Kinga Furga

Gruntowna wiedza na temat strategii windykacyjnych. Kilkuletnie doświadczenie w efektywnej realizacji planów windykacyjnych. Umiejętność aktywnego słuchania, komunikatywność i asertywność w kontaktach interpersonalnych.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Internet Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Prawo jazdy kat B Fax skaner

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Windykacji Egzekucyjnej Kredytów Straconych Zabezpieczonych Hipotecznie
Obowiązki:
• Przygotowywanie pism, pozwów, wniosków oraz wszelkiej korespondencji w ramach prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych kredytów zabezpieczonych hipotecznie
• Procesowanie postępowań klauzulowych oraz spraw o zapłatę w trybie EPU.
• Inicjowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych przed Komornikami Sądowymi.
• Kontakt z sądami, urzędami oraz organami egzekucyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań.
• Kompletowanie i właściwe przechowywanie dokumentacji windykacyjnej.
• Raportowanie wykonywanych zadań i podejmowanych czynności do bezpośredniego przełożonego.
• Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań Zespołu.
• Testowanie systemu pod kątem funkcjonalności przewidzianej dla działań Zespołu i Departamentu.
• Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do obsługi przez kancelarie prawne.
• Obsługa spraw we współpracy z organami egzekucyjnymi i kancelariami prawnymi.
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. Windykacji Egzekucyjnej i Kredytów Niezabezpieczonych
Obowiązki:
• Obsługa klientów portfela kredytów niezabezpieczonych klientów indywidualnych po wypowiedzeniu umowy (zgodnie z obowiązującymi procedurami i polityką banku),
• Podejmowanie i prowadzenie postępowań sądowych i egzekucyjnych,
• Współpraca z kancelariami prawnymi oraz kontrola ich działań,
• Kontakt z sądami, komornikami sądowymi oraz innymi instytucjami w zakresie prowadzonych postępowań,
• Aktywna współpraca z innymi jednostkami banku i departamentu w zakresie windykacji należności przeterminowanych.
Bank BNP Paribas
Młodszy Specjalista ds. Windykacji Kredytów Straconych
Obowiązki:
• Obsługa telefoniczna ruchu przychodzącego i wychodzącego w zakresie obsługiwanego portfela kredytów straconych klienta indywidualnego oraz klienta korporacyjnego,
• Skuteczne negocjowanie z klientami spłat zobowiązań na każdym etapie windykacji,
• Współpraca z innymi Zespołami w Departamencie w ramach określenia ścieżek, postępowania dla poszczególnych przeterminowanych wierzytelności Banku,
• Aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami oraz z klientem w zakresie sprzedaży nieruchomości,
• Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia transakcji sprzedaży nieruchomości,
• Ścisła współpraca z innymi Departamentami Banku zaangażowanymi w proces sprzedaży nieruchomości,
• Bieżący monitoring statusów obsługiwanych spraw.
Osiągnięcia:
 Realizacji comiesięcznego targetu ze średnim wynikiem powyżej 200%
 Zajmowanie I miejsca w comiesięcznych założeniach targetowych.
 Zajecie II miejsca w konkursie Pre – Bailiff.
Logo
Specjalista d/s sprzedaży produktów Bankowych
POLBANK EFG S.A. – Departament Windykacji
Obowiązki:
• Kompleksowa telefoniczna obsługa klienta ds. Restrukturyzacji Zwykłej i Hipotecznej,
• Bardzo dobra znajomość procesu restrukturyzacji.
• Swobodny kontakt telefoniczny z klientami wysokiego ryzyka.
• Sporządzanie raportów oraz zadania mające na celu zapewnienie jak najlepszego funkcjonowania procesu restrukturyzacji.
Osiągnięcia:
• Realizacji comiesięcznych planów sprzedażowych ze średnim wynikiem powyżej 100%
Polbank EFG S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych - Telemarketing
Obowiązki:
• Telefoniczna obsługa klienta ds. Restrukturyzacji Zwykłej i Hipotecznej.
• Aktywna telefoniczna sprzedaż kart kredytowych, kredytów oraz profesjonalna obsługa klientów Banku.
• Wykonywanie niezbędnych prac biurowych.
• Pozostałe zadania zlecone przez przełożonego.
Osiągnięcia:
 Realizacja planów sprzedażowych.
 Umiejętność współpracy z klientem wysokiego ryzyka.
Go Sport Polska Sp. z o.o.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Obowiązki:
• Aktywna sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów na wszystkich działach oraz podczas obsługi na kasie.
• Dbanie o wygląd sklepu zgodnie z obowiązującym merchandisingiem, tworzenie witryn, kontrola zapasu i ekspozycji towaru na działach.
• Aktywne wspieranie kierownika działu w przygotowaniu wszystkich akcji handlowych, wyprzedaży oraz podczas implantacji.
• Prowadzenie szkoleń produktowych oraz z zasad merchandisingu i procedur funkcjonujących w sklepie dla nowych pracowników;
Osiągnięcia:
• Zdobycie wiedzy z zakresu działania wszystkich działów sklepu.
• Uzyskanie doświadczenia oraz wiedzy poprzez zastępowanie kierownika kas i administracji w codziennej pracy.

Edukacja

Logo
Menedżerskie studia podyplomowe, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Zarządzanie, specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Zarządzanie, specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Usługowo - gospodarczy z nachyleniem turystycznym, średnie
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. M. Skłodowskiej - Curie w Pionkach

Specjalizacje

Obsługa klienta
Kasjerzy