Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Product Manager
Grupa Kapitałowa Farmacol
Zarządzanie portfelem produktów marki Rodzina Zdrowia oraz Twoja Tania Apteczka w ramach kategorii: witaminy, minerały, środki wzmacniające, herbatki ziołowe, narządy zmysłów, produkty galenowe:
- monitorowanie rynku farmaceutycznego, diagnozowanie potrzeb rynku, analiza konkurencji,
- analiza trendów marketingowych w kraju i za granicą,
- wybór produktów, tworzenie strategii wprowadzenia na rynek,
- zarządzanie ceną i marżą dla poszczególnych produktów,
- opracowanie opakowań,
- współpraca z działem jakości przy opracowaniu postaci i składów nowych produktów,
- kreowanie narzędzi sprzedaży dla działu handlowego,
- planowanie, realizacja i rozliczanie rocznych działań promocyjnych związanych z produktami,
- kreowanie narzędzi odsprzedaży produktów do pacjenta z aptek własnych i obcych,
- kreowanie materiałów POS,
- prace nad rozwojem marek należących do GK Farmacol,
- współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji strategii marketingowych,
- udział w targach,
- organizacja i prowadzenie spotkań, szkoleń.
- monitorowanie rynku farmaceutycznego, diagnozowanie potrzeb rynku, analiza konkurencji,
- analiza trendów marketingowych w kraju i za granicą,
- wybór produktów, tworzenie strategii wprowadzenia na rynek,
- zarządzanie ceną i marżą dla poszczególnych produktów,
- opracowanie opakowań,
- współpraca z działem jakości przy opracowaniu postaci i składów nowych produktów,
- kreowanie narzędzi sprzedaży dla działu handlowego,
- planowanie, realizacja i rozliczanie rocznych działań promocyjnych związanych z produktami,
- kreowanie narzędzi odsprzedaży produktów do pacjenta z aptek własnych i obcych,
- kreowanie materiałów POS,
- prace nad rozwojem marek należących do GK Farmacol,
- współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji strategii marketingowych,
- udział w targach,
- organizacja i prowadzenie spotkań, szkoleń.
![GRUPA NEUCA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F034%2Ffirm_65442_278bb7_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Młodszy Kierownik Produktów
Zarządzanie szerokim portfelem produktów marki APTEO w ramach kategorii: witaminy, minerały, środki wzmacniające, cardio, narządy zmysłów:
- monitorowanie rynku farmaceutycznego, wykonywanie analiz rynkowych i diagnozowanie potrzeb rynku,
- wybór produktów i tworzenie strategii wprowadzania ich na rynek,
- przygotowywanie planów sprzedaży dla poszczególnych produktów,
- zarządzanie ceną i marżą dla poszczególnych produktów,
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji strategii marketingowych,
- planowanie i realizacja budżetów marketingowych poszczególnych produktów,
- współpraca z R&D przy opracowywaniu postaci nowych produktów,
- współpraca z agencją reklamową przy tworzeniu opakowań, materiałów reklamowych i komunikacji BTL,
-zarządzanie budżetem marketingowym całej marki APTEO,
- udział w targach,
-przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla Farmaceutów,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla Sił Sprzedażowych
- monitorowanie rynku farmaceutycznego, wykonywanie analiz rynkowych i diagnozowanie potrzeb rynku,
- wybór produktów i tworzenie strategii wprowadzania ich na rynek,
- przygotowywanie planów sprzedaży dla poszczególnych produktów,
- zarządzanie ceną i marżą dla poszczególnych produktów,
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji strategii marketingowych,
- planowanie i realizacja budżetów marketingowych poszczególnych produktów,
- współpraca z R&D przy opracowywaniu postaci nowych produktów,
- współpraca z agencją reklamową przy tworzeniu opakowań, materiałów reklamowych i komunikacji BTL,
-zarządzanie budżetem marketingowym całej marki APTEO,
- udział w targach,
-przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla Farmaceutów,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla Sił Sprzedażowych
![GRUPA NEUCA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F034%2Ffirm_65442_278bb7_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Marek Własnych
- przygotowywanie kompleksowych analiz i prognoz,
- sporządzanie kalkulacji kosztów nowych produktów,
- współpracę z Kierownikiem Produktu w zakresie tworzenia strategii marketingowych,
- współpracę z agencją reklamową w zakresie przygotowań opakowań i materiałów promocyjnych,
- monitoring realizacji planów i prognoz,
- udział w targach i eventach.
- sporządzanie kalkulacji kosztów nowych produktów,
- współpracę z Kierownikiem Produktu w zakresie tworzenia strategii marketingowych,
- współpracę z agencją reklamową w zakresie przygotowań opakowań i materiałów promocyjnych,
- monitoring realizacji planów i prognoz,
- udział w targach i eventach.
Szkolenia i kursy
coaching - WSB
biznesplan - PARP
planowanie własnej kariery zawodowej - PARP
certyfikat z przedsiębiorczości - University of Cambridge
biznesplan - PARP
planowanie własnej kariery zawodowej - PARP
certyfikat z przedsiębiorczości - University of Cambridge
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
![Uniwersytet Mikołaja Kopernika](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_94576_4af0df_tiny.jpg)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
![Rynek Farmaceutyczny](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_619_25f0ec_tiny.jpg)
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.