Umiejętności
CRM
Marketing
Microsoft Office
Project Management
zarządzanie kluczowymi klientami
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
szukanie optymalnych rozwiązań dla klientów
Altamira
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista do spraw handlu
-nawiązywanie kontaktów (osobistych, telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami
- zbieranie ofert
- negocjacje z kontrahentami
- zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.)
- tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych
- określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)
- uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granicę
- organizowanie transportu
- kompletowanie i składanie w odpowiedniej instytucji dokumentów finansowych
- udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych
- zbieranie ofert
- negocjacje z kontrahentami
- zarządzanie działaniami promocyjnymi (organizacja kampanii promocyjnych, wybieranie gadżetów promocyjnych itp.)
- tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych
- określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)
- uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granicę
- organizowanie transportu
- kompletowanie i składanie w odpowiedniej instytucji dokumentów finansowych
- udział w oficjalnych spotkaniach oraz imprezach handlowych
Ekspert ds. Klientów Strategicznych
- zarządzanie całościowym procesem sprzedaży oraz uczestnictwo
w tworzeniu planów sprzedażowych
- kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych
dotyczących procesu wspierania sprzedaży i obsługi klienta
- analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
- monitoring rynku i konkurencji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w
zakresie proponowanych rozwiązań
- przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
- negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie
długofalowych relacji z klientami
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- utrzymywanie właściwych relacji z istniejącymi klientami
- doradztwo inwestycyjne i obsługa klienta zamożnego
- budowa portfela wg profilu inwestycyjnego
- świadczenie wysokiej jakości obsługi klientów z segmentu VIP,
ze szczególnym ukierunkowaniem na produkty inwestycyjne,
(fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe,
produkty strukturyzowane, polisy inwestycyjne, produkty skarbu,
obligacje korporacyjne)
- sprzedaż produktów kredytowych
- organizacja seminarium finansowych połączonych z prezentacją
funduszy inwestycyjnych
- zarządzanie bazą Klientów przy użyciu dedykowanych programów
CRM.
- obserwacja i codzienna analiza rynku finansowego
- utrzymanie relacji z kluczowymi klientami banku
w tworzeniu planów sprzedażowych
- kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych
dotyczących procesu wspierania sprzedaży i obsługi klienta
- analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
- monitoring rynku i konkurencji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w
zakresie proponowanych rozwiązań
- przygotowywanie ofert i prezentacji sprzedażowych
- negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie
długofalowych relacji z klientami
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- utrzymywanie właściwych relacji z istniejącymi klientami
- doradztwo inwestycyjne i obsługa klienta zamożnego
- budowa portfela wg profilu inwestycyjnego
- świadczenie wysokiej jakości obsługi klientów z segmentu VIP,
ze szczególnym ukierunkowaniem na produkty inwestycyjne,
(fundusze inwestycyjne, ubezpieczeniowe fundusze kapitałowe,
produkty strukturyzowane, polisy inwestycyjne, produkty skarbu,
obligacje korporacyjne)
- sprzedaż produktów kredytowych
- organizacja seminarium finansowych połączonych z prezentacją
funduszy inwestycyjnych
- zarządzanie bazą Klientów przy użyciu dedykowanych programów
CRM.
- obserwacja i codzienna analiza rynku finansowego
- utrzymanie relacji z kluczowymi klientami banku
P.O. Księgowa
- weryfikacja ksiąg inwentarzowych
- bieżąca ewidencja księgowa
- sporządzanie listy płac
- bieżąca ewidencja księgowa
- sporządzanie listy płac
Szkolenia i kursy
- certyfikaty AXA, Open Life, MetLife, Aegon, TU Europa
- certyfikowany doradca inwestycyjny w systemie OPTIMIX
- techniki sprzedaży i negocjacji
- telemarketing
- liczne szkolenia inwestycyjne
- szkolenia z funduszy inwestycyjnych: INVESTORS TFI, ING TFI, Leeg Mason, Black Rock, PZU TFI, Aviva Investors, KBC TFI, PKO TFI, Union Investments,
- szkolenia z produktów strukturyzowanych
- kurs - Jak inwestować w trudnych warunkach giełdowych
- kurs z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy
- certyfikowany doradca inwestycyjny w systemie OPTIMIX
- techniki sprzedaży i negocjacji
- telemarketing
- liczne szkolenia inwestycyjne
- szkolenia z funduszy inwestycyjnych: INVESTORS TFI, ING TFI, Leeg Mason, Black Rock, PZU TFI, Aviva Investors, KBC TFI, PKO TFI, Union Investments,
- szkolenia z produktów strukturyzowanych
- kurs - Jak inwestować w trudnych warunkach giełdowych
- kurs z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Prawo jazdy kat. B.
Obsługa komputera: MS Office (Word, Exel, Power Point)
Cechy charakteru: odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność oraz
przedsiębiorczość
Obsługa komputera: MS Office (Word, Exel, Power Point)
Cechy charakteru: odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność oraz
przedsiębiorczość