Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Koordynowanie działań związanych z bieżącą obsługą kluczowych Klientów firmy.
Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego
Zakres obowiązków:
- sporządzanie i archiwizacja umów o współpracę oraz umów zlecenia
- bieżąca aktualizacja struktury współpracowników firmy
- bezpośredni kontakt z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- weryfikacja wniosków o zawarcie umów oraz kierowanie ich do odpowiedniego Towarzystwa Ubezpieczeniowego
- wyjaśnianie spraw zgłaszanych przez współpracowników K2 w zakresie niezbędnym do realizacji zadań sprzedażowych i rekrutacyjnych
- weryfikowanie zestawień prowizyjnych i przygotowywanie listy płac
- bieżące uzupełnianie baz raportowych
- obsługa korespondencji z Komornikami Sądowymi
- budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze Współpracownikami K2 oraz Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.
- sporządzanie i archiwizacja umów o współpracę oraz umów zlecenia
- bieżąca aktualizacja struktury współpracowników firmy
- bezpośredni kontakt z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi
- weryfikacja wniosków o zawarcie umów oraz kierowanie ich do odpowiedniego Towarzystwa Ubezpieczeniowego
- wyjaśnianie spraw zgłaszanych przez współpracowników K2 w zakresie niezbędnym do realizacji zadań sprzedażowych i rekrutacyjnych
- weryfikowanie zestawień prowizyjnych i przygotowywanie listy płac
- bieżące uzupełnianie baz raportowych
- obsługa korespondencji z Komornikami Sądowymi
- budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji ze Współpracownikami K2 oraz Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.
Inspektor w dziale Sprzedaży/ Inspektor w Dziale Umów
Zakres obowiązków w dziale sprzedaży:
-zarządzanie relacjami z portfelem Klientów indywidualnych firmy,
-rozliczenia finansowe,
-przyjmowanie reklamacji,
-zarządzanie obiegiem dokumentów,
-prowadzenie korespondencji.
Zakres obowiązków w dziale umów:
-przygotowywanie umów,
-prowadzenie konsultacji na temat treści umowy z radcami prawnymi,
-przeprowadzanie wstępnych negocjacji z odbiorcami usług,
-sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej i statystycznej,
-prowadzenie bazy danych Klientów.
-zarządzanie relacjami z portfelem Klientów indywidualnych firmy,
-rozliczenia finansowe,
-przyjmowanie reklamacji,
-zarządzanie obiegiem dokumentów,
-prowadzenie korespondencji.
Zakres obowiązków w dziale umów:
-przygotowywanie umów,
-prowadzenie konsultacji na temat treści umowy z radcami prawnymi,
-przeprowadzanie wstępnych negocjacji z odbiorcami usług,
-sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej i statystycznej,
-prowadzenie bazy danych Klientów.
Szkolenia i kursy
- Kompendium zawierania umów cywilnoprawnych,
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem w relacjach z Klientem.
- Komunikacja i współpraca w procesie obsługi Klienta,
- Profesjonalna obsługa Klienta,
- Prawo jazdy kat. B
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem w relacjach z Klientem.
- Komunikacja i współpraca w procesie obsługi Klienta,
- Profesjonalna obsługa Klienta,
- Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Marketing
Zarządzanie produktem
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Turystyka, żeglarstwo, narciarstwo