Katarzyna Baranowska (Szymańska)

Wiceprezes, Fox Strategy
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Google Analytics Google Webmaster Tools Link Building Campaigns SEM SEO SEO Audits Web Analytics Szkolenia pracowników szkolenia Marketing internetowy E-mail marketing Pisanie tekstów SEO Budowanie linków SEO/SEM SEO, SEM, Marketing, Szkolenia Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji Google Search Console

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fox Strategy
Wiceprezes
Fox Strategy
SEM Manager
Artefakt sp. z o.o. sp. k.
Starszy specjalista ds. marketingu internetowego / SEO
- audyt serwisów internetowych pod kątem SEO, przygotowanie na jego podstawie zaleceń optymalizacyjnych, analiza dotychczasowego profilu linków
- przygotowywanie strategii i planów działań związanych z budowaniem popularności serwisu
- analizy słów kluczowych oraz danych odnoszących się do ruchu w obrębie domeny, zachowania użytkowników i e-commerce (m.in. na bazie Google Analytics)
- pozycjonowanie serwisów w Google.pl oraz domen obcojęzycznych w zagranicznych wyszukiwarkach (com, co.uk. de i se)
- copywriting
- utrzymywanie relacji z klientami oraz bieżący konsulting w zakresie pozycjonowania
- szkolenia
Jakub Kurczyński
Jakub Kurczyński · współpracownik
wystawiono
Polecam współpracę z Katarzyną, na każdej płaszczyźnie, zarówno firmą jak i klientom, w 100%.
Ekspercka wiedza techniczna dot. SEO, analityki oraz marketingu internetowego, ogromne zaangażowanie i pełen profesjonalizm w połączeniu z ponadprzeciętnymi umiejętnościami miękkimi to cechy wyróżniające współpracę.
Artefakt sp. z o.o. sp. k.
Menedżer ds. szkoleń
- przygotowanie, prowadzenie i koordynowanie szkoleń oraz warsztatów z zakresu SEO/SEM
- obsługa oraz konsulting dla kluczowych klientów
- audytowanie i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych dla serwisów internetowych
- opracowywanie analiz w zakresie optymalnych zestawów słów kluczowych i innych analiz z zakresu marketingu internetowego (odnoszących się m.in. do ruchu w obrębie domeny, zachowania użytkowników i e-commerce)
- przygotowywanie strategii i planów działań związanych z budowaniem popularności serwisów
- budowanie popularności serwisów poprzez pozyskiwanie odnośników do tych stron
- koordynowanie kluczowych ofert i przetargów
- reprezentowanie firmy w mediach oraz podczas konferencji branżowych
- przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz publikacji z zakresu SEO/SEM
Mariusz Żabicki
Mariusz Żabicki · współpracownik
wystawiono
Jak zarządzać wiedzą, umiejętnościami i relacjami z otoczeniem zawodowym?

Kasia doskonale i w sposób sympatyczny transferuje wiedzę na współpracowników jako menadżer szkoleń, szkoleniowiec czy specjalista.
Wiedza, umiejętność jej przyswaja oraz przetwarzania, doświadczenie, a nader wszystko szeroko rozwinięty pakiet umiejętności miękkich to cechy, które ją wyróżniają.
Polecam Kasię jako menadżera szkoleń / szkoleniowca, a także jako wysokiej klasy specjalistę i co ważne sympatyczną oraz pomocną koleżankę.
Artefakt sp. z o.o. sp. k.
Specjalista ds. marketingu internetowego / SEO
Marcin Wolnicki
Marcin Wolnicki · współpracownik
wystawiono
Jedna z najlepszych specjalistek z jaką miałem okazję współpracować. Terminowa, profesjonalna, rządna wiedzy i umiejąca się tą wiedzą dzielić.
Esencja SEOwca i szkoleniowca!
Agnieszka Pewna
Agnieszka Pewna · współpracownik
wystawiono
Profesjonalna! Pracowita, analityczna, komunikatywna. Z dużą dokładnością i zaangażowaniem obsługuje Klientów, jak i szkoli współpracowników. Dokładna i rzetelna, a przy tym zawsze uśmiechnięta!
Logo
Specjalista ds. Public Relations
Preludium Agencja Public Relations Sp. z o.o.
- przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek i produktów
- budowanie pozycji marki i realizacja strategii PR firmy
- przygotowywanie materiałów prasowych

Projekty

Cykl konferencji dla użytkowników systemu Comarch ERP Optima
Prezentacja pt. Jak skutecznie wypromować moją firmę w Internecie
W zespole z
Marcin Wolnicki
Marcin Wolnicki
Właściwy człowiek na właściwym miejscu!
X Targi eHandlu
Prezentacja w sesji eksperckiej pt. "10 pomysłów na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym pod kątem SEO"
IV Kongres eHandlu
prezentacja pt. "10 pomysłów na optymalizację kart produktów w sklepie internetowym pod kątem SEO"
Prezentacja elementów, których poprawne wypełnienie lub zaimplementowanie w obrębie karty produktu w sklepie internetowym, może przełożyć się na poprawę widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google, pozyskanie potencjalnych klientów i wzrost liczby konwersji.
Netcamp
prezentacja nt. "7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej".
Internetowe rewolucje Google na UWr
Prowadzenie warsztatu pt. Budowanie strategii obecności online
W zespole z
Marcin Wolnicki
Marcin Wolnicki
Właściwy człowiek na właściwym miejscu!
V edycja #e-biznes festiwal
Prezentacja pt. Jak jeszcze lepiej mierzyć i łatwiej analizować dane poprzez Google Analytics? 7 pomysłów i wskazówek
Konferencja Comarch Partnerstwo 2015
Prezentacja pt. Jak wykorzystać narzędzia SEO/SEM do promocji lokalnego biznesu i wsparcia działań marketingowych firmy
Cykl czterech konferencji Road Show Comarch E-commerce i Comarch Beacon
Prezentacja pt. Jak wypromować się skutecznie w internecie? Kampania w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google
W zespole z
Marcin Wolnicki
Marcin Wolnicki
Właściwy człowiek na właściwym miejscu!
Konferencja "Precyzyjny marketing w sklepie i skuteczna sprzedaż w internecie"
Prezentacja pt. Content marketing w służbie SEM

Szkolenia i kursy

UX w praktyce - luty 2016

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Politologia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja spełeczna / specjaność: Public Relations, kreowanie wizerunku firm i instytucji, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Inne

Certyfikat Google Analytics Individual Qualification

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Pozycjonowanie i Optymalizacja
Pozycjonowanie i Optymalizacja
Pozycjonowanie stron i optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych.
SEO
SEO
SEO i Online Marketing. Jak zaistnieć w sieci, promocja w internecie/
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).