścicielom biznesowym obszarów (zarządzania jakością procesów oraz zarządzania zasobami ludzkimi)
- zapewnienie spójności i raportowanie statusu realizacji celów strategicznych biznesowych
- Przygotowywnie celów strategicznych Spółki na podstawie (prace analityczne i benchamrking)
Project manager
Prowadzenie projektów biznesowcyh w obszarze Customer Care i Zarządzania Kompetencjami
- Zarządzanie zespołem projektoym
- Planowania, analizy wymagań, analizy opłacalności, studia wykonalności
- Projektowanie rozwiązań
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie komunikacją
- Zarządzania relacjami z dostawcami
- Roliczenie powykonawcze i biznesowe
- Zarządzanie zespołem projektoym
- Planowania, analizy wymagań, analizy opłacalności, studia wykonalności
- Projektowanie rozwiązań
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie komunikacją
- Zarządzania relacjami z dostawcami
- Roliczenie powykonawcze i biznesowe
Szkolenia i kursy
- Kurs i uprawnienia Auditora Systemów Zarządzania Jakością by AFNOR (Association Francaise de Normalisation)
- Project Managment (Professional Training Seminar); FROST & SULLIVAN - LONDON
- TCP/IP network protocols – its application to TECHNICAL PROJECT MANAGMENT; FROST & SULLIVAN - LONDON
-Kurs i uprawnienia Audotora wiodącego. Uprawnienia Auditora Wiodącego (QUALITY LEAD AUDITOR), British Stanadart Institusions by IRCA
- Budowanie modeli kompetencyjnych, analiza i wartościowanie stanowisk, SHL Polska (kurs oparty na programie Saville&Holdworth LTD) 2004
- ITIL FOUNDATION - Service IT Management, CT Partners certyficated by EXIN 2006
- PMI Establising the Project Management, MT&DC. The George Washington University School of Business
- PMI Rapid Assessment and Recovery of Troubled Projects, MT&DC. The George Washington University School of Business
- PMI Program Management, MT&DC. The George Washington University School of Business 2006
- Praktyk NLP (NLP Practitioner)- Neuroedukacja. Lublin. 2007/2008.
- Master NLP - Neuroedukacja. Lublin. 2008/2009
- Coach Praktyk Biznesu (EMCC Certified). NBA Academy 2008.
- Project Managment (Professional Training Seminar); FROST & SULLIVAN - LONDON
- TCP/IP network protocols – its application to TECHNICAL PROJECT MANAGMENT; FROST & SULLIVAN - LONDON
-Kurs i uprawnienia Audotora wiodącego. Uprawnienia Auditora Wiodącego (QUALITY LEAD AUDITOR), British Stanadart Institusions by IRCA
- Budowanie modeli kompetencyjnych, analiza i wartościowanie stanowisk, SHL Polska (kurs oparty na programie Saville&Holdworth LTD) 2004
- ITIL FOUNDATION - Service IT Management, CT Partners certyficated by EXIN 2006
- PMI Establising the Project Management, MT&DC. The George Washington University School of Business
- PMI Rapid Assessment and Recovery of Troubled Projects, MT&DC. The George Washington University School of Business
- PMI Program Management, MT&DC. The George Washington University School of Business 2006
- Praktyk NLP (NLP Practitioner)- Neuroedukacja. Lublin. 2007/2008.
- Master NLP - Neuroedukacja. Lublin. 2008/2009
- Coach Praktyk Biznesu (EMCC Certified). NBA Academy 2008.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
psychologia, filozofia, buddyzm, antropologia, historia, motocykle.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
EMCC Poland
Stowarzyszenie EMCC Polandistnieje w celu promowania dobrych praktyk w zarządzaniu i coachingu w całej Europie.
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.