Umiejętności
Odporność na stres
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Umiejętność pracy w grupie
optymizm
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
nawiązywac kontakty
otwartosc na doświadczenia
Osiąganie wyników
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
konsultant ds. obsługi klienta
-Życzliwa i profesjonalna obsługa Klienta
-Realizacja wyznaczonych wskazników akcji
-Utrzymywanie wiedzy merytorycznej na wymaganym przez Klienta poziomie
-Współpraca z grupą w celu osiągniecia jak najlepszych wyników akcji
-Dbanie o porządek na stanowisku i na sali operacyjnej
-przestrzeganie regulaminu sali operacyjnej
-wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośredniego przełożonego w ramach powierzonego stanowiska
-Realizacja wyznaczonych wskazników akcji
-Utrzymywanie wiedzy merytorycznej na wymaganym przez Klienta poziomie
-Współpraca z grupą w celu osiągniecia jak najlepszych wyników akcji
-Dbanie o porządek na stanowisku i na sali operacyjnej
-przestrzeganie regulaminu sali operacyjnej
-wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośredniego przełożonego w ramach powierzonego stanowiska
Szkolenia i kursy
Kurs E-learningowy
Wykorzystanie e-podręczników i e-zasobów w nauczaniu i w uczeniu się
Wykorzystanie e-podręczników i e-zasobów w nauczaniu i w uczeniu się
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Kasjerzy
Obsługa klienta
Inne