Umiejętności
Active Directory
Microsoft Exchange
Microsoft Office
Obsługa klienta
systemy operacyjne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Service Desk
- Rozwiązywanie i procesowanie zgłoszeń zgodnie z procedurami w systemach: atmosfera, altiris, HPSM.
- Obsługa zdalnych połączeń z użytkownikami przez TeamViewer, DameWare, Skype.
- Podstawy zarządzania AD/Exchange (Reset haseł, tworzenie kont i przypisywanie do odpowiednich grup, dodawanie użytkowników do wspólnej skrzynki pocztowej).
- Obsługa zdalnych połączeń z użytkownikami przez TeamViewer, DameWare, Skype.
- Podstawy zarządzania AD/Exchange (Reset haseł, tworzenie kont i przypisywanie do odpowiednich grup, dodawanie użytkowników do wspólnej skrzynki pocztowej).
Konsultant
- Telefoniczna sprzedaż pożyczek krótkoterminowych firmy VIVUS Finance sp. z o.o.
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Inne
Marzec 2017 - Największa sprzedaż na projekcie Vivus - 2 miejsce (Srebrny medal)