Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Psycholog, Pedagog, Terapeuta
Gabinet Psychologiczno-Pedagogiczny Kinga Dziewiątkowska-Kozłowska
Diagnoza i terapia psychologiczno-pedagogiczna dzieci i młodzieży:
obszary oddziaływań:
- trudności szkolne, dysleksja, zaburzenia poznawcze;
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- fobie/lęki, zaburzenia emocjonalne;
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- praca z dzieckiem nadpobudliwym, zespołem Aspergera, spektrum autyzmu;
- praca z dzieckiem zdolnym;
Diagnoza psychologiczna, poradnictwo indywidualne dla dorosłych:
obszary oddziaływań:
- trudności wychowawcze (warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców, konsultacje wspierające);
- trudności w sprecyzowaniu ścieżki zawodowej;
- zaburzenia poznawcze;
- zaburzenia emocjonalne;
- zaburzenia interakcji społecznych;
www.psycholog-pedagog.pl
obszary oddziaływań:
- trudności szkolne, dysleksja, zaburzenia poznawcze;
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- fobie/lęki, zaburzenia emocjonalne;
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- praca z dzieckiem nadpobudliwym, zespołem Aspergera, spektrum autyzmu;
- praca z dzieckiem zdolnym;
Diagnoza psychologiczna, poradnictwo indywidualne dla dorosłych:
obszary oddziaływań:
- trudności wychowawcze (warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców, konsultacje wspierające);
- trudności w sprecyzowaniu ścieżki zawodowej;
- zaburzenia poznawcze;
- zaburzenia emocjonalne;
- zaburzenia interakcji społecznych;
www.psycholog-pedagog.pl
Psycholog
Centrum Medyczne IKAR
Diagnoza i terapia psychologiczna dzieci i młodzieży:
obszary oddziaływań:
- trudności szkolne, dysleksja, zaburzenia poznawcze;
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- fobie/lęki, zaburzenia emocjonalne;
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- praca z dzieckiem nadpobudliwym, zespołem Aspergera, spektrum autyzmu (terapia behawioralna);
- konsultacje wspierające dla rodziców/opiekunów
Badania psychologiczne osób zajmujących stanowiska wojskowe na potrzeby medycyny pracy
- ocena predyspozycji psychologicznych pod kątem określonego stanowiska
- badania wstępne, okresowe, śródokresowe
obszary oddziaływań:
- trudności szkolne, dysleksja, zaburzenia poznawcze;
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- fobie/lęki, zaburzenia emocjonalne;
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- praca z dzieckiem nadpobudliwym, zespołem Aspergera, spektrum autyzmu (terapia behawioralna);
- konsultacje wspierające dla rodziców/opiekunów
Badania psychologiczne osób zajmujących stanowiska wojskowe na potrzeby medycyny pracy
- ocena predyspozycji psychologicznych pod kątem określonego stanowiska
- badania wstępne, okresowe, śródokresowe
Psycholog
Zakres obowiązków psychologa szkolnego zgodnie z rozporządzeniem MEN z dn. 20.04.2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach:
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu, szkole lub placówce w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu, szkole lub placówce w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Psycholog
Stowarzyszenie Kontakt (na rzecz pomocy dzieciom niepełnosprawnym)
Terapia psychologiczna dzieci z niepełnosprawnością:
obszary oddziaływań:
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- zaburzenia emocjonalne
Poradnictwo indywidualne dla dorosłych
- konsultacje wspierające
obszary oddziaływań:
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- zaburzenia emocjonalne
Poradnictwo indywidualne dla dorosłych
- konsultacje wspierające
Psycholog
Fundacja Aktywizacja (Centrum Edukacji i Aktywizacji dla Osób Niepełnosprawnych w Bydgoszczy)
- indywidualne poradnictwo psychologiczne dla osób z niepełnosprawnością;
- warsztaty umiejętności społecznych (m.in. radzenie sobie ze stresem, efektywna komunikacja, kreatywność i motywacja, asertywność, szybkie uczenie się
i zapamiętywanie, zarządzanie czasem, rozwiązywanie konfliktów);
- środowiskowe grupy wsparcia;
- wsparcie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych
i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych
z niepełnosprawnością, w utrzymaniu postawy aktywizacyjnej – chęci dokształcania się
i poszukiwania pracy,
- warsztaty umiejętności społecznych (m.in. radzenie sobie ze stresem, efektywna komunikacja, kreatywność i motywacja, asertywność, szybkie uczenie się
i zapamiętywanie, zarządzanie czasem, rozwiązywanie konfliktów);
- środowiskowe grupy wsparcia;
- wsparcie uczestników projektu w zakresie podnoszenia ich kompetencji zawodowych
i umiejętności społecznych, w pokonywaniu barier psychologicznych związanych
z niepełnosprawnością, w utrzymaniu postawy aktywizacyjnej – chęci dokształcania się
i poszukiwania pracy,
Psycholog, Pedagog
Pedagog Domowy
Diagnoza i terapia psychologiczno-pedagogiczna dzieci i młodzieży:
obszary oddziaływań:
- trudności szkolne, dysleksja
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- zaburzenia emocjonalne;
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- praca z dzieckiem zdolnym;
Poradnictwo indywidualne dla dorosłych:
obszary oddziaływań:
- trudności wychowawcze (warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców, konsultacje wspierające)
obszary oddziaływań:
- trudności szkolne, dysleksja
- trudności wychowawcze, zaburzenia zachowania;
- zaburzenia emocjonalne;
- praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych/zaburzenia rozwojowe;
- praca z dzieckiem zdolnym;
Poradnictwo indywidualne dla dorosłych:
obszary oddziaływań:
- trudności wychowawcze (warsztaty psychoedukacyjne dla rodziców, konsultacje wspierające)
Szkolenia i kursy
»Trener rozwoju emocjonalnego dzieci i młodzieży z elementami socjoterapii i psychoterapii
»Dziecko w kryzysie psychicznym - terapia przy zaburzeniach lękowych
»Praca z trudną młodzieżą z elementami zintegrowanej profilaktyki uzależnień i społecznych zachowań ryzykownych
»Profilaktyka i terapia uzależnień behawioralnych
»Psychologia zaburzeń u dzieci i młodzieży z elementami prawa rodzinnego
»Nowoczesne metody terapeutyczno-rehabilitacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami
»Praktyczne zastosowanie elementów Integracji Sensorycznej w pracy z dziećmi
»Sala Doświadczania Świata - koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania
»Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
»Uzależnienie od nowych technologii, hejt w sieci i cyberprzemoc w terapii psychologicznej dziecka
»Podstawowe techniki poznawczo-behawioralne w praktyce i terapii
»Terapia i edukacja dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera z wykorzystaniem analizy behawioralnej
»Metodyka pracy z dzieckiem z zaburzeniami uwagi
»Metodyka pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie z komunikacją wspomagającą oraz elementami wczesnego wspomagania rozwoju i terapii ręki
»Wybiórczość pokarmowa u dzieci
»Zaburzenia odżywiania (anoreksja, bulimia, ortoreksja, kompulsywne zajadanie) - podstawy pracy terapeutycznej z pacjentem
»Dziecko w kryzysie psychicznym - terapia przy zaburzeniach lękowych
»Praca z trudną młodzieżą z elementami zintegrowanej profilaktyki uzależnień i społecznych zachowań ryzykownych
»Profilaktyka i terapia uzależnień behawioralnych
»Psychologia zaburzeń u dzieci i młodzieży z elementami prawa rodzinnego
»Nowoczesne metody terapeutyczno-rehabilitacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami
»Praktyczne zastosowanie elementów Integracji Sensorycznej w pracy z dziećmi
»Sala Doświadczania Świata - koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania
»Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
»Uzależnienie od nowych technologii, hejt w sieci i cyberprzemoc w terapii psychologicznej dziecka
»Podstawowe techniki poznawczo-behawioralne w praktyce i terapii
»Terapia i edukacja dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera z wykorzystaniem analizy behawioralnej
»Metodyka pracy z dzieckiem z zaburzeniami uwagi
»Metodyka pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie z komunikacją wspomagającą oraz elementami wczesnego wspomagania rozwoju i terapii ręki
»Wybiórczość pokarmowa u dzieci
»Zaburzenia odżywiania (anoreksja, bulimia, ortoreksja, kompulsywne zajadanie) - podstawy pracy terapeutycznej z pacjentem
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Zainteresowania
Snoezelen, gra na pianinie (ukończony pierwszy stopień gry na pianinie/fortepianie)