Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
kreatywność
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Symfonia Handel
komunikatywność
Symfonia Kadry i Płace
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Płatnik ZUS
chęć rozwoju osobistego i zawodowego
ogranizacja pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
umowa zlecenie/ praca w domu
Techplan Sp. z o.o.
• zgłaszanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt,
• uzgadnianie terminów zdania poszczególnych zamówień oraz realizacja zgodnie z harmonogramem,
• planowanie realizacji zadań wyspecjalizowanych i ich wykonanie (kilka rodzajów artykułów montowanych jest tylko przeze mnie),
• odbiór, sprawdzanie kompletności oraz zgłaszanie braków w dostawach,
• ustawianie przyrządów, tzw. prasek,
• montaż części do instalacji elektrycznej,
• kontrola początkowa i końcowa poszczególnych partii półproduktów.
• uzgadnianie terminów zdania poszczególnych zamówień oraz realizacja zgodnie z harmonogramem,
• planowanie realizacji zadań wyspecjalizowanych i ich wykonanie (kilka rodzajów artykułów montowanych jest tylko przeze mnie),
• odbiór, sprawdzanie kompletności oraz zgłaszanie braków w dostawach,
• ustawianie przyrządów, tzw. prasek,
• montaż części do instalacji elektrycznej,
• kontrola początkowa i końcowa poszczególnych partii półproduktów.
Kierownik Działu Kadr i Płac
• prowadzenie spraw kadrowych firmy od momentu podjęcia decyzji
o zatrudnieniu pracownika do momentu jego zwolnienia –
program Symfonia Kadry i Płace,
• kontaktowanie się (raportowanie i rozliczanie) z jednostkami administracji publicznej (ZUS, US, GUS),
• sporządzanie dokumentacji kadrowej, m.in.: akt osobowych, list obecności, list płac, raportów do ZUS, zaświadczeń wydawanych pracownikom, itp.,
• przyjmowanie i analizowanie zgłoszonego zapotrzebowania na szkolenia,
• przygotowywanie podległego działowi obszaru do audytów związanych z normą ISO 9001 oraz kontroli organów nadzoru,
• nadzorowanie terminowości uprawnień pracowników do wykonywania pracy, w tym organizowania szkoleń BHP i SEP oraz badań lekarskich,
• rozpowszechnianie i ewidencjonowanie zarządzeń wewnętrznych,
• rozliczanie delegacji krajowych,
• tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
• wykupywanie ubezpieczeń pracowniczych związanych z delegacjami zagranicznymi i innych a także prowadzenie ubezpieczenia PZU
w systemie e-ru,
• współorganizowanie wyjazdów integracyjnych (zbieranie danych osobowych, załatwianie ubezpieczeń, kontaktowanie się z hotelami, firmami organizującymi, przedstawianie ofert, itp.),
o zatrudnieniu pracownika do momentu jego zwolnienia –
program Symfonia Kadry i Płace,
• kontaktowanie się (raportowanie i rozliczanie) z jednostkami administracji publicznej (ZUS, US, GUS),
• sporządzanie dokumentacji kadrowej, m.in.: akt osobowych, list obecności, list płac, raportów do ZUS, zaświadczeń wydawanych pracownikom, itp.,
• przyjmowanie i analizowanie zgłoszonego zapotrzebowania na szkolenia,
• przygotowywanie podległego działowi obszaru do audytów związanych z normą ISO 9001 oraz kontroli organów nadzoru,
• nadzorowanie terminowości uprawnień pracowników do wykonywania pracy, w tym organizowania szkoleń BHP i SEP oraz badań lekarskich,
• rozpowszechnianie i ewidencjonowanie zarządzeń wewnętrznych,
• rozliczanie delegacji krajowych,
• tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
• wykupywanie ubezpieczeń pracowniczych związanych z delegacjami zagranicznymi i innych a także prowadzenie ubezpieczenia PZU
w systemie e-ru,
• współorganizowanie wyjazdów integracyjnych (zbieranie danych osobowych, załatwianie ubezpieczeń, kontaktowanie się z hotelami, firmami organizującymi, przedstawianie ofert, itp.),
Kierownik do spraw administracyjnych
ATKOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
• prowadzenie dokumentacji kadrowej,
• sporządzanie dokumentacji kadrowej, m.in.: akt osobowych, list obecności, list płac, raportów do ZUS, zaświadczeń wydawanych pracownikom, itp.,
• rozliczanie ochrony środowiska,
• wystawianie faktur oraz rozliczanie usług firm współpracujących,
• wystawianie dokumentów KP i KW do raportów kasowych,
• wykupywanie ubezpieczeń pracowniczych, a także prowadzenie ubezpieczenia PZU w systemie e-ru PZU.
• sporządzanie dokumentacji kadrowej, m.in.: akt osobowych, list obecności, list płac, raportów do ZUS, zaświadczeń wydawanych pracownikom, itp.,
• rozliczanie ochrony środowiska,
• wystawianie faktur oraz rozliczanie usług firm współpracujących,
• wystawianie dokumentów KP i KW do raportów kasowych,
• wykupywanie ubezpieczeń pracowniczych, a także prowadzenie ubezpieczenia PZU w systemie e-ru PZU.
Referent ds. administracyjno-biurowych, Asystent Zarządu
"Atkom" Sp. z o.o. obecnie ELTEL KATOWICE Sp. z o.o.
• tworzenie cenników urządzeń i części zamiennych,
• odpowiadanie na zapytania ofertowe,
• prowadzenie dziennika pism przychodzących i wychodzących, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji,
• tworzenie dokumentacji przetargowych na podstawie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia),
• przygotowywanie umów o współpracy,
• wsparcie działu księgowości, m.in.: przygotowywanie dokumentów do księgowania (pieczętowanie, opisywanie, wpisywanie w rejestr płatności).
• odpowiadanie na zapytania ofertowe,
• prowadzenie dziennika pism przychodzących i wychodzących, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji,
• tworzenie dokumentacji przetargowych na podstawie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia),
• przygotowywanie umów o współpracy,
• wsparcie działu księgowości, m.in.: przygotowywanie dokumentów do księgowania (pieczętowanie, opisywanie, wpisywanie w rejestr płatności).
Sprzedawca - Bufet Kina Gloria
S.C. ADAMARK
• sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie kina – obsługa kasy fiskalnej,
• przygotowywanie bufetu do pracy w czasie maratonów filmowych, premier i grup zorganizowanych – poczęstunki, przerwy kawowe, itp.,
• dbanie o bieżące zaopatrywanie w towary,
• prowadzenie raportów kasowych i rozliczeń okresowych,
• utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
• przygotowywanie bufetu do pracy w czasie maratonów filmowych, premier i grup zorganizowanych – poczęstunki, przerwy kawowe, itp.,
• dbanie o bieżące zaopatrywanie w towary,
• prowadzenie raportów kasowych i rozliczeń okresowych,
• utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
Fakturzystka
• wystawianie faktur według zleceń,
• przyjmowanie telefonicznych zamówień na towary,
• przygotowywanie ofert handlowych i zestawień magazynowych
dla przedstawicieli handlowych.
• przyjmowanie telefonicznych zamówień na towary,
• przygotowywanie ofert handlowych i zestawień magazynowych
dla przedstawicieli handlowych.
Pracownik administracyjno - biurowy
Z.R.B. BAUBUD
• współpraca z biurem rachunkowym – przygotowanie dokumentów
do księgowania,
• prowadzenie dokumentacji kadrowej: akta osobowe, listy płac, rozliczenia z ZUS,
• tworzenie sprawozdań do GUS,
• tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
• organizacja i zarządzanie biurem.
do księgowania,
• prowadzenie dokumentacji kadrowej: akta osobowe, listy płac, rozliczenia z ZUS,
• tworzenie sprawozdań do GUS,
• tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
• organizacja i zarządzanie biurem.
Szkolenia i kursy
2015 – Szkolenia zakończone w ramach Studiów Podyplomowych w GWSH w Katowicach:
• Planowanie i organizacja czasu pracy w służbach kadrowo-płacowych,
• Negocjowanie umów pracowniczych z elementów wywierania wpływu społecznego,
• Rekrutacja i selekcja personelu oraz projektowanie ścieżek kariery,
• Budowanie systemów kompetencyjnych oraz prowadzenie ocen okresowych.
2000 – Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach,
Rejonowy Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Bytomiu
Księgowość komputerowa z modułem PŁATNIK
• Planowanie i organizacja czasu pracy w służbach kadrowo-płacowych,
• Negocjowanie umów pracowniczych z elementów wywierania wpływu społecznego,
• Rekrutacja i selekcja personelu oraz projektowanie ścieżek kariery,
• Budowanie systemów kompetencyjnych oraz prowadzenie ocen okresowych.
2000 – Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach,
Rejonowy Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Bytomiu
Księgowość komputerowa z modułem PŁATNIK
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Zainteresowania i hobby:
• robótki ręczne,
• modelarstwo,
• hand made: biżuteria, ozdoby okolicznościowe,
• gotowanie i pieczenie,
• praca z dokumentami (rozliczenia roczne, załatwianie spraw urzędowych, itp.).
• robótki ręczne,
• modelarstwo,
• hand made: biżuteria, ozdoby okolicznościowe,
• gotowanie i pieczenie,
• praca z dokumentami (rozliczenia roczne, załatwianie spraw urzędowych, itp.).
Organizacje
09 2009 pozytywnie zdane testy do organizacji Mensa Polska