Umiejętności
Analiza
Analiza biznesowa
Ryzyko kredytowe
Analiza danych
Zarządzanie usługami IT
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Word
pgAdmin
Public Relations
Redmine
Service Desk
SQL
User Experience
Microsoft PowerPoint
Zarządzanie projektami
Prince2 Foundation
HTML (podstawy)
produkty bankowe
VBA Excel
metodyka PRINCE2
Service Desk Plus Manage Engine
Rynek walutowy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
I. Zarządzanie projektem Microsoft Dynamics dla B2B:
• Odpowiedzialność za budżet, bieżące fakturowanie (Capex) oraz rozliczanie z podwykonawcami
• Koordynowanie prac jednostek zaangażowanych we wdrożenie projektu
• Tworzenie dokumentacji projektowej oraz rejestracja postępu prac
• Zarządzanie obsługą błędów oraz scenariuszami testów (JIRA)
• Dbanie o relacje z interesariuszami
II. Koordynacja oraz odpowiedzialność za wdrożenie zwinnej metodyki zarządzania projektami w ramach organizacji
III. Zarządzanie projektem umawiania wizyt on-line:
• Zebranie specyfikacji funkcjonalnej
• Koordynacja procesu przetargowego
• Koordynacja prac projektowych
• Odpowiedzialność za budżetowanie oraz rozliczenia z dostawcami
Zakończone:
• 3 iteracje projektu MS Dynamics || Waterfall
• Wdrożenie porównywarki ofert dla salonów sprzedaży || Wordpress, Agile
• Proof of concept "innogy Concierge" (D2D Auditors) || PoC
• Udział w projekcie wdrożenia portalu dla Klientów innogy (obszar B2B) || DSDM, Scrum
• Odpowiedzialność za budżet, bieżące fakturowanie (Capex) oraz rozliczanie z podwykonawcami
• Koordynowanie prac jednostek zaangażowanych we wdrożenie projektu
• Tworzenie dokumentacji projektowej oraz rejestracja postępu prac
• Zarządzanie obsługą błędów oraz scenariuszami testów (JIRA)
• Dbanie o relacje z interesariuszami
II. Koordynacja oraz odpowiedzialność za wdrożenie zwinnej metodyki zarządzania projektami w ramach organizacji
III. Zarządzanie projektem umawiania wizyt on-line:
• Zebranie specyfikacji funkcjonalnej
• Koordynacja procesu przetargowego
• Koordynacja prac projektowych
• Odpowiedzialność za budżetowanie oraz rozliczenia z dostawcami
Zakończone:
• 3 iteracje projektu MS Dynamics || Waterfall
• Wdrożenie porównywarki ofert dla salonów sprzedaży || Wordpress, Agile
• Proof of concept "innogy Concierge" (D2D Auditors) || PoC
• Udział w projekcie wdrożenia portalu dla Klientów innogy (obszar B2B) || DSDM, Scrum
Analityk systemowy II
I. Koordynator ds. testów Microsoft Dynamics:
• Przygotowywanie scenariuszy testów oraz ich realizacja
• Koordynacja pracy Testerów, Key Userów oraz Zespołu developerów
• Zarządzanie obsługą błędów (JIRA)
• Usprawnianie procesu przy współpracy z konsultantem Microsoft Dynamics
II. Koordynator ds. Microsoft Dynamics dla B2B:
• Odpowiedzialność za budżet projektu oraz zamknięcie rozliczeń za 2016r.
• Prowadzanie bieżących faz projektu
• Zarządzanie panelem administratora oraz procedurą wdrażania nowych funkcjonalności/uprawnień
III. Odpowiedzialność za wdrożenie platformy e-bok (B2B):
• Przygotowywanie wymagań, dokumentacji oraz specyfikacji dotyczącej nowego portalu
• Uczestniczenie w sprintach projektowych (metodyka SCRUM)
IV. Wsparcie przy tworzeniu wymagań i specyfikacji dla nowych aplikacji oraz procesów wspierających dział handlu
V. Zainicjowanie autorskiego pomysłu "innogy Concierge" jako nowego produktu w portfolio firmy
• Przygotowywanie scenariuszy testów oraz ich realizacja
• Koordynacja pracy Testerów, Key Userów oraz Zespołu developerów
• Zarządzanie obsługą błędów (JIRA)
• Usprawnianie procesu przy współpracy z konsultantem Microsoft Dynamics
II. Koordynator ds. Microsoft Dynamics dla B2B:
• Odpowiedzialność za budżet projektu oraz zamknięcie rozliczeń za 2016r.
• Prowadzanie bieżących faz projektu
• Zarządzanie panelem administratora oraz procedurą wdrażania nowych funkcjonalności/uprawnień
III. Odpowiedzialność za wdrożenie platformy e-bok (B2B):
• Przygotowywanie wymagań, dokumentacji oraz specyfikacji dotyczącej nowego portalu
• Uczestniczenie w sprintach projektowych (metodyka SCRUM)
IV. Wsparcie przy tworzeniu wymagań i specyfikacji dla nowych aplikacji oraz procesów wspierających dział handlu
V. Zainicjowanie autorskiego pomysłu "innogy Concierge" jako nowego produktu w portfolio firmy
Specjalista ds. Walutowych Platform Transakcyjnych
I. Opiekun produktu kantor stacjonarny:
• Ustalanie marż oraz kreowanie polityki cenowej w blisko 200 oddziałach Banku
• Koordynowanie pracy działu marketingu w zakresie tworzenia materiałów promujących produkt
• Bieżąca analiza wyników oraz tworzenie raportów na potrzeby sieci sprzedaży
• Inicjowanie oraz nadzorowanie działań rozwojowych z dostawcą usług IT
II. Prowadzenie oraz wdrażanie projektów IT:
• Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług IT, koordynowanie prac oraz inicjowanie nowych funkcjonalności platform walutowych
• Przygotowywanie wymagań systemowych, dokumentacji biznesowej oraz analizy kosztowej
• Budowanie scenariuszy testów, rewidowanie specyfikacji oraz nadzorowanie terminów wykonywanych prac
III. Tworzenie raportów oraz ich analiza:
• Zbieranie danych z różnych źródeł oraz ich przetwarzanie i agregacja
• Zapewnianie kompletności oraz poprawności danych
• Analiza danych finansowych z wykorzystaniem narzędzi oraz systemów IT
IV. Wsparcie merytoryczne oraz techniczne dla Klientów platform walutowych (głównie biznesowych)
Główne osiągnięcia:
• Wdrożenie nowego systemu raportowania wyników oraz transakcyjności oddziałów przełożyło się na 30% wzrost dochodowości
• Stworzenie narzędzia (VBA) umożliwiającego dokładną segmentację Klientów Dealing Room’u
• Wdrożenie projektu przy współpracy z zewnętrznym developerem, usprawniającego proces rejestracji Klientów jednej z platform, który przełożył się na wzrost aktywacji blisko o 20%
• Ustalanie marż oraz kreowanie polityki cenowej w blisko 200 oddziałach Banku
• Koordynowanie pracy działu marketingu w zakresie tworzenia materiałów promujących produkt
• Bieżąca analiza wyników oraz tworzenie raportów na potrzeby sieci sprzedaży
• Inicjowanie oraz nadzorowanie działań rozwojowych z dostawcą usług IT
II. Prowadzenie oraz wdrażanie projektów IT:
• Współpraca z zewnętrznym dostawcą usług IT, koordynowanie prac oraz inicjowanie nowych funkcjonalności platform walutowych
• Przygotowywanie wymagań systemowych, dokumentacji biznesowej oraz analizy kosztowej
• Budowanie scenariuszy testów, rewidowanie specyfikacji oraz nadzorowanie terminów wykonywanych prac
III. Tworzenie raportów oraz ich analiza:
• Zbieranie danych z różnych źródeł oraz ich przetwarzanie i agregacja
• Zapewnianie kompletności oraz poprawności danych
• Analiza danych finansowych z wykorzystaniem narzędzi oraz systemów IT
IV. Wsparcie merytoryczne oraz techniczne dla Klientów platform walutowych (głównie biznesowych)
Główne osiągnięcia:
• Wdrożenie nowego systemu raportowania wyników oraz transakcyjności oddziałów przełożyło się na 30% wzrost dochodowości
• Stworzenie narzędzia (VBA) umożliwiającego dokładną segmentację Klientów Dealing Room’u
• Wdrożenie projektu przy współpracy z zewnętrznym developerem, usprawniającego proces rejestracji Klientów jednej z platform, który przełożył się na wzrost aktywacji blisko o 20%
Specjalista ds. Helpdesk
I. Wparcie merytoryczne oraz techniczne dla bankierów oraz pracowników centrali z zakresu wszystkich oferowanych produktów bankowych, procesów oraz obsługiwanych systemów i sprzętu IT
II. Opiekun wewnętrznego intranetu Banku oraz baz wiedzy:
• Budowanie stron intranetowych przy użyciu narzędzi typu CMS oraz języka HTML
• Nadzór nad wewnętrzną bazą wiedzy (XWIKI), odpowiedzialność za utrzymanie, treść oraz rozwój
III. Prowadzenie szkoleń oraz testów wiedzy dla pracowników sieci sprzedaży
II. Opiekun wewnętrznego intranetu Banku oraz baz wiedzy:
• Budowanie stron intranetowych przy użyciu narzędzi typu CMS oraz języka HTML
• Nadzór nad wewnętrzną bazą wiedzy (XWIKI), odpowiedzialność za utrzymanie, treść oraz rozwój
III. Prowadzenie szkoleń oraz testów wiedzy dla pracowników sieci sprzedaży
Szkolenia i kursy
Szkolenie DSDM Agile Project Framework for Scrum, prowadzone przez firmę R3think
Kurs Visual Basic - VBA w Microsoft Excel dla analityków, prowadzone przez firmę Hintmine
Szkolenie - „Telesprzedaż”, prowadzone przez firmę Persona Global Polska
Szkolenie akredytowane PRINCE2© Foundation prowadzone przez firmę Altkom
Szkolenie Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych organizowane przez Dworczyk Training
Wprowadzenie do Design Thinking organizowane przez innogy Polska przy współpracy z Tel-Aviv Innovation Hub
Kurs Visual Basic - VBA w Microsoft Excel dla analityków, prowadzone przez firmę Hintmine
Szkolenie - „Telesprzedaż”, prowadzone przez firmę Persona Global Polska
Szkolenie akredytowane PRINCE2© Foundation prowadzone przez firmę Altkom
Szkolenie Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych organizowane przez Dworczyk Training
Wprowadzenie do Design Thinking organizowane przez innogy Polska przy współpracy z Tel-Aviv Innovation Hub
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Nowoczesne technologie, podróże, piłka nożna
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze