Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. windykacji
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy/ Panfil Gross Collection Sp. z o.o.
Nadzór nad projektem SME ( małe i średnie przedsiębiorstwa). Realizacja nałożonych planów budżetowych, sporządzanie analiz, umów i dostosowywanie ich do potrzeb indywidualnego klienta, dokonywanie prezentacji oferty firmy w tym doradztwa w zakresie zarządzanie wierzytelnościami, sporządzanie raportów pracy, analiza otrzymanych wyników, negocjacje handlowe oraz zawieranie umów z klientami, bieżąca obsługa klientów, opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, realizacja zadań i celów sprzedaży.Windykacja
Kierownik Departamentu Sprzedaży Klienta Korporacyjnego ds. windykacji
Zarządzanie oddziałem WARSZAWSKIM firmy CASUS Finanse Sp. z o.o. Wrocław
zakres obowiązków: prowadzenie i zarządzenie oddziałem Warszawskim. Realizacja nałożonych planów budżetowych, sporządzanie analiz, umów i dostosowywanie ich do potrzeb indywidualnego klienta, dokonywanie prezentacji oferty firmy w tym doradztwa w zakresie zarządzanie wierzytelnościami, sporządzanie raportów pracy oddziału, analiza otrzymanych wyników, negocjacje handlowe oraz zawieranie umów z klientami, bieżąca obsługa klientów, opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, realizacja zadań i celów sprzedaży. Windykacja i nadzór windykatorów stacjonarnych i terenowych
zakres obowiązków: prowadzenie i zarządzenie oddziałem Warszawskim. Realizacja nałożonych planów budżetowych, sporządzanie analiz, umów i dostosowywanie ich do potrzeb indywidualnego klienta, dokonywanie prezentacji oferty firmy w tym doradztwa w zakresie zarządzanie wierzytelnościami, sporządzanie raportów pracy oddziału, analiza otrzymanych wyników, negocjacje handlowe oraz zawieranie umów z klientami, bieżąca obsługa klientów, opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, realizacja zadań i celów sprzedaży. Windykacja i nadzór windykatorów stacjonarnych i terenowych
Kierownik ds. windykacji i faktoringu
zakres obowiązków: Prowadzenie zespołu konsultantów, kontrolowanie umów, szkolenie i nabór nowych pracowników oraz nadzór nad nimi, przygotowanie ofert handlowych, dobór stosownych środków technicznych, kierowanie pracą zespołu konsultantów, planowanie budżetu i mailingu oraz jego koordynacja, sporządzanie analiz, umów i dostosowywanie ich do potrzeb indywidualnego klienta, dokonywanie prezentacji oferty firmy w tym doradztwa w zakresie zarządzanie wierzytelnościami, sporządzanie raportów pracy działu, negocjacje handlowe oraz zawieranie umów z klientami, bieżąca obsługa klientów, odpowiedzialność za umowy zawierane przez konsultantów, opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, realizacja zadań i celów sprzedaży.
Prowadzenie marketingu i szkoleń w firmie i poza za nią.
Windykacja należności na etapie polubownym, nadzorowanie na etapie sądowym i komorniczym.
Windykacja terenowa (bezpośrednia)
Prowadzenie marketingu i szkoleń w firmie i poza za nią.
Windykacja należności na etapie polubownym, nadzorowanie na etapie sądowym i komorniczym.
Windykacja terenowa (bezpośrednia)
konsultant ds. reklamy w Internecie
Opiekun Klienta biznesowego
sprzedaż i kreacja reklamy w portalu internetowym Panoramy Firm. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje warunków sprzedaży, cen. Tworzenie projektów i podpisywanie umów z klientami. Obsługa klientów biznesowych (B2B). Prowadzenie szkoleń z produktów.
sprzedaż i kreacja reklamy w portalu internetowym Panoramy Firm. Prowadzenie rozmów handlowych, negocjacje warunków sprzedaży, cen. Tworzenie projektów i podpisywanie umów z klientami. Obsługa klientów biznesowych (B2B). Prowadzenie szkoleń z produktów.
Szkolenia i kursy
2006 rok
Szkolenie „ROZMOWA HANDLOWA- NEGOCJACJE” realizowane w ramach projektu „Marketing i informatyka”- Zaświadczenie
2007 rok
Szkolenie „KIEROWANIE ZESPOŁEM” organizowane przez Akademie Zarządzania
2008 rok
Szkolenie „ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM” organizowane przez MCS
Szkolenie „ASERTYWNA KOMUNIKACJA” organizowane przez MCS
2009 rok
Szkolenie „PROFESJONALNA OBSŁUGA REKLAMACJI” organizowane przez MCS
Szkolenie „ZARZĄDZANIE STRESEM I ASERTYWNOŚĆ” organizowane przez MCS
Szkolenie „OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY” organizowane przez MCS
Szkolenie „NLP W SKUTECZNYM SPRZEDAWANIU” organizowane przez MCS
Szkolenie „PREZENTACJA FIRMY I AUTOPREZENTACJA” organizowane przez MCS
2010 rok
Szkolenie „MOTYWOWANIE I OCENA PRACY” organizowane przez MCS
Szkolenie „ROZMOWA HANDLOWA- NEGOCJACJE” realizowane w ramach projektu „Marketing i informatyka”- Zaświadczenie
2007 rok
Szkolenie „KIEROWANIE ZESPOŁEM” organizowane przez Akademie Zarządzania
2008 rok
Szkolenie „ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM” organizowane przez MCS
Szkolenie „ASERTYWNA KOMUNIKACJA” organizowane przez MCS
2009 rok
Szkolenie „PROFESJONALNA OBSŁUGA REKLAMACJI” organizowane przez MCS
Szkolenie „ZARZĄDZANIE STRESEM I ASERTYWNOŚĆ” organizowane przez MCS
Szkolenie „OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY” organizowane przez MCS
Szkolenie „NLP W SKUTECZNYM SPRZEDAWANIU” organizowane przez MCS
Szkolenie „PREZENTACJA FIRMY I AUTOPREZENTACJA” organizowane przez MCS
2010 rok
Szkolenie „MOTYWOWANIE I OCENA PRACY” organizowane przez MCS
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Windykacja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Prawo jazdy kat B
Obsługa programów Windows, Access, pakiet MS Office oraz, internet
Kurs kosmetyczno- wizażystyczny I i II stopnia
Licencja PUNU od 1999 roku
Obsługa programów Windows, Access, pakiet MS Office oraz, internet
Kurs kosmetyczno- wizażystyczny I i II stopnia
Licencja PUNU od 1999 roku
Grupy
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI GOSPODARCZYCH I NIE TYLKO
dyskusje na temat windykacji, firm windykacyjnych i doświadczeń w tym zakresie