Umiejętności
Internet
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Prawo jazdy kat B
Fax skaner
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Windykacji Egzekucyjnej Kredytów Straconych Zabezpieczonych Hipotecznie
Obowiązki:
• Przygotowywanie pism, pozwów, wniosków oraz wszelkiej korespondencji w ramach prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych kredytów zabezpieczonych hipotecznie
• Procesowanie postępowań klauzulowych oraz spraw o zapłatę w trybie EPU.
• Inicjowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych przed Komornikami Sądowymi.
• Kontakt z sądami, urzędami oraz organami egzekucyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań.
• Kompletowanie i właściwe przechowywanie dokumentacji windykacyjnej.
• Raportowanie wykonywanych zadań i podejmowanych czynności do bezpośredniego przełożonego.
• Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań Zespołu.
• Testowanie systemu pod kątem funkcjonalności przewidzianej dla działań Zespołu i Departamentu.
• Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do obsługi przez kancelarie prawne.
• Obsługa spraw we współpracy z organami egzekucyjnymi i kancelariami prawnymi.
• Przygotowywanie pism, pozwów, wniosków oraz wszelkiej korespondencji w ramach prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych kredytów zabezpieczonych hipotecznie
• Procesowanie postępowań klauzulowych oraz spraw o zapłatę w trybie EPU.
• Inicjowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych przed Komornikami Sądowymi.
• Kontakt z sądami, urzędami oraz organami egzekucyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji powierzonych zadań.
• Kompletowanie i właściwe przechowywanie dokumentacji windykacyjnej.
• Raportowanie wykonywanych zadań i podejmowanych czynności do bezpośredniego przełożonego.
• Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań Zespołu.
• Testowanie systemu pod kątem funkcjonalności przewidzianej dla działań Zespołu i Departamentu.
• Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do obsługi przez kancelarie prawne.
• Obsługa spraw we współpracy z organami egzekucyjnymi i kancelariami prawnymi.
Specjalista ds. Windykacji Egzekucyjnej i Kredytów Niezabezpieczonych
Obowiązki:
• Obsługa klientów portfela kredytów niezabezpieczonych klientów indywidualnych po wypowiedzeniu umowy (zgodnie z obowiązującymi procedurami i polityką banku),
• Podejmowanie i prowadzenie postępowań sądowych i egzekucyjnych,
• Współpraca z kancelariami prawnymi oraz kontrola ich działań,
• Kontakt z sądami, komornikami sądowymi oraz innymi instytucjami w zakresie prowadzonych postępowań,
• Aktywna współpraca z innymi jednostkami banku i departamentu w zakresie windykacji należności przeterminowanych.
• Obsługa klientów portfela kredytów niezabezpieczonych klientów indywidualnych po wypowiedzeniu umowy (zgodnie z obowiązującymi procedurami i polityką banku),
• Podejmowanie i prowadzenie postępowań sądowych i egzekucyjnych,
• Współpraca z kancelariami prawnymi oraz kontrola ich działań,
• Kontakt z sądami, komornikami sądowymi oraz innymi instytucjami w zakresie prowadzonych postępowań,
• Aktywna współpraca z innymi jednostkami banku i departamentu w zakresie windykacji należności przeterminowanych.
Młodszy Specjalista ds. Windykacji Kredytów Straconych
Obowiązki:
• Obsługa telefoniczna ruchu przychodzącego i wychodzącego w zakresie obsługiwanego portfela kredytów straconych klienta indywidualnego oraz klienta korporacyjnego,
• Skuteczne negocjowanie z klientami spłat zobowiązań na każdym etapie windykacji,
• Współpraca z innymi Zespołami w Departamencie w ramach określenia ścieżek, postępowania dla poszczególnych przeterminowanych wierzytelności Banku,
• Aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami oraz z klientem w zakresie sprzedaży nieruchomości,
• Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia transakcji sprzedaży nieruchomości,
• Ścisła współpraca z innymi Departamentami Banku zaangażowanymi w proces sprzedaży nieruchomości,
• Bieżący monitoring statusów obsługiwanych spraw.
Osiągnięcia:
Realizacji comiesięcznego targetu ze średnim wynikiem powyżej 200%
Zajmowanie I miejsca w comiesięcznych założeniach targetowych.
Zajecie II miejsca w konkursie Pre – Bailiff.
• Obsługa telefoniczna ruchu przychodzącego i wychodzącego w zakresie obsługiwanego portfela kredytów straconych klienta indywidualnego oraz klienta korporacyjnego,
• Skuteczne negocjowanie z klientami spłat zobowiązań na każdym etapie windykacji,
• Współpraca z innymi Zespołami w Departamencie w ramach określenia ścieżek, postępowania dla poszczególnych przeterminowanych wierzytelności Banku,
• Aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami oraz z klientem w zakresie sprzedaży nieruchomości,
• Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia transakcji sprzedaży nieruchomości,
• Ścisła współpraca z innymi Departamentami Banku zaangażowanymi w proces sprzedaży nieruchomości,
• Bieżący monitoring statusów obsługiwanych spraw.
Osiągnięcia:
Realizacji comiesięcznego targetu ze średnim wynikiem powyżej 200%
Zajmowanie I miejsca w comiesięcznych założeniach targetowych.
Zajecie II miejsca w konkursie Pre – Bailiff.
Specjalista d/s sprzedaży produktów Bankowych
POLBANK EFG S.A. – Departament Windykacji
Obowiązki:
• Kompleksowa telefoniczna obsługa klienta ds. Restrukturyzacji Zwykłej i Hipotecznej,
• Bardzo dobra znajomość procesu restrukturyzacji.
• Swobodny kontakt telefoniczny z klientami wysokiego ryzyka.
• Sporządzanie raportów oraz zadania mające na celu zapewnienie jak najlepszego funkcjonowania procesu restrukturyzacji.
Osiągnięcia:
• Realizacji comiesięcznych planów sprzedażowych ze średnim wynikiem powyżej 100%
• Kompleksowa telefoniczna obsługa klienta ds. Restrukturyzacji Zwykłej i Hipotecznej,
• Bardzo dobra znajomość procesu restrukturyzacji.
• Swobodny kontakt telefoniczny z klientami wysokiego ryzyka.
• Sporządzanie raportów oraz zadania mające na celu zapewnienie jak najlepszego funkcjonowania procesu restrukturyzacji.
Osiągnięcia:
• Realizacji comiesięcznych planów sprzedażowych ze średnim wynikiem powyżej 100%
Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych - Telemarketing
Obowiązki:
• Telefoniczna obsługa klienta ds. Restrukturyzacji Zwykłej i Hipotecznej.
• Aktywna telefoniczna sprzedaż kart kredytowych, kredytów oraz profesjonalna obsługa klientów Banku.
• Wykonywanie niezbędnych prac biurowych.
• Pozostałe zadania zlecone przez przełożonego.
Osiągnięcia:
Realizacja planów sprzedażowych.
Umiejętność współpracy z klientem wysokiego ryzyka.
• Telefoniczna obsługa klienta ds. Restrukturyzacji Zwykłej i Hipotecznej.
• Aktywna telefoniczna sprzedaż kart kredytowych, kredytów oraz profesjonalna obsługa klientów Banku.
• Wykonywanie niezbędnych prac biurowych.
• Pozostałe zadania zlecone przez przełożonego.
Osiągnięcia:
Realizacja planów sprzedażowych.
Umiejętność współpracy z klientem wysokiego ryzyka.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta
Obowiązki:
• Aktywna sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów na wszystkich działach oraz podczas obsługi na kasie.
• Dbanie o wygląd sklepu zgodnie z obowiązującym merchandisingiem, tworzenie witryn, kontrola zapasu i ekspozycji towaru na działach.
• Aktywne wspieranie kierownika działu w przygotowaniu wszystkich akcji handlowych, wyprzedaży oraz podczas implantacji.
• Prowadzenie szkoleń produktowych oraz z zasad merchandisingu i procedur funkcjonujących w sklepie dla nowych pracowników;
Osiągnięcia:
• Zdobycie wiedzy z zakresu działania wszystkich działów sklepu.
• Uzyskanie doświadczenia oraz wiedzy poprzez zastępowanie kierownika kas i administracji w codziennej pracy.
• Aktywna sprzedaż oraz profesjonalna obsługa klientów na wszystkich działach oraz podczas obsługi na kasie.
• Dbanie o wygląd sklepu zgodnie z obowiązującym merchandisingiem, tworzenie witryn, kontrola zapasu i ekspozycji towaru na działach.
• Aktywne wspieranie kierownika działu w przygotowaniu wszystkich akcji handlowych, wyprzedaży oraz podczas implantacji.
• Prowadzenie szkoleń produktowych oraz z zasad merchandisingu i procedur funkcjonujących w sklepie dla nowych pracowników;
Osiągnięcia:
• Zdobycie wiedzy z zakresu działania wszystkich działów sklepu.
• Uzyskanie doświadczenia oraz wiedzy poprzez zastępowanie kierownika kas i administracji w codziennej pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Kasjerzy