Umiejętności
HTML
IT Operations
ITIL
Microsoft Office
Microsoft SQL Server
Network Technology
OTRS
PRINCE2
Rational Rose Enterprise Edition
Service Desk
Service Desk Management
SQL
XML
Incident management (ITSM)
Zarządzanie IT
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Microsoft Project
Bazy danych
Microsoft Active Directory
Rekrutacje IT
Zarządzanie usługami IT
Zarządzanie incydentami
Share Point
Sieci komputerowe LAN, WAN, WLAN (TCP/IP, Windows Server, Active Directory, usługi, protokoły, administracja, konfigurowanie)
Peregrine Service Center
instalacja systemów Windows
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Helpdesk'u
Zarządzanie dziesięcioosobowym Zespołem wsparcia użytkowników,
Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników,
Współpraca z innymi działami w firmie,
Tworzenie procedur, instrukcji oraz administracja bazą wiedzy,
Analiza aktywności Zespołu i rekomendacja zmian mających na celu poprawę efektywności,
Przygotowywanie raportów SLA dla świadczonych usług,
Zarządzanie umowami, zasobami zewnętrznymi oraz dostawcami usług IT,
Nadzór nad terminowością wykonywanych zgłoszeń w II linii wsparcia,
Nadzór nad zewnętrznym działem wsparcia,
Nadzór nad procesem nadawania uprawnień do systemów informatycznych oraz aplikacji biznesowych,
Nadzór nad procesem priorytetyzacji incydentów oraz prowadzenie bazy wiedzy,
Administracja systemem Alfavox oraz systemem do obsługi zgłoszeń Helpdesk,
Rekrutacja nowych osób w Zespole oraz ich szkolenie,
Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników,
Współpraca z innymi działami w firmie,
Tworzenie procedur, instrukcji oraz administracja bazą wiedzy,
Analiza aktywności Zespołu i rekomendacja zmian mających na celu poprawę efektywności,
Przygotowywanie raportów SLA dla świadczonych usług,
Zarządzanie umowami, zasobami zewnętrznymi oraz dostawcami usług IT,
Nadzór nad terminowością wykonywanych zgłoszeń w II linii wsparcia,
Nadzór nad zewnętrznym działem wsparcia,
Nadzór nad procesem nadawania uprawnień do systemów informatycznych oraz aplikacji biznesowych,
Nadzór nad procesem priorytetyzacji incydentów oraz prowadzenie bazy wiedzy,
Administracja systemem Alfavox oraz systemem do obsługi zgłoszeń Helpdesk,
Rekrutacja nowych osób w Zespole oraz ich szkolenie,
Szkolenia i kursy
Alfa Administrator, Alfa Reporter, Alfa Supervisor, Alfa Skrypter, Alfavox; 03-04.12.2015
Efektywne przywództwo w praktyce, Manthey; 20-21.09.2012
Przetwarzanie danych wrażliwych, JDS Consulting; 29.01.2010
Zarządzanie usługami SLA – ITIL, MyIT; 21-22.01.2010
Prowadzenie spotkań i zebrań, Manthey; 8-9.12.2009
Zarządzanie projektami IT, MyIT; 30.11 - 02.12.2009
ITIL® V3 FOUNDATION, MyIT; 18-20.11.2009
Zarządzanie usługami – ITIL, MyIT; 02-04.11.2009
Zarządzania wymaganiami w projektach IT dla użytkowników biznesowych, MyIT; 28-30.01.2009
Zarządzanie Ryzykiem w Projektach, CRM S.A.; 06-07.11.2008
Skuteczne zarządzanie Projektami - PRINCE2, PM, CRM S.A.; 03-05.11.2008
Asertywna komunikacja interpersonalna, MCS; 21-22.04.2008
Coaching, Medicover; 27-28.08.2007
ITIL® FOUNDATION, CTPartner; 12-13.06.2007
Kluczowe procesy organizacji wsparcia wg ITIL, CTPartners; 09.06.2006
Współpraca z klientem wewnętrznym, Profirma; 14-15.07.2004
CCNA - Cisco Networking Academy Program, PWSBiA; 02.2002 - 03.2003
Efektywne przywództwo w praktyce, Manthey; 20-21.09.2012
Przetwarzanie danych wrażliwych, JDS Consulting; 29.01.2010
Zarządzanie usługami SLA – ITIL, MyIT; 21-22.01.2010
Prowadzenie spotkań i zebrań, Manthey; 8-9.12.2009
Zarządzanie projektami IT, MyIT; 30.11 - 02.12.2009
ITIL® V3 FOUNDATION, MyIT; 18-20.11.2009
Zarządzanie usługami – ITIL, MyIT; 02-04.11.2009
Zarządzania wymaganiami w projektach IT dla użytkowników biznesowych, MyIT; 28-30.01.2009
Zarządzanie Ryzykiem w Projektach, CRM S.A.; 06-07.11.2008
Skuteczne zarządzanie Projektami - PRINCE2, PM, CRM S.A.; 03-05.11.2008
Asertywna komunikacja interpersonalna, MCS; 21-22.04.2008
Coaching, Medicover; 27-28.08.2007
ITIL® FOUNDATION, CTPartner; 12-13.06.2007
Kluczowe procesy organizacji wsparcia wg ITIL, CTPartners; 09.06.2006
Współpraca z klientem wewnętrznym, Profirma; 14-15.07.2004
CCNA - Cisco Networking Academy Program, PWSBiA; 02.2002 - 03.2003
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Yoga, Żeglarstwo,
Inne
prawo jazdy: kategorii B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ITIL
Wszystko o zbiorze kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, Information Technology Infrastructure Library i jeszcze więcej.
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo