Kinga Ciukta

✪ Strategia ✪ Marketing ✪ VOD ✪ TV online ✪ Serwisy internetowe
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing SEM Social Media Marketing Strategia marketingowa Zarządzanie produktem odpowiedzialność za powierzone zadania Realizacja planów sprzedażowych odpowiedzialność za powierzone stanowisko, Pozycjonowanie i optymalizacja stron SEO i SEM Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Dyrektor ds. Rozwoju Usług Online
Grupa Cyfrowy Polsat
Główne obowiązki:
► Planowanie i kontrola budżetu przychodowego i kosztowego IPLI, w szczególności przychodów OTT i kosztów prowadzonych działań reklamowych;
► Opracowywanie i realizacja długoterminowej strategii sprzedaży oferty aVOD, sVOD, tVOD obejmującej m.in. VODy i kanały linearne, skierowanej do klientów B2B i B2C;
► Zarządzanie produktem i jego rozwój w obszarze usług VOD i ponad 80 kanałów telewizyjnych online dostępnych na www i w aplikacjach (PC, mobile, smart TV, STB);
► Briefowanie Departamentu Marketingu (obejmujące m.in.: media tradycyjne, media społecznościowe, trade marketing), zespołu PR;
► Akceptowanie koncepcji kreatywnych, kreacji ATL i BTL oraz materiałów prasowych;
► Zaplanowanie i uruchomienie wielokanałowej kampanii produktu T&B 77 kanałów TV online;
► Zarządzanie strategią SEM i SEO telewizji internetowej IPLA;
► Opracowanie standardów raportowania wyników sprzedaży i oglądalności playera IPLI aVOD, tVOD, sVOD, live, PPV;
Współpraca: wewnętrznie z zespołami: marketingu &PR &IT &TV, zewnętrznie z producentami SMART TV, partnerami udostępniającymi player IPLI.
IDMnet
Dyrektor ds. Rozwoju i Sprzedaży Usług Online/Dyrektor ds. Online i Content Marketingu/
Główne obowiązki:
► Planowanie i rozwój strategii content marketingowej mediów Grupy ZPR Media;
► Współpraca z wieloma departamentami (online, prasy, radia, telewizji) celem budowania wielokanałowej oferty dla klientów IDM net S.A. obejmującej działania content marketingowe i reklamę natywną;
► Analizowanie trendów content marketingowych w Polsce i na świecie.
Wirtualna Polska Media
Head of Content and Moderators Department
Główne obowiązki:
► Rozwój strategii kontentu i zarządzenie departamentem kontentu Grupy Wirtualna Polska w zakresie obejmującym współpracę z agencjami kontentowymi, mediami, redaktorami, ekspertami i specjalistami tematycznymi;
► Rozwój systemu moderacji opinii i zarządzanie zespołem moderatorów;
► Opracowanie specyfikacji wymagań technicznych repozytorium zdjęć i koordynowanie projektu wdrożenia ww. systemu;
► Budowanie i realizowanie strategii synergii kontentu w Grupie Wirtualna Polska;
► Prowadzenie negocjacji ze strategicznymi partnerami i nawiązywanie długoterminowych współprac, m.in. z: kanałami telewizyjnymi, stacjami radiowymi, wydawnictwami, operatorami telefonii komórkowej, serwisami internetowymi, dostawcami treści (teksty, wideo, zdjęcia, infografiki);
► Kontrola budżetu i jakości kontentu;
► Opiniowanie i sprawdzanie założeń współpracy z dostawcami kontentu oraz treści umów;
► Zarządzanie projektami.
Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami m.in.: TVN, TVP, Rzeczpospolita, Discovery networks, Polsat, SMHI, Meteovista, Cumulus, APTN, AFP, Reuters.
Wirtualna Polska Media
Head of Content Department
Główne obowiązki:
► Rozwój i zarządzanie akwizycją kotentu pod kątem rozpowszechniania go zarówno na www. jak i na rozwijających się nowych polach działania WP tj. SMART TV, aplikacje mobilne, reklama natywna;
► Planowanie i realizowanie strategii kontentu dla całej grupy kapitałowej w tym realizacja projektów kontentowych dla spółek: Telekomunikacja Polska S.A. i Orange S.A.;
► Prowadzenie negocjacji ze strategicznymi partnerami oraz rozwój i bieżąca współpraca z partnerami (kanałami telewizyjnymi, wydawnictwami prasowymi, serwisami internetowymi, stacjami radiowymi, polski i zagranicznymi agencjami informacyjnymi) w obszarach kontentu, cross-promocji, e-commerce).
► Kontrola budżetu i jakości kontentu;
► Prowadzenie treści umów oraz opiniowanie umów zespołu pod kątem realizacji celów biznesowych firmy;
► Zarządzanie projektami.
Wirtualna Polska Media
Doradca Dyrektora Programowego ds. mediów i partnerów kontentowych
Główne obowiązki:
► Rozwój, negocjowanie i zarządzanie współpracami ze strategicznymi partnerami dla kilku linii biznesowych spółki tj. marketingu, sprzedaży reklamy, e-commerce, wszystkich redakcji;
► Pozyskiwanie i wdrożenie współprac z partnerami celem zmniejszania kosztów i wzrostu przychodów firmy, w tym zarządzanie zespołem zajmującym się ww. partnerstwami;
► Rozwijanie z partnerami wspólnych projektów i serwisów internetowych np. polki.wp.pl, muratordom.wp.pl, radiozet.wp.pl, wydarzenia.wp.pl, coztapolksa.wp.pl, toptrendy.wp.pl i wiele innych, z takimi partnerami jak: Edipresse, ZPR Media, Eurozet, AWR Wprost, Point Group;
► Prowadzenie treści umów;
► Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami.
Wirtualna Polska Media
Zastępca Dyrektora ds. Marketingu
Główne obowiązki:
► Współtworzenie strategii marketingowej mającej na celu wzrost parametrów marki i wzrost ruchu portalu;
► Koordynowanie współpracy z agencjami;
► Zarządzanie budżetem mediowym i raportowanie efektywności działań;
► Analiza polskiego i zagranicznego rynku online, w szczególności bezpośredniej konkurencji i prowadzonych przez nią działań marketingowych;
► Planowanie i realizowanie strategii partnerstw z mediami: kanałami telewizyjnymi, stacjami radiowymi, wydawnictwami prasowymi i serwisami internetowymi;
► Planowanie i realizacja kampanii BTL;
Współpraca z: wieloma zespołami wewnętrznymi na wszystkich poziomach struktury firmy (m.in. z PR, IT, zespołem prawnym, redakcjami) również z partnerami zewnętrznymi (jak np. agencjami mediowymi, kreatywnymi, mediami).
Wirtualna Polska Media
Marketing and Media Manager
Główne obowiązki:
► Planowanie i wdrażanie działań ATL;
► Planowanie i wdrażanie działań BTL;
► Negocjowanie warunków współpracy i treści umów z agencjami i mediami, jak również bieżąca współpraca z ww. partnerami;
► Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych.
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Senior Media Planner / Media Planner
Główne obowiązki:
► Planowanie i koordynowanie kampanii mediowych dla prestiżowych, polskich i międzynarodowych klientów. Zarządzanie strategią mediów dla reklamodawców z budżetami powyżej 4 mln. zł rocznie;
► Planowanie i realizacja kampanii reklamowych klientów z wykorzystaniem TV, radio, prasy, outdoor, indor i online;
► Prezentowanie klientom rekomendacji strategii mediowej;
► Nadzór nad realizacją kampanii i jej optymalizacja;
► Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników kampanii reklamowych klientów i ich konkurencji;
► Dostarczanie reklamodawcom merytorycznego wsparcia dotyczącego rynku mediów;
► Kontakty z klientami – prezentacje, spotkania, korespondencja handlowa.
Główni klienci: Bahlsen, Nokia, Radio Zet, Scholer (obecnie Nestle), Polaroid, Farm Frites.

Szkolenia i kursy

Szkolenie Google AdWords dla początkujących i zaawansowanych (2)
Szkolenie z Facebooka dla zaawansowanych (2)
Ochrona praw autorskich w Internecie (Informedia Polska) (1)
Negocjacje (Schenk Institute) (1)
Projektowanie serwisów internetowych w praktyce (Symetria e-biznes) (1)
Szkolenie z wystąpień publicznych (Edison Team) (1)
Pomiar efektywności działań marketingowych w Internecie (Osney Media Limited) (1)
Międzynarodowe targi kontentu w Cannes (2)
Motywowanie i delegowanie zadań (1)
Efektywne zarządzanie (1)

Edukacja

Logo
Ekonomia międzynarodowa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.