Umiejętności
blogowanie
Zaangażowanie publiczne
Komunikacja Marketingowa
Reklama online
publikowanie
Role Playing Games
Social Marketing
Social Media
reklama w mediach społecznościowych
Social Media Marketing
Social Networking
Gry wideo
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Social Media Manager
Zakres obowiązków:
- Facebook: tworzenie postów; usuwania i scalanie stron założonych przez salony; stworzenie sieci stron salonów VOX (locations); analityka i monitoring; helpdesk; wdrażanie nowości (sklep); obsługa kampanii reklamowych
- Instagram - tworzenie postów; analityka i monitoring; analiza hashtagów;
- Pinterest - tworzenie galerii zdjęć; analiza i monitoring; analiza hashtagów;
- LinkedIn - tworzenie postów
- Influence Marketing - współpraca z blogerami
- Aktualizacje na stronie vox.pl
- Organizacja konkurs z Homebook.pl
Efekty po 2 latach pracy w zespole:
- Facebook: potrojenie zaangażowania; scalenie ponad 40 stron związanych z marką VOX; uzycie Facebook Location
- Instagram: założenie profilu i rozwój do poziomu zasięgu większego niż Facebook; 5 tys fanów; średnie zaangażowanie na poziomie 6% (najwyżej w branży)
- Pinterest: uporządkowanie tablic; dodanie hastagów do zdjęć; najwięcej obserwująych w branży; 40 tysięcy zasięgu miesięcznie (w 2015 było 0)
- LinkedIn - założenie profilu firmowego VOX CAPITAL GROUP
Współpraca z blogerami:
- Zuzanna Borucka
- ZUCH Rysuje
- Conchita Home
- House Lovers
- Glam Paula
- Harmonylife.style
- SuperStyler.pl
- Facebook: tworzenie postów; usuwania i scalanie stron założonych przez salony; stworzenie sieci stron salonów VOX (locations); analityka i monitoring; helpdesk; wdrażanie nowości (sklep); obsługa kampanii reklamowych
- Instagram - tworzenie postów; analityka i monitoring; analiza hashtagów;
- Pinterest - tworzenie galerii zdjęć; analiza i monitoring; analiza hashtagów;
- LinkedIn - tworzenie postów
- Influence Marketing - współpraca z blogerami
- Aktualizacje na stronie vox.pl
- Organizacja konkurs z Homebook.pl
Efekty po 2 latach pracy w zespole:
- Facebook: potrojenie zaangażowania; scalenie ponad 40 stron związanych z marką VOX; uzycie Facebook Location
- Instagram: założenie profilu i rozwój do poziomu zasięgu większego niż Facebook; 5 tys fanów; średnie zaangażowanie na poziomie 6% (najwyżej w branży)
- Pinterest: uporządkowanie tablic; dodanie hastagów do zdjęć; najwięcej obserwująych w branży; 40 tysięcy zasięgu miesięcznie (w 2015 było 0)
- LinkedIn - założenie profilu firmowego VOX CAPITAL GROUP
Współpraca z blogerami:
- Zuzanna Borucka
- ZUCH Rysuje
- Conchita Home
- House Lovers
- Glam Paula
- Harmonylife.style
- SuperStyler.pl
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
RPG, literatura SF
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Modelki i Modele
Jaka to grupa, każdy widzi. Elitarna. By w niej zamieszkać trzeba się poddać SELEKCJI. Ale później...
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Prawo autorskie w praktyce
prawne aspekty działalności wydawniczej, reklamowej, produkcji filmów reklamowych i fabularnych.