Konrad Osadczuk

Specjalista ds. kluczowych klientów
Lublin, lubelskie

Umiejętności

CRM Internet Merchandising Microsoft Excel Microsoft Office SAP prawo jazdy Negocjacje Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Negocjacje kontraktu Sporządzanie ofert handlowych Aplikacje mobilne Szkolenia produktowe Angielski Aplikacje biurowe Microsoft Windows XP program RAKS SQL Oferty sprzedażowe Kalkulacja i przygotowywanie ofert komputery

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Professional & Pharma TEX
-nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem stomatologicznym,
-współpraca z sieciami aptecznymi,
-promocja i przekazywanie informacji o produktach terapeutycznych dla pacjentów i do użytku gabinetowego w środowisku stomatologicznym ( budowanie rekomendacji )
-realizację planu sprzedaży (produkty profesjonalne) na powierzonym terenie,
-reprezentowanie firmy na zjazdach i konferencjach.
Logo
Specjalista ds. kluczowych klientów i rozwoju dystrybucji
RAPA Sp.j Producent urządzeń chłodniczych
- budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy,
- monitorowanie potencjału klientów na danym rynku,
- pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy,
- prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów
i zapewnianie najwyższej jakości obsługi,
- przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług,
- zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, przygotowywanie ofert handlowych,
- monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu udoskonalenia ofert handlowych,
- prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom,
- doradzanie klientom w zakresie oferty handlowej firmy,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji,
- maksymalizowanie wyników sprzedaży w długim okresie czasu,
- budowanie wizerunku firmy na rynku,
- przygotowywanie raportów, prezentacji oraz sprawozdań z bieżącej sprzedaży i realizacji planu sprzedaży,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń produktowych dla autoryzowanych dystrybutorów.
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
RAPA Sp. j. Producent urządzeń chłodniczych
- utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy
- analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
- sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta
- przyjmowanie zamówień, oraz kontrola ich realizacji ( sporządzanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie potwierdzeń zamówień, komplementowanie dokumentów dla danego projektu, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, zbieranie i komplementowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora, przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw)
- sporządzanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych i magazynowych
- tworzenie pism i zapytań ofertowych
- pozyskiwanie kontrahentów
- prowadzenie korespondencji handlowej
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- obsługa programów sprzedażowych
- realizacja stawianych celów
- negocjowanie umów i warunków handlowych
- prowadzenie szkoleń produktowych dla autoryzowanych dystrybutorów
- aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy (udział w targach branżowych)
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Consumer Engagment Specialist LAMP/POS
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za komunikację aktywną we wszystkich kanałach sprzedaży;
- Planowanie pracy, motywowanie i wspieranie zespołu w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności;
- Prowadzenie szkoleń, treningów oraz audytów podległego zespołu;
- Odpowiedzialność za realizację planów aktywności konsumenckich.
- Organizacja, egzekucja Eventów
- Negocjacje kontraktów, warunków handlowych w kanale Horeca.
-Sprzedaż interwencyjna do klientów.
-Dbanie o wizerunek Marek PMI u klientów kontraktowych jak i współpracujących.
-Egzekucja kontraktów.
-Zarządzanie budżetem godzinowym pracy zespołu i kontraktowym na podległym terenie
Grupa Eurocash
Przedstawiciel Handlowy Sales&Operations Trainee
-Realizacja celów sprzedażowych w danej lokalizacji
-Przyjmowanie zamówień podczas wizyt handlowych
-Pobieranie i rozliczanie należności od klientów
-Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży
-Monitorowanie zapasów
-Raportowanie wyników sprzedaży
PMT Marketing System
Przedstawiciel Handlowy dla projektu Diageo
-współpraca i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
-dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów zgodnie z wyznaczonymi standardami firmy
-planowanie i realizacja działań promujących sprzedaż u Klientów
-analizowanie rynku
-logistyka materiałów POS
Grupa Żywiec S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds.detalu
- realizacja założonego planu sprzedaży
- negocjowanie warunków dystrybucji produktów Grupy Żywiec w obsługiwanych sklepach
- aktywna realizacja promocji
- budowanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- monitorowanie rynku i konkurencji
- dbanie o płynność finansową swoich klientów
- dbanie o wizerunek firmy w obsługiwanych punktach
Logo
Product Manager
Moja Italia
-zbieranie informacji o klientach ich potrzebach
- rozwijanie i wdrażanie strategii produktu
- negocjacje handlowe
- prezentacje produktów
- sprzedaż produktów do wyselekcjonowanych klientów
- zarządzanie grupą produktów
- utrzymywanie długofalowych kontaktów z klientami
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Piwo-pol sp. z.o.o
-Realizacja celów sprzedażowych w danej lokalizacji
-Przyjmowanie zamówień podczas wizyt handlowych
-Pobieranie i rozliczanie należności od klientów
-Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży
-Monitorowanie zapasów
-Raportowanie wyników sprzedaży
Logo
Ratownik WOPR
Hacienda Los Robles
Praca w okresie wakacyjnym
Dbanie o bezpieczeństwo gości hotelowych na terenie basenu.
Pomoc w organizacji imprez okolicznościowych.

Szkolenia i kursy

Szkolenie wewnętrzne Colgate APEX

Szkolenie wewnętrzne Colgate Tripple Win

Szkolenie „Jak osiągnąć więcej? – Psychologiczne mechanizmy sprzedaży” Europejski Instytut Psychologii Biznesu

Szkolenie "Praktyk NLP"

Szkolenie wewnętrzne PMI Bace 2.

Szkolenie "Host-Maga: system efektywnej komunikacji z konsumentem"

Edukacja

Logo
Towaroznawstwo - Handel i Usługi Manager Produktu, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Ekonomia - Handel, licencjackie
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Sport, gotowanie, podróże

Inne

Prawo jazdy kat. B,
Biegła znajomość obsługi komputera, MS Office, aplikacji mobilnych.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kupcy
Kupcy
Miejsce, gdzie spotykają się ludzie zawodowo wydający cudze pieniądze.