Klaudia Wesołowska

Klaudia Wesołowska

Kierownik Działu Transportu, Logistic Solutions Group
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

frachty Spedycja Logistyka międzynarodowa Zarządzanie transportem prawo jazdy kat. A i B Transport Pakiet Microsoft Office odprawy celne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logistic Solutions Group
Kierownik Działu Transportu
Dodatkowe obowiązki:
* podział pracy w dziale transportu międzynarodowego i krajowego
* kontrola podjętych działań
* szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
* poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi
* tworzenie stratwegii działań spedycyjnych
Logistic Solutions Group
Spedytor
* Udzielanie porad klientom, związanych z wyborem odpowiedniego środka transportu
* Zawieranie odpowiednich umów i organizacja przewozu.
* Monitorowanie spraw związanych z załadunkiem, przeładunkiem i przewozem towarów
* Dbanie o bezpieczeństwo przewożonego towaru (dodatkowe ubezpieczenia CARGO), sporządzanie niezbędnej dokumentacji i dopilnowanie wszelkich formalności.
* Utrzymywanie stałych relacji z przewoźnikami i klientami
* Doradztwo spedycyjne
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds logistyki i Cła
Jeśli chodzi o pracę na stanowisku specjalisty ds. Logistyki i Cła, zajmowałam się głównie:
* przyjmowaniem zleceń do wysyłki - ilość towaru (należało przeliczyć, podzielić i dobrać odpowiednią ilość jednostek ładunkowych do wysyłki oraz znaleźć odpowiedni środek transportu).
* dbać o minimalizowanie kosztów transportu
* przygotowanie dokumentów przewozowych oraz faktur
* przygotowanie dokumentów celnych (ja byłam głównie odpowiedzialna za klientów poza unijnych)
* kontakt z klientami w sprawach logistycznych
* kontrola dokumentów, odpowiednia ich segregacja i pilnowanie terminowości
* tworzenie raportów
* odzyskiwanie komunikatów IE599
* wysyłki transportem morskim, lotniczym, drogowym
* pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych na korzystnych warunkach poprzez pakiety lojalnościowe

Szkolenia i kursy

06-07.08.2010 Obsługa klienta przez telefon – źródła automotywacji i trening kompetencji komunikacyjnych.

23-24.05.2011 Obsługa klienta – doskonalenie umiejętności.

07.05.-05.06.2011 „AKADEMIA INNOWACYJNEGO LOGISTYKA” – szkolenia w zakresie:
Transport drogowy materiałów niebezpiecznych.
Czas pracy kierowców.
Incoterms.
Transport i spedycja w handlu zagranicznym.
Podatek VAT w transporcie i spedycji.

17-18.09.2012 Prawo celne i wewnątrzwspólnotowy obrót towarowy w kontekście najnowszych zmian.

18-19.03.2013 MS Excel 2010 – Analiza danych i modelowanie biznesu

Edukacja

Logo
Marketing i zarządzanie, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Transport/Spedycja
Spedycja

Inne

Certyfikat kompetencji zawodowych w transporcie drogowym rzeczy.