Kinga Goł

Product Manager
Katowice, śląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Product Manager
Grupa Kapitałowa Farmacol
Zarządzanie portfelem produktów marki Rodzina Zdrowia oraz Twoja Tania Apteczka w ramach kategorii: witaminy, minerały, środki wzmacniające, herbatki ziołowe, narządy zmysłów, produkty galenowe:
- monitorowanie rynku farmaceutycznego, diagnozowanie potrzeb rynku, analiza konkurencji,
- analiza trendów marketingowych w kraju i za granicą,
- wybór produktów, tworzenie strategii wprowadzenia na rynek,
- zarządzanie ceną i marżą dla poszczególnych produktów,
- opracowanie opakowań,
- współpraca z działem jakości przy opracowaniu postaci i składów nowych produktów,
- kreowanie narzędzi sprzedaży dla działu handlowego,
- planowanie, realizacja i rozliczanie rocznych działań promocyjnych związanych z produktami,
- kreowanie narzędzi odsprzedaży produktów do pacjenta z aptek własnych i obcych,
- kreowanie materiałów POS,
- prace nad rozwojem marek należących do GK Farmacol,
- współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji strategii marketingowych,
- udział w targach,
- organizacja i prowadzenie spotkań, szkoleń.
GRUPA NEUCA
Młodszy Kierownik Produktów
Zarządzanie szerokim portfelem produktów marki APTEO w ramach kategorii: witaminy, minerały, środki wzmacniające, cardio, narządy zmysłów:
- monitorowanie rynku farmaceutycznego, wykonywanie analiz rynkowych i diagnozowanie potrzeb rynku,
- wybór produktów i tworzenie strategii wprowadzania ich na rynek,
- przygotowywanie planów sprzedaży dla poszczególnych produktów,
- zarządzanie ceną i marżą dla poszczególnych produktów,
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji strategii marketingowych,
- planowanie i realizacja budżetów marketingowych poszczególnych produktów,
- współpraca z R&D przy opracowywaniu postaci nowych produktów,
- współpraca z agencją reklamową przy tworzeniu opakowań, materiałów reklamowych i komunikacji BTL,
-zarządzanie budżetem marketingowym całej marki APTEO,
- udział w targach,
-przygotowanie i prowadzenie prezentacji dla Farmaceutów,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla Sił Sprzedażowych
GRUPA NEUCA
Specjalista ds. Marek Własnych
- przygotowywanie kompleksowych analiz i prognoz,
- sporządzanie kalkulacji kosztów nowych produktów,
- współpracę z Kierownikiem Produktu w zakresie tworzenia strategii marketingowych,
- współpracę z agencją reklamową w zakresie przygotowań opakowań i materiałów promocyjnych,
- monitoring realizacji planów i prognoz,
- udział w targach i eventach.
Logo
Asystent Dyrektora Pionu Marketingu
NEUCA SA (wcześniej TORFARM S.A.)
Logo
Asystent Dyrektora Departamentu Centralnego Marketingu Handlowego
NEUCA SA \(wcześniej TORFARM S.A.\)

Szkolenia i kursy

coaching - WSB
biznesplan - PARP
planowanie własnej kariery zawodowej - PARP
certyfikat z przedsiębiorczości - University of Cambridge

Edukacja

Logo
Mechanizmy funkcjonowania strefy euro, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Nowoczesny Marketing, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.