Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Rozwój działalności
Łatwość adaptacji w zmieniających się warunkach.
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Rozwój produktu
dbanie o dobro klienta i wizerunek firmy
Lojalność i odpowiedzialność w powierzonych obowiązkach
łatwość w nawiazywaniu współpracy i kontaktów z ludźmi
Zarządzanie zespołem + 50 osób
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Szefa Sprzedaży Calypso/Regionalny Kierownik Działu Obsługi Klienta
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ocenianie ich oraz motywowanie do działania
- tworzenie planów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
- tworzenie strategii sprzedaży
- kontrola standardów sprzedaży
- sporządzanie i analiza raportów
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie szkoleń
- rekrutacja pracowników
- negocjacje warunków handlowych z klientami
- współudział w tworzeniu strategi marketingowej i wdrażaniu jej w życie
- tworzenie i wprowadzanie standardów dotyczących obsługi klienta, obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, obiegu gotówki oraz gospodarki magazynowej.
- kontakt z kontrahentami zewnętrznymi; ustalanie i negocjowanie szczegółowych warunków współpracy (ceny, zwroty, formy płatności oraz obieg dokumentacji)
- akceptacja dokumentów w EOD oraz nadzór nad ich poprawnością.
- rozpatrywanie i procesowanie najtrudniejszych reklamacji z podległego regionu
- bezpośredni kontakt z księgowością w sprawach związanych z płatnościami i obiegiem dokumentów zarówno kosztowych jak i nie kosztowych a standardów sprzedaży
- tworzenie planów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
- tworzenie strategii sprzedaży
- kontrola standardów sprzedaży
- sporządzanie i analiza raportów
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie szkoleń
- rekrutacja pracowników
- negocjacje warunków handlowych z klientami
- współudział w tworzeniu strategi marketingowej i wdrażaniu jej w życie
- tworzenie i wprowadzanie standardów dotyczących obsługi klienta, obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, obiegu gotówki oraz gospodarki magazynowej.
- kontakt z kontrahentami zewnętrznymi; ustalanie i negocjowanie szczegółowych warunków współpracy (ceny, zwroty, formy płatności oraz obieg dokumentacji)
- akceptacja dokumentów w EOD oraz nadzór nad ich poprawnością.
- rozpatrywanie i procesowanie najtrudniejszych reklamacji z podległego regionu
- bezpośredni kontakt z księgowością w sprawach związanych z płatnościami i obiegiem dokumentów zarówno kosztowych jak i nie kosztowych a standardów sprzedaży
Koordynator ds. sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ocenianie ich oraz motywowanie do działania
- tworzenie planów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
- tworzenie strategii sprzedaży
- kontrola standardów sprzedaży
- sporządzanie i analiza raportów
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie szkoleń
- rekrutacja pracowników
- negocjacje warunków handlowych z klientami
- współudział w tworzeniu strategi marketingowej i wdrażaniu jej w życie
- tworzenie planów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
- tworzenie strategii sprzedaży
- kontrola standardów sprzedaży
- sporządzanie i analiza raportów
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie szkoleń
- rekrutacja pracowników
- negocjacje warunków handlowych z klientami
- współudział w tworzeniu strategi marketingowej i wdrażaniu jej w życie
Manager Sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem pracowników, ocenianie ich oraz motywowanie do działania
- tworzenie planów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
- tworzenie strategii sprzedaży
- kontrola standardów sprzedaży
- sporządzanie i analiza raportów
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie szkoleń
- rekrutacja pracowników
- negocjacje warunków handlowych z klientami
- współudział w tworzeniu strategi marketingowej i wdrażaniu jej w życie
- tworzenie planów sprzedażowych oraz kontrola ich realizacji
- tworzenie strategii sprzedaży
- kontrola standardów sprzedaży
- sporządzanie i analiza raportów
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- prowadzenie szkoleń
- rekrutacja pracowników
- negocjacje warunków handlowych z klientami
- współudział w tworzeniu strategi marketingowej i wdrażaniu jej w życie
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
•Sporty drużynowe
•Ludzie!
•Snowboard
•Żeglarstwo
•Fantastyka (książka, film)
•Branża fitness
•Ludzie!
•Snowboard
•Żeglarstwo
•Fantastyka (książka, film)
•Branża fitness