Katarzyna Wróblewska

spec. ds Marketingu i Zarządzania, "Luxoro A. Wróblewski" Sp.K
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Outlook Zarządzanie projektami Excell umiejętność szybkiego uczenia się i rozwoju Umiejętności interpersonalne oraz pracy w zespole

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Techno-Service S.A.
Key Account Manager
ogromny, uzupełnię w najbliższej przyszłości
Logo
spec. ds Marketingu i Zarządzania
"Luxoro A. Wróblewski" Sp.K
Współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej i sprzedażowej przedsiębiorstwa- opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych oraz kierowanie sprzedażą produktów firmy w tym:
• Nadzór nad podległymi pracownikowi - analiza i ocena wyników pracy, motywowanie (budowa pozytywnych relacji wewnątrzorganizacyjnych)
• Określanie strategii rozwoju nowych produktów m.in. wybór rodzaju i zakresu wykorzystanych instrumentów promocyjnych jak POS-y, platformy internetowe, reklama w pismach branżowych,
• Systematyczne i kompleksowe usprawnianie systemu sprzedaży detalicznej i hurtowej w firmie w tym poszerzanie kanałów dystrybucji (powstanie platform www.hurtowniazlota.pl i www.luxoro.pl, obecność na portalach typu allegro.pl i swistak.pl),budowa długotrwałych relacji z klientami poprzez wdrażanie programów lojalnościowych i profesjonalne doradztwo, tworzenie programów i strategii cenowych ( określanie wysokości cen poszczególnych kategorii produktowych w oparciu o popyt i preferencje odbiorców detalicznych i hurtowych),
• Reprezentowanie firmy na zewnątrz-nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami kluczowymi (obecność na targach branżowych).

Szkolenia i kursy

1. 2004/2005 - ukończenie kursu przygotowawczego do CPE - Certificate of Proficiency in English
2. 29-30 czerwiec 2006- uczestnictwo w szkoleniu pt. "Rozwój Umiejętności Sprzedażowych" zorganizowanego przez firmę Szkoleniową oraz Doradztwa Personalnego "Asesoria"

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Zainteresowania

Taniec towarzyski - poziom "c"
Podróżowanie

Inne

Umiejętności i kompetencje społeczne

• Łatwe nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z innymi ludźmi,
• Umiejętność wzbudzania odpowiedniej motywacji do pracy,
• Umiejętność podejmowania szybkich i właściwych decyzji-dobre argumentowanie, przekonywanie innych do swojego zdania,
• Umiejętność pracowania pod presją, panowanie nad własnymi emocjami,
• Umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień,
• Zręczność w komunikowaniu się ze współpracownikami - łatwość w przekazywaniu poleceń i rozdysponowywaniu zadań,
• Umiejętność przyjmowania krytyki i identyfikowanie jej jako motywatora do samodoskonalenia się,
• Rozwinięta asertywność - umiejętność egzekwowania założonych planów firmy jako racjonalna dbałość o interesy firmy z uwzględnieniem interesów pracownika,
• Umiejętność rozpoznawania i nazywania zarówno własnych jak i cudzych emocji-silnie rozwinięta empatia.
Umiejętności i kompetencje organizacyjne

• Umiejętność koordynowania zespołem ludzi (wytyczanie i realizacja założonych strategii biznesowych wespół z pracownikami),
• Sprawne zarządzanie czasem pracy-umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy dzięki planom zadaniowym,
• Samokształcenie - samodzielne zdobywanie wiadomości, umiejętności i sprawności praktycznych

Pozostałe: Znajomość komputera dobra – MS Office , prawo jazdy kat.B

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.