Kinga Kacprzak

Poszukuję pracy
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne MS Excel Tabele przestawne Dążenie do rozwoju, zaangażowanie, profesjonalizm i etyka MS Access 2010 - operacje zaawansowane

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Europe Calling Sp. Z o.o.
Kierownik Działu Raportowania i Analiz
 Koordynacja przygotowania i przekazywania raportów;
 Przygotowywanie raportów, analiz i testów na potrzeby wewnętrze firmy, jak i dla klientów zewnętrznych;
 Wsparcie w tworzeniu raportów finansowych;
 Analiza wyników finansowych i operacyjnych poszczególnych projektów oraz firmy;
 Usprawnienie i ujednolicenie systemu raportowania wewnętrznego;
 Optymalizacja procesów raportowych i analitycznych pod kątem czasu i wykorzystywanych zasobów.
Logo
Usługi doradcze w zakresie branży Call Center
Własna działaność
 Udzielanie porad, konsultacja i przekazywanie informacji na temat pra-widłowego raportowania;
 Przygotowywanie zleconych opracowań, dokumentów i materiałów;
 Tworzenie raportów, analiz i prezentacji dla klienta zlecającego;
 Praca nad skróceniem do minimum czasu przygotowywania raportów;
 Opracowanie oraz implementacja narzędzi ułatwiających procesy anali-tyczne.
Call Center Poland
Koordynator Projektów
 Zarządzanie projektami branży finansowej, bankowo-ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej;
 Budowanie relacji i bieżąca obsługa klienta w zakresie nadzorowania zleconych kampanii, ocena ryzyka przedsięwzięć projektowych;
 Przygotowywanie raportów i analiz;
 Podnoszenie wartości kontraktów poprzez analizę i interpretację po-trzeb Klientów oraz dodawanie nowych usług;
 Wyznaczanie celów i zadań oraz kontrola ich realizacji na zasadzie współpracy ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt.
Call Center Poland
Team Leader
 Koordynacja działań zespołu realizującego projekt;
 Kompleksowa obsługa kampanii typu Inbound, Outbound oraz Blended;
 Utrzymanie jakości i poziomu zadań zleconych przez Klienta;
 Przygotowywanie raportów oraz statystyk z pracy zespołu i realizacji zakładanych celów;
 Analiza skuteczności pracy konsultantów telefonicznych;
 Wspieranie i szkolenie konsultantów telefonicznych.
Call Center Poland
Konsultant Telefoniczny
Obsługa Klienta z branży farmaceutycznej, ubezpieczeniowej, wydawniczej oraz reaserching.

Edukacja

Logo
Logistyka w zarządzaniu, licencjackie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Otwocku

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem