Katarzyna Węglarska-Chutnik

kierownik ZAZ
Łódź, łódzkie

Umiejętności

koordynowanie prac Logistyka międzynarodowa Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy praca w zespole i kierowanie zespołem transport, spedycja, logistyka, projekty, procesy Administracja biura opiniowanie merytoryczne

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych
ekspert regionalny ds. wdrażania standardu
m.in. merytoryczny nadzór i opiniowanie czynności podejmowanych w ramach poszczególnych mieszkań wspomaganych tak, aby były one zgodne z opracowanym w ramach zad. 2 standardem świadczenia zdeinstytucjonalizowanych usług na rzecz osób z chorobami neurologicznymi i osób starszych; zarządzanie projektem w zakresie zadań merytorycznych dot. wdrożenia pilotażowego standardu usług i ich deinstytucjonalizacji; komunikacja z jednostkami samorządu terytorialnego na terenie gmin, w których wdrażane będzie mieszkalnictwo wspomagane, jak i z pozostałymi partnerami projektu; opracowanie, wraz z opiekunem mieszkań wspomaganaych, zasad i regulaminów dot. organizacji mieszkań wspomaganych, w tym zasad rekrutacji (na podstawie strategii opracowanej w ramach zad. 2); zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w projekcie: "Niezależne życie - wypracowanie standardu i przeprowadzenie pilotażu w zakresie usług mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z chorobami neurologicznymi, w tym z chorobą Alzheimera i chorobą Parkinsona oraz osób starszych" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych
Kierownik ZAZ
m.in. koordynacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem pracowni Zakładu; bieżący nadzór nad prowadzoną działalnością produkcyjną i usługową w pracowniach, akceptowanie projektów produktów przygotowanych przez pracownie; nadzór nad dyscypliną pracy podległych pracowników; rozwiązywanie na bieżąco występujących problemów i konfliktów; zmiana profilu działalności i rozszerzenie działalności ZAZ
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych
Zastępca Dyrektora DPS
Zarządzanie placówką, dobór kadr, ustalanie zakresu zadań i obowiązków dla poszczególnych pracowników; reprezentowanie oraz promocja placówki na zewnątrz, przestrzeganie dyscypliny budżetowej;nadzór, koordynowanie i organizacja pracy w placówce, nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej; realizowanie zadań przy współdziałaniu z PCPR, organami administracji publicznej i samorządu terytorialnego oraz organizacjami i instytucjami pozarządowymi.
Towarzystwo Przyjaciół Niepełnosprawnych
Kierownik Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego
Nadzór, koordynowanie i organizowanie pracy Działu Terapeutyczno-Opiekuńczego DPS; dobór kadr, ustalanie zakresu zadań i obowiązków dla poszczególnych pracowników; przestrzeganie dyscypliny budżetowej, ułatwianie pracownikom doskonalenia umiejętności zawodowych.
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne
koordynator ze strony partnera Programu Rewitalizacji Społecznej
Przewodnictwo w sprawach organizacyjnych, administracyjnych i opiniowanie merytoryczne prowadzonych działań w ramach projektu, zarządzanie projektem w zakresie zadań partnera, bezpośrednie kierownictwo w zakresie zadań realizowanych przez partnera i personelu partnera projektu, przestrzeganie zasady konkurencyjności, rekrutacja pracowników realizujących zadania partnera, przygotowywanie informacji do sprawozdań okresowych, organizacja i logistyka zadań projektowych partnera, kontakt z IP2, uczestnictwo w spotkaniach Grupy Sterującej,
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne
specjalistka ds. współpracy międzynarodowej
komunikacja z partnerami zagranicznymi w zakresie wszystkich realizowanych we współpracy z nimi działań oraz współpraca przy organizacji wszystkich wydarzeń projektu, które wiążą się z kontaktami międzynarodowymi, kontakty z prelegentami/ekspertami zagranicznymi, organizacja i logistyka zadań projektowych, zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w projekcie, wsparcie koordynatora w zarządzaniu i koordynacji działań w projekcie, tłumaczenia, współpraca przy promocji oraz monitoringu i ewaluacji projektu, organizacja,udział i tłumaczenia konferencji podczas wizyty przedstawicieli administracji publicznej w Szwecji,
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne
asystentka koordynatora projektu ponadnarodowego
asystentka koordynatora projektu ponadnarodowego projektu "PWP Social Cooperative - wymiana najlepszych praktyk", wsparcie koordynatora w zarządzaniu i koordynacji działań w projekcie, przygotowywanie i opracowywanie informacji do sprawozdań okresowych, organizacja i logistyka zadań projektowych, opiekun Międzynarodowej Szkoły Liderów Ekonomii Społecznej – szkolenia we Włoszech, dbałość o terminową realizację projektu, zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w projekcie, organizacja II Międzynarodowej Wielobranżowej Konferencji Przedsiębiorstw Społecznych, zapewnienie dobrej współpracy z partnerami zagranicznymi, współpraca przy prowadzeniu dokumentacji merytorycznej realizowanych zadań, współpraca przy prowadzeniu i archiwizacji dokumentacji projektowej, przygotowanie wizyty monitoringowej partnera projektu ESFN ze Szwecji, współpraca przy promocji oraz monitoringu i ewaluacji projektu,
DHL Global Forwarding
asystent spedytora morskiego
Prowadzenie korespondencji i rozmów z klientami zagranicznymi (Chiny, USA, Europa) oraz innymi oddziałami DHL na całym świecie; realizacja zleceń, prowadzenie dokumentacji projektowej, organizacja i logistyka zadań, dbałość o terminową realizację zleceń, zgłoszeń celnych, archiwizacja dokumentów, raportowanie, kontakty/komunikacja z wykonawcami i armatorami zagranicznymi, wsparcie spedytora w zarządzaniu zespołem
Aquila Sp. z.o.o
spedytor międzynarodowy
korespondencja i rozmowy z Klientami we Francji i Anglii w zakresie ich obsługi, zapewnienie dobrej współpracy międzynarodowej, prowadzenie dokumentacji i archiwizacji dokumentów, dbałość o terminową realizację zleceń, organizacja i logistyka zadań, sprawna komunikacja z wykonawcami
Logo
specjalista ds. transportu i spedycji międzynarodowej
INTERABRA VENTURE
Przygotowywanie zleceń transportowych, negocjacja stawek, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Europy Zachodniej (głównie Francji, Anglii, Niemiec, krajów Beneluxu, Włoch, Hiszpanii), zapewnienie dobrej współpracy międzynarodowej, archiwizacja dokumentów, tłumaczenia, raportowanie, windykacja, prowadzenie własnego taboru firmy, dbałość o rzetelną i terminową realizację zleceń, organizacja i logistyka zadań

Szkolenia i kursy

ECDL – EUROPEAN COMPUTER DRIVING LICENCE
ŚWIADECTWO UKOŃCZENIA PROGRAMU EKONOMIA STOSOWANA
ATTESTATION DE REUSSITE , DELF A1
ZERTIFIKAT DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE
CERTIFICATE ADVANCE IN ENGLISH


prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Logo
Geografia Turyzmu i Hotelarstwa, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Zainteresowania

podróże, pływanie, poezja

Inne

sytuacja rodzinna: zamężna, 2 córki ur. w 2010 r. (bliźniaczki) oraz syn (2011)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.