Katarzyna Świderek

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, mBank S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
Specjalista ds.obsługi klienta korporacyjnego
• posprzedażowa obsługa klienta
• przygotowywanie dokumentów dla klientów
• realizacja dyspozycji klientów związana z obsługą rachunków
• udzielnie odpowiedzi na zapytania klientów,utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• rozwiązywanie trudności klientów w posługiwaniu się produktami bankowymi
• współpraca w innymi działami banku, mająca na celu kompleksową obsługę klientów
mBank S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Detalicznego
• obsługa klienta w zakresie posiadanych produktów bankowych
• przyjmowanie dyspozycji od klientów związanych z ich rachunkami
• wykonywanie transakcji finansowych
• udzielanie informacji o produktach bankowych oraz aktualnych promocjach
• realizacja planów sprzedażowych
• promowanie usług oraz produktów finansowych i inwestycyjnych
• reprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Praktykant
Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim
• koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów
• administrowanie dokumentacją (przygotowanie protokołów oraz notatek)
• sporządzanie pism okolicznościowych
• przygotowywanie pism informacyjnych do lokalnych mediów
• udzielanie informacji dotyczących atrakcji turystycznych w powiecie tomaszowskim interesantom bezpośrednio, a także drogą elektroniczną
• obsługa urządzeń biurowych
Telewizja Polska S.A.
Praktykant
• Udział w zebraniach, na których przedstawiane były pomysły programów
• Praca w terenie: zbieranie materiałów do reportaży
• Udział w montowaniu materiału
• Dyżur w redakcji
• Przegląd materiałów, ukazujących się w lokalnych mediach
Logo
Praktykant
Dziennik Łódzki (oddział w Tomaszowie Mazowieckim)
• Przedstawienie propozycji tematów do realizacji
• Dyżur w redakcji
• Praca w terenie – zbieranie materiałów do tekstów
• Przygotowywanie tekstów do gazety
• Praca w siedzibie redakcji – zbieranie danych drogą telefoniczną
• Monitoring lokalnych mediów
• Odbieranie oraz przeglądanie korespondencji
Logo
Członek koła naukowego
Dziennikarskie Koło Naukowe UŁ
• Uczestnictwo w regularnych spotkaniach koła
• Pisanie tekstów do studenckiego czasopisma, tworzonego przez DKN
• Udział w rozmaitych szkoleniach, organizowanych przez m in. Amnesty International

Szkolenia i kursy

Kurs języka niemieckiego – Universität Augsburg
Kurs języka niemieckiego ZD – Profi Lingua

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Medien und Komunnikation, licencjackie
Universität Augsburg

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

kino, literatura, muzyka

Inne

prawo jazdy kat.B

udział w "8. FESTIWALU NAUKI, TECHNIKI I SZTUKI" - "Jak zdobywać czytelników, czyli sztuczki twórców tabloidów"

konferencja Amnesty International, poświęcona łamaniu praw człowieka

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
PR oraz IR w spółkach publicznych
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów? Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ? Pomysły na nowe działani
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką