Umiejętności
Umiejętności analityczne
MS Excel Tabele przestawne
Dążenie do rozwoju, zaangażowanie, profesjonalizm i etyka
MS Access 2010 - operacje zaawansowane
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Raportowania i Analiz
Koordynacja przygotowania i przekazywania raportów;
Przygotowywanie raportów, analiz i testów na potrzeby wewnętrze firmy, jak i dla klientów zewnętrznych;
Wsparcie w tworzeniu raportów finansowych;
Analiza wyników finansowych i operacyjnych poszczególnych projektów oraz firmy;
Usprawnienie i ujednolicenie systemu raportowania wewnętrznego;
Optymalizacja procesów raportowych i analitycznych pod kątem czasu i wykorzystywanych zasobów.
Przygotowywanie raportów, analiz i testów na potrzeby wewnętrze firmy, jak i dla klientów zewnętrznych;
Wsparcie w tworzeniu raportów finansowych;
Analiza wyników finansowych i operacyjnych poszczególnych projektów oraz firmy;
Usprawnienie i ujednolicenie systemu raportowania wewnętrznego;
Optymalizacja procesów raportowych i analitycznych pod kątem czasu i wykorzystywanych zasobów.
Usługi doradcze w zakresie branży Call Center
Własna działaność
Udzielanie porad, konsultacja i przekazywanie informacji na temat pra-widłowego raportowania;
Przygotowywanie zleconych opracowań, dokumentów i materiałów;
Tworzenie raportów, analiz i prezentacji dla klienta zlecającego;
Praca nad skróceniem do minimum czasu przygotowywania raportów;
Opracowanie oraz implementacja narzędzi ułatwiających procesy anali-tyczne.
Przygotowywanie zleconych opracowań, dokumentów i materiałów;
Tworzenie raportów, analiz i prezentacji dla klienta zlecającego;
Praca nad skróceniem do minimum czasu przygotowywania raportów;
Opracowanie oraz implementacja narzędzi ułatwiających procesy anali-tyczne.
Koordynator Projektów
Zarządzanie projektami branży finansowej, bankowo-ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej;
Budowanie relacji i bieżąca obsługa klienta w zakresie nadzorowania zleconych kampanii, ocena ryzyka przedsięwzięć projektowych;
Przygotowywanie raportów i analiz;
Podnoszenie wartości kontraktów poprzez analizę i interpretację po-trzeb Klientów oraz dodawanie nowych usług;
Wyznaczanie celów i zadań oraz kontrola ich realizacji na zasadzie współpracy ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt.
Budowanie relacji i bieżąca obsługa klienta w zakresie nadzorowania zleconych kampanii, ocena ryzyka przedsięwzięć projektowych;
Przygotowywanie raportów i analiz;
Podnoszenie wartości kontraktów poprzez analizę i interpretację po-trzeb Klientów oraz dodawanie nowych usług;
Wyznaczanie celów i zadań oraz kontrola ich realizacji na zasadzie współpracy ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt.
Team Leader
Koordynacja działań zespołu realizującego projekt;
Kompleksowa obsługa kampanii typu Inbound, Outbound oraz Blended;
Utrzymanie jakości i poziomu zadań zleconych przez Klienta;
Przygotowywanie raportów oraz statystyk z pracy zespołu i realizacji zakładanych celów;
Analiza skuteczności pracy konsultantów telefonicznych;
Wspieranie i szkolenie konsultantów telefonicznych.
Kompleksowa obsługa kampanii typu Inbound, Outbound oraz Blended;
Utrzymanie jakości i poziomu zadań zleconych przez Klienta;
Przygotowywanie raportów oraz statystyk z pracy zespołu i realizacji zakładanych celów;
Analiza skuteczności pracy konsultantów telefonicznych;
Wspieranie i szkolenie konsultantów telefonicznych.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem