Krzysztof Baranowski

Social Media Manager dla marki VOX
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

blogowanie Zaangażowanie publiczne Komunikacja Marketingowa Reklama online publikowanie Role Playing Games Social Marketing Social Media reklama w mediach społecznościowych Social Media Marketing Social Networking Gry wideo

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
Bestcena.pl
Logo
Project Manager
GreatFruits
VOX CAPITAL GROUP
Social Media Manager
Zakres obowiązków:
- Facebook: tworzenie postów; usuwania i scalanie stron założonych przez salony; stworzenie sieci stron salonów VOX (locations); analityka i monitoring; helpdesk; wdrażanie nowości (sklep); obsługa kampanii reklamowych
- Instagram - tworzenie postów; analityka i monitoring; analiza hashtagów;
- Pinterest - tworzenie galerii zdjęć; analiza i monitoring; analiza hashtagów;
- LinkedIn - tworzenie postów
- Influence Marketing - współpraca z blogerami
- Aktualizacje na stronie vox.pl
- Organizacja konkurs z Homebook.pl

Efekty po 2 latach pracy w zespole:
- Facebook: potrojenie zaangażowania; scalenie ponad 40 stron związanych z marką VOX; uzycie Facebook Location
- Instagram: założenie profilu i rozwój do poziomu zasięgu większego niż Facebook; 5 tys fanów; średnie zaangażowanie na poziomie 6% (najwyżej w branży)
- Pinterest: uporządkowanie tablic; dodanie hastagów do zdjęć; najwięcej obserwująych w branży; 40 tysięcy zasięgu miesięcznie (w 2015 było 0)
- LinkedIn - założenie profilu firmowego VOX CAPITAL GROUP

Współpraca z blogerami:
- Zuzanna Borucka
- ZUCH Rysuje
- Conchita Home
- House Lovers
- Glam Paula
- Harmonylife.style
- SuperStyler.pl

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

RPG, literatura SF

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Centrum Handlowe
Centrum Handlowe
Grupa dla osób zainteresowanych rozwojem centrów handlowych w Polsce
Fotografia Mody
Fotografia Mody
fotografia
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Modeling
Modeling
Wszystko na temat modelingu
Modelki i Modele
Modelki i Modele
Jaka to grupa, każdy widzi. Elitarna. By w niej zamieszkać trzeba się poddać SELEKCJI. Ale później...
Models Club
Models Club
Dla miłośników modelingu, modelek, pokazów mody, konkursów piękności, itp.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Prawo autorskie w praktyce
Prawo autorskie w praktyce
prawne aspekty działalności wydawniczej, reklamowej, produkcji filmów reklamowych i fabularnych.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.