Kinga Romanowska

Koordynator ds. Public Relations, Benjamin Moore
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator ds. Public Relations
Benjamin Moore
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
p.o. Kierownika Działu Public Relations
Michał Wrzosek
Michał Wrzosek · współpracownik
wystawiono
Współpraca z Kingą to wspaniała i pełna profesjonalizmu przygoda. Życzę wielu innym firmom z branży takiego człowieka.

Edukacja

Logo
Marketing Medialny i Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

bieganie, moim największym sukcesem był półmaraton warszawski:) muzyka: led zeppelin, macy gray i inne afroamerykańskie wokalistki, literatura rosyjska a ostatnio również żeglarstwo

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CSR i działalność charytatywna
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
dm
dm
Grupa znajomych
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
G1 Google Phone
G1 Google Phone
G1 google phone...
ID Marketing medialny i public relations
ID Marketing medialny i public relations
Grupa dla byłych i obecnych studentów tej zacnej specjalizacji w Instytucie Dziennikarstwa UW.
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
NPRS jako wsparcie Public Relations w Internecie
NPRS jako wsparcie Public Relations w Internecie
Rozmawiamy o korzyściach płynących z działań promocyjnych zgodnie z przyjętym modelem NPRS aktywnie wspomagajcym zarządzanie komunikatami prasowymi wg. przyjetej strategii Public Relations w wyszukiwa
PR
PR
Grupa Public Relations
PR oraz IR w spółkach publicznych
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów? Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ? Pomysły na nowe działani