Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niderlandzki
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
• Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań marketingowych;
• Współtworzenie oferty oraz strategii marketingowej usług edukacyjnych;
• Przygotowywanie prognoz, analiz i rekomendacji w oparciu o dane rynkowe i badania;
• Analiza rynku w zakresie oferowania usług edukacyjnych;
• Współpraca z działem badań i rozwoju przy tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek;
• Wdrażanie nowych usług na rynek edukacyjny;
• Monitorowanie aktywności konkurencji;
• Tworzenie tekstów i komunikatów marketingowych;
• Tworzenie materiałów marketingowych m.in. folderów informacyjnych;
• Współpraca z siecią sprzedaży;
• Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi;
• Organizowanie sesji zdjęciowych;
• Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych;
• Współpraca z blogerami.
• Współtworzenie oferty oraz strategii marketingowej usług edukacyjnych;
• Przygotowywanie prognoz, analiz i rekomendacji w oparciu o dane rynkowe i badania;
• Analiza rynku w zakresie oferowania usług edukacyjnych;
• Współpraca z działem badań i rozwoju przy tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek;
• Wdrażanie nowych usług na rynek edukacyjny;
• Monitorowanie aktywności konkurencji;
• Tworzenie tekstów i komunikatów marketingowych;
• Tworzenie materiałów marketingowych m.in. folderów informacyjnych;
• Współpraca z siecią sprzedaży;
• Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi;
• Organizowanie sesji zdjęciowych;
• Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych;
• Współpraca z blogerami.
Specjalista ds. marketingu
• Współtworzenie oferty oraz strategii marketingowej usług edukacyjnych;
• Wdrażanie nowych usług na rynek dla określonej grupy docelowej;
• Opracowywanie planów i realizacja ogólnopolskich kampanii
marketingowych oraz inicjowanie działań promocyjnych;
• Współtworzenie strategii działań lokalnych dla oddziałów firmy;
• Zarządzanie stroną internetową;
• Współpraca z siecią sprzedaży i realizacja wspólnych celów sprzedażowych;
• Opracowywanie materiałów marketingowych i informacyjnych oraz narzędzi
wspierających sprzedaż;
• Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi;
• Ocena efektywności prowadzonych działań i wdrażanie zmian.
• Wdrażanie nowych usług na rynek dla określonej grupy docelowej;
• Opracowywanie planów i realizacja ogólnopolskich kampanii
marketingowych oraz inicjowanie działań promocyjnych;
• Współtworzenie strategii działań lokalnych dla oddziałów firmy;
• Zarządzanie stroną internetową;
• Współpraca z siecią sprzedaży i realizacja wspólnych celów sprzedażowych;
• Opracowywanie materiałów marketingowych i informacyjnych oraz narzędzi
wspierających sprzedaż;
• Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi;
• Ocena efektywności prowadzonych działań i wdrażanie zmian.
Asystent ds. komunikacji wewnętrznej
• Planowanie strategii i raportowanie działań marketingowych;
• Analiza mediów i konkurencji;
• Zarządzanie internetowymi mediami społecznościowymi (strona internetowa, Facebook, Twitter);
• Realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników firmy, w tym przygotowywanie i redagowanie materiałów do newslettera i ogłoszeń oraz tekstów do magazynu pracowniczego;
• Pisanie i redagowanie tekstów dla klientów firmy oraz na stronę internetową;
• Przygotowywanie materiałów reklamowych (prezentacje, broszury);
• Tłumaczenia tekstów;
• Przygotowywanie i organizowanie wydarzeń firmowych;
• Badanie opinii pracowników.
• Analiza mediów i konkurencji;
• Zarządzanie internetowymi mediami społecznościowymi (strona internetowa, Facebook, Twitter);
• Realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników firmy, w tym przygotowywanie i redagowanie materiałów do newslettera i ogłoszeń oraz tekstów do magazynu pracowniczego;
• Pisanie i redagowanie tekstów dla klientów firmy oraz na stronę internetową;
• Przygotowywanie materiałów reklamowych (prezentacje, broszury);
• Tłumaczenia tekstów;
• Przygotowywanie i organizowanie wydarzeń firmowych;
• Badanie opinii pracowników.
Asystent ds Rekrutacji
-tworzenie bazy potencjalnych klientów
-komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami
-head-hunting (drogą telefoniczną, poprzez Internet oraz prezentacje na uczelniach)
-udział w spotkaniach z potencjalnymi klientami prowadzonych przez Koordynatora lub Konsultanta
-zamieszczanie ogłoszeń
-selekcja aplikacji
-wywiady telefoniczne
-standaryzacja cv
-raportowanie dzienne, tygodniowe, miesięczne i realizacja minimum tygodniowych określonych w indywidualnym opisie stanowiska
-komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami
-head-hunting (drogą telefoniczną, poprzez Internet oraz prezentacje na uczelniach)
-udział w spotkaniach z potencjalnymi klientami prowadzonych przez Koordynatora lub Konsultanta
-zamieszczanie ogłoszeń
-selekcja aplikacji
-wywiady telefoniczne
-standaryzacja cv
-raportowanie dzienne, tygodniowe, miesięczne i realizacja minimum tygodniowych określonych w indywidualnym opisie stanowiska
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Stare kino i filmy kostiumowe, moda, dekoracja wnętrz, kryminologia.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni