Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds.obsługi klienta korporacyjnego
• posprzedażowa obsługa klienta
• przygotowywanie dokumentów dla klientów
• realizacja dyspozycji klientów związana z obsługą rachunków
• udzielnie odpowiedzi na zapytania klientów,utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• rozwiązywanie trudności klientów w posługiwaniu się produktami bankowymi
• współpraca w innymi działami banku, mająca na celu kompleksową obsługę klientów
• przygotowywanie dokumentów dla klientów
• realizacja dyspozycji klientów związana z obsługą rachunków
• udzielnie odpowiedzi na zapytania klientów,utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• rozwiązywanie trudności klientów w posługiwaniu się produktami bankowymi
• współpraca w innymi działami banku, mająca na celu kompleksową obsługę klientów
Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego
• obsługa klienta w zakresie posiadanych produktów bankowych
• przyjmowanie dyspozycji od klientów związanych z ich rachunkami
• wykonywanie transakcji finansowych
• udzielanie informacji o produktach bankowych oraz aktualnych promocjach
• realizacja planów sprzedażowych
• promowanie usług oraz produktów finansowych i inwestycyjnych
• reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
• przyjmowanie dyspozycji od klientów związanych z ich rachunkami
• wykonywanie transakcji finansowych
• udzielanie informacji o produktach bankowych oraz aktualnych promocjach
• realizacja planów sprzedażowych
• promowanie usług oraz produktów finansowych i inwestycyjnych
• reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Praktykant
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim
• koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów
• administrowanie dokumentacją (przygotowanie protokołów oraz notatek)
• sporządzanie pism okolicznościowych
• przygotowywanie pism informacyjnych do lokalnych mediów
• udzielanie informacji dotyczących atrakcji turystycznych w powiecie tomaszowskim interesantom bezpośrednio, a także drogą elektroniczną
• obsługa urządzeń biurowych
• administrowanie dokumentacją (przygotowanie protokołów oraz notatek)
• sporządzanie pism okolicznościowych
• przygotowywanie pism informacyjnych do lokalnych mediów
• udzielanie informacji dotyczących atrakcji turystycznych w powiecie tomaszowskim interesantom bezpośrednio, a także drogą elektroniczną
• obsługa urządzeń biurowych
Praktykant
Dziennik Łódzki (oddział w Tomaszowie Mazowieckim)
• Przedstawienie propozycji tematów do realizacji
• Dyżur w redakcji
• Praca w terenie – zbieranie materiałów do tekstów
• Przygotowywanie tekstów do gazety
• Praca w siedzibie redakcji – zbieranie danych drogą telefoniczną
• Monitoring lokalnych mediów
• Odbieranie oraz przeglądanie korespondencji
• Dyżur w redakcji
• Praca w terenie – zbieranie materiałów do tekstów
• Przygotowywanie tekstów do gazety
• Praca w siedzibie redakcji – zbieranie danych drogą telefoniczną
• Monitoring lokalnych mediów
• Odbieranie oraz przeglądanie korespondencji
Szkolenia i kursy
Kurs języka niemieckiego – Universität Augsburg
Kurs języka niemieckiego ZD – Profi Lingua
Kurs języka niemieckiego ZD – Profi Lingua
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
kino, literatura, muzyka
Inne
prawo jazdy kat.B
udział w "8. FESTIWALU NAUKI, TECHNIKI I SZTUKI" - "Jak zdobywać czytelników, czyli sztuczki twórców tabloidów"
konferencja Amnesty International, poświęcona łamaniu praw człowieka
udział w "8. FESTIWALU NAUKI, TECHNIKI I SZTUKI" - "Jak zdobywać czytelników, czyli sztuczki twórców tabloidów"
konferencja Amnesty International, poświęcona łamaniu praw człowieka
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów?
Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ?
Pomysły na nowe działani
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.