Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy INWESTYCJA W SZTUKĘ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy INWESTYCJA W SZTUKĘ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy INWESTYCJA W SZTUKĘ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy INWESTYCJA W SZTUKĘ
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Biznes w wydaniu kobiet
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kolekcjonowanie sztuki współczesnej
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Biznes w wydaniu kobiet
-
Radek N.:
Mam wrażenie, że jest nas dwoje. Nie na GL, w ogóle ;))))
Jest nas więcej.. tylko ukrywamy się. :-)
Ja też Lidio gdzieś to właśnie widziałam.. sprawdziłam w albumie, a potem na tym forum. Radek znalazł autora obrazu, ale nikt nie podchwycił tematu..
Nie wiem czy to sprawia, że kampania reklamowa banku jest lepsza.. ale na pewno ciekawe poszukać czasami czegoś pod spodem..
Przecież projektanci mają prawo pogłówkować trochę i pobawić się konwencjami.
Pozdrawiam wszystkich.Klaudia Jaworska edytował(a) ten post dnia 01.12.08 o godzinie 11:05 -
Z powodu braku (świadomego) telewizora dopiero wczoraj zobaczyłam reklamę w internecie.
Radek N.:
Panowie w melonikach - Magritte (bardzo jestem na tak),
oczywiście, że tak.. tylko kto to w ogóle zauważy?
W połączeniu z hasłem "Wyższa kultura bankowości" i anielskim logiem.. znajduję w tym pewną logikę.
Niestety, trzeba posiedzieć nad tym, żeby odkryć jakiekolwiek powiązania. Osoba nie związana z tematem nie zrozumie - nie jestem pewna czy to dobrze. Jak już mówiłam - kolorystyka do mnie przemawia, ale wycofuję się z teorii ekonomicznej.. To rzeczywiście nie ma w tej dyskusji żadnego znaczenia.
Ale ciekawa jestem i będę śledzić czym zostaniemy uraczeni w następnej kampanii..Klaudia Jaworska edytował(a) ten post dnia 30.11.08 o godzinie 15:23 -
A może po prostu trafiony pomysł?
(nie chodzi mi o identyfikację, ale o markę). -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zołzy
-
To wszystko odbywa się na zasadach bardzo delikatnej równowagi..
Chociaż oglądając reklamy SCHABU przed Świętami stwierdzam, że ta równowaga jest mocno nadwątlona.
A grupa docelowa - wszyscy niezadowoleni z dotychczasowych usług bankowych i poszukujący tradycyjnej porady. -
Oczywiście.
Znak to znak. Jego odbiór jest najważniejszy.
Reakcja klienta determinuje w określonym kierunku..
Tylko w tym momencie pojawia się wiele trudnych pytań.
O gust czy odpowiedzialność projektanta...który w końcu kreuje naturalne otoczenie współczesnych "mieszczan". (wiem - banał)
Ale ja już chyba zawsze będę darzyć sentymentem odwołania do historii czy tradycji (nawet w ujęciu nowoczesno - komercyjnym), a jeszcze bardziej różne sprytne skojarzenia (banknot - bank). -
Ja myślę, że to dobra identyfikacja.
Jest jeden prosty powód...wyróżnia się.
Na rynku reklam bankowych jest niesamowicie nudno i monotonnie.
Wszystkie loga są proste i nowoczesne, a reklamy wyważone i neutralne (+gwiazdy małego ekranu).
Jak zobaczyłam pierwszy raz siedzibę tego banku - było samo centrum kryzysu finansowego..
Kto otwiera bank w okresie recesji?
A jednak zestawienie kolorów (orientalne) i rycina (mi kojarzy się renesansowo) jest dosyć frapujące i z pewnością przyciąga.
Mina postaci nie ma większego znaczenia.
Z pewnością nie wynika z jakiejkolwiek nieumiejętności czy niedopatrzenia twórcy, ale jest konsekwencją uproszczonej konwencji wizerunku.
Obejrzyjcie banknoty, monety i stare obrazy.
Pozdrawiam.Klaudia Jaworska edytował(a) ten post dnia 27.11.08 o godzinie 23:53 -
To może niech "marketing" zajmie się robieniem logosów, plakatów, opakowań i reklam..
Bardo dobry pomysł.
Wszyscy będą szczęśliwi, tylko kiedy będzie się zajmował "marketingiem"?
Nie mówię tu o kompetencjach/wykształceniu/umiejętnościach itp., ale o zwykłym podziale ról.. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!