Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży
Tworzenie i realizacja strategi sprzedażowej, w tym pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji, promocja w kanałach dystrybucji,
pozyskiwanie nowych grup docelowych, dbanie o wysoki poziom frekwencji
organizacja i zarządzanie zespołem sprzedaży
usprawnianie obsługi klienta,
e-mail marketing
Reklama outdoorowa
social media marketing/ Facebook Ads/ konfiguracja/ mierzenie konwersji
google analityks
googloe search console
cross promocja wśród Instytucjami Kultury
wprowadzenie nowych produktów sprzedażowych
pozyskiwanie klientów grupowych i utrzymywanie relacji z nimi
przygotowywanie ofert handlowych
Organizacja sprzedaży i obsługi eventu Madama Butterfly.
Widownia na 5 tyś osób ustawiona pod Pałacem Kultury.
wdrożenie I obsługa VOD teatru
relacje ze środowiskiem akademickim
relacje sprzedażowe z innymi Instytucjami Kultury
badanie zachowań publiczności
Wdrożenie i rozwój programów partnerskich. Np. Program Rabatowy Citi Banku czy GALERIĄ RABATÓW Banku PeKaO s.a itp.
cross promocja z innymi Instytucjami Kultury
pozyskiwanie nowych grup docelowych, dbanie o wysoki poziom frekwencji
organizacja i zarządzanie zespołem sprzedaży
usprawnianie obsługi klienta,
e-mail marketing
Reklama outdoorowa
social media marketing/ Facebook Ads/ konfiguracja/ mierzenie konwersji
google analityks
googloe search console
cross promocja wśród Instytucjami Kultury
wprowadzenie nowych produktów sprzedażowych
pozyskiwanie klientów grupowych i utrzymywanie relacji z nimi
przygotowywanie ofert handlowych
Organizacja sprzedaży i obsługi eventu Madama Butterfly.
Widownia na 5 tyś osób ustawiona pod Pałacem Kultury.
wdrożenie I obsługa VOD teatru
relacje ze środowiskiem akademickim
relacje sprzedażowe z innymi Instytucjami Kultury
badanie zachowań publiczności
Wdrożenie i rozwój programów partnerskich. Np. Program Rabatowy Citi Banku czy GALERIĄ RABATÓW Banku PeKaO s.a itp.
cross promocja z innymi Instytucjami Kultury
Specjalista ds. sprzedaży
Tworzenie strategii sprzedaży, w tym pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji
Negocjowanie i tworzenie umów partnerskich, barterowych, handlowych.
Pozyskiwanie partnerów do dystrybucji materiałów promocyjnych
Koordynacja projektów graficznych we współpracy z grafikiem
Usprawnienie obsługi klienta,
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Tworzenie baz danych klientów
Negocjowanie i tworzenie umów partnerskich, barterowych, handlowych.
Pozyskiwanie partnerów do dystrybucji materiałów promocyjnych
Koordynacja projektów graficznych we współpracy z grafikiem
Usprawnienie obsługi klienta,
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Tworzenie baz danych klientów
Sales Manager
Tworzenie strategii sprzedaży, w tym pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji
Współpraca z ticketingami przy koordynacji sprzedaży
Promocja w kanałach dystrybucji
Negocjowanie i tworzenie umów partnerskich, barterowych, handlowych.
Pozyskiwanie partnerów do dystrybucji materiałów promocyjnych
Koordynacja projektów graficznych we współpracy z grafikiem
Przygotowywanie i wysyłka newsletterów
Wprowadzenie nowych produktów sprzedażowych
Pozyskiwanie klientów grupowych i utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Tworzenie baz danych klientów
Współpraca z ticketingami przy koordynacji sprzedaży
Promocja w kanałach dystrybucji
Negocjowanie i tworzenie umów partnerskich, barterowych, handlowych.
Pozyskiwanie partnerów do dystrybucji materiałów promocyjnych
Koordynacja projektów graficznych we współpracy z grafikiem
Przygotowywanie i wysyłka newsletterów
Wprowadzenie nowych produktów sprzedażowych
Pozyskiwanie klientów grupowych i utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Tworzenie baz danych klientów
SPECJALISTA DS. MARKETINGU (praca dodatkowa)
Organizacja wydarzeń specjalnych, w tym: Walentynki, Dzień Kobiet, Przywitanie Wiosny (pozyskanie sponsorów imprezy, przygotowanie giftów)
Przygotowywanie i wysyłka newslettera
Planowanie i prowadzenie działań public relations
Pozyskiwanie klientów i partnerów, utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Współpraca z kluczowymi klientami
Tworzenie baz danych klientów
Przygotowywanie i wysyłka newslettera
Planowanie i prowadzenie działań public relations
Pozyskiwanie klientów i partnerów, utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Współpraca z kluczowymi klientami
Tworzenie baz danych klientów
Samodzielny specjalista ds. sprzedaży i promocji, koordynator projektu SYRENA MUSIC
Organizacja koncertów w ramach cyklu SYRENA MUSIC,
bookowanie artystów,
negocjowanie stawek,
podpisywanie umów,
współpraca z managerami,
produkcja koncertu
promocja, sprzedaż
Zaproszeni artyści: Renata Przemyk, Maria Sadowska, Ifi Ude, Mela Koteluk, , Anna Serafińska, Novika, Marika, Anna Dereszowska, Olga Bończyk, Monika Borzym,
Planowanie i prowadzenie kampanii: outdoor-owych,prasowych,multimedialnych internetowych
przygotowywanie i wysyłka newsletterów
Sponsoring produktowy
Organizacja wydarzeń specjalnych, w tym:
eventów dla kluczowych klientów,
premier, jubileuszy
imprez sylwestrowych (koordynacja podwykonawców,posyskanie sponsorów imprezy,przygotowanie giftów, przygotowanie kosztorysu imprezy).
Pozyskiwanie partnerów do dystrybucji materiałów promocyjnych
Negocjowanie i tworzenie umów partnerskich, barterowych, handlowych.
Planowanie i prowadzenie działań public relations
Organizacja spotkań prasowych
Koordynacja projektów graficznych we współpracy z grafikiem
Negocjowanie stawek za reklamę
Przygotowywanie wydawnictw
Tworzenie strategii sprzedaży, w tym pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji
Wyszukiwanie i wdrożenie najlepszego systemu do sprzedaży biletów
Usprawnienie obsługi klienta, w tym uruchomienie nowych możliwości płatniczych,
Wprowadzenie nowych produktów sprzedażowych
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Tworzenie baz danych klientów
bookowanie artystów,
negocjowanie stawek,
podpisywanie umów,
współpraca z managerami,
produkcja koncertu
promocja, sprzedaż
Zaproszeni artyści: Renata Przemyk, Maria Sadowska, Ifi Ude, Mela Koteluk, , Anna Serafińska, Novika, Marika, Anna Dereszowska, Olga Bończyk, Monika Borzym,
Planowanie i prowadzenie kampanii: outdoor-owych,prasowych,multimedialnych internetowych
przygotowywanie i wysyłka newsletterów
Sponsoring produktowy
Organizacja wydarzeń specjalnych, w tym:
eventów dla kluczowych klientów,
premier, jubileuszy
imprez sylwestrowych (koordynacja podwykonawców,posyskanie sponsorów imprezy,przygotowanie giftów, przygotowanie kosztorysu imprezy).
Pozyskiwanie partnerów do dystrybucji materiałów promocyjnych
Negocjowanie i tworzenie umów partnerskich, barterowych, handlowych.
Planowanie i prowadzenie działań public relations
Organizacja spotkań prasowych
Koordynacja projektów graficznych we współpracy z grafikiem
Negocjowanie stawek za reklamę
Przygotowywanie wydawnictw
Tworzenie strategii sprzedaży, w tym pozyskiwanie nowych kanałów dystrybucji
Wyszukiwanie i wdrożenie najlepszego systemu do sprzedaży biletów
Usprawnienie obsługi klienta, w tym uruchomienie nowych możliwości płatniczych,
Wprowadzenie nowych produktów sprzedażowych
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie relacji z nimi
Przygotowywanie ofert handlowych
Tworzenie baz danych klientów
stażysta
staż w Dziale Obsługi Widza – działania z zakresu promocji i kontaktu z mediami.
Szkolenia i kursy
Certyfikat Google – Podstawy Marketingu Internetowego (do weryfikacji na stronie: https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje/validate-certificate-code
numer certyfikatu: XT4FJTFLZ)
Warsztat Animatora Kultury organizowany przez Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
numer certyfikatu: XT4FJTFLZ)
Warsztat Animatora Kultury organizowany przez Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
teatr, sztuka współczesna, psychologia społeczna, literatura, antropologia kultury, fotografia, żeglarstwo
Inne
Obsługa komputera:
Internet, Microsoft Office, środowisko Windows, Iksoris, PRAWO JAZDY KAT. B
Internet, Microsoft Office, środowisko Windows, Iksoris, PRAWO JAZDY KAT. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
kulturalnie, bo w kulturze
O kulturze w ogóle, a w szczególe o teatrze, malarstwie, literaturze itp.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.