Krzysztof Badowski

Executive Director
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Roland Berger Strategy Consultants
Partner Zarządzający
Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Dóbtr Konsumpcyjnych i Handlu
Kolaja & Partners
Executive Director
2005 – do dziś: stanowisko Executive Director
Główne projekty zrealizowane w tym okresie:
- Prowadzenie projektu kompleksowego procesu restrukturyzacji wiodącego gracza na polskim rynku małego AGD;
- Prowadzenie projektu opracowania strategii wejścia na rynki Europy Centralnej dla wiodącego europejskiego producenta broni;
- Prowadzenie projektu identyfikacji potencjalnych celów akwizycyjnych na wybranych rynkach Unii Europejskiej dla wiodącego gracza na polskim rynku kosmetycznym;
- Prowadzenie projektu optymalizacji operacyjnej oraz wypracowania długoterminowych scenariuszy strategii operacyjnej dla wiodącego gracza na polskim rynku małego AGD;
- Prowadzenie projektu due diligence i wyceny jednego z głównych graczy na polskim rynku makaronów;
- Prowadzenie projektu strategii wizualizacji, polityki cenowej, promocyjnej i asortymentowej dla wiodącego gracza na polskim rynku handlu detalicznego w branży farmaceutycznej;
- Prowadzenie projektu integracji po przejęciu dla międzynarodowego koncernu z branży ceramiki sanitarnej po przejęciu przedsiębiorstwa na Ukrainie;
- Prowadzenie projektu restrukturyzacji dużej firmy z branży biopaliwowej i alkoholowej.

2003 – 2005: stanowisko Senior Associate / Menedżer Projektów
Główne projekty zrealizowane w tym okresie:
- Przygotowanie strategii marketingowej oraz budowa statystycznego modelu prognozowania sprzedaży dla wiodącego producenta w branży ceramicznej;
- Optymalizacja operacyjna połączona z optymalizacją zatrudnienia dla głównego gracza na rynku ceramiki sanitarnej;
- Opracowanie systemu zakupów kluczowego surowca, wraz z wypracowaniem statystycznych mechanizmów ustalania cen dla wiodącego producenta papieru niebielonego;
- Prowadzenie projektu opracowania opartej na zaawansowanych modelach statystycznych strategii rozwoju dla wiodącego gracza na rynku obsługi transakcji kartowych w Polsce;
- Prowadzenie projektu opracowania systemu budżetowania oraz motywacyjnego dla wiodącej firmy z branży spożywczej;
- Opracowanie strategii restrukturyzacji operacyjnej i organizacyjnej dla wiodącej polskiej firmy mediowej;
- Prowadzenie projektu budowy modeli biznesowych i finansowych na potrzeby uruchomienia nowych usług przez dominującego gracza na polskim rynku mediowym;
- Prowadzenie projektu opracowania strategii ekspansji międzynarodowej wraz z brandingiem i pozycjonowaniem dla jednego z największych polskich producentów kosmetycznych.

1999 – 2003: stanowisko Associate / Menedżer Projektów
Główne projekty zrealizowane w tym okresie:
- Kompleksowa restrukturyzacja funkcji zakupowej wiodącego polskiego producenta papieru niebielonego;
- Zarządzanie projektem stworzenia ogólnopolskiej sieci dostępowej i transmisji danych dla jednej z wiodących grup telekomunikacyjnych;
- Pełnienie obowiązków Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego w 3 spółkach holdingu telekomunikacyjnego;
- Budowa modelu operacyjnego oraz wycena jednego z wiodących producentów nawozów sztucznych;
- Przeprowadzenie due diligence oraz wyceny jednego z największych podmiotów na polskim rynku ceramiki kuchennej;
- Wyjazd na MBA.
KPMG
Assiatant
Junior Assistant / Assistant w Dziale Audytu Ogólnego

Główne zadania realizowane w tym okresie:
- Uczestnictwo w projektach audytorskich i zarządzanie małymi zespołami pracującymi dla klientów z branży handlowej, usługowej i produkcyjnej na terenie Polski; prowadzenie badań sprawozdań finansowych w ramach polskich i międzynarodowych zasad rachunkowości;
- Uczestnictwo w projektach typu due diligence oraz w przeglądach podatkowych;
- W 90% projektów ocena za realizacją projektu ‘powyżej oczekiwań’ na skali ‘powyżej oczekiwań – zgodnie z oczekiwaniami – poniżej oczekiwań’;
- Zakończenie 11 spośród 14 egzaminów ACCA (Association of Certified Chartered Accountants) w 3 sesjach.

Edukacja

Logo
Organizacja i Zarządzanie (Zastosowanie Metod Statystycznych w Marketingu i Sprzedaży), doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie operacyjne, Finanse, Zarządzanie Strategiczne, MBA
Kellogg School of Management, Northwestern University, IL, USA
Logo
Organizacja i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.