Katarzyna Śliżewska

Student, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Odporność na stres obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Umiejętność pracy w grupie optymizm wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu nawiązywac kontakty otwartosc na doświadczenia Osiąganie wyników

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
obsługa klienta
Talking People Polsand S z o. o.
Wykonywanie zlecenia w miarę potrzeb Zleceniodawcy polegajacego na obsłudze infolinii w zakresie udzielania informacji i oferowania sprzedaży towarów i usług i wykonywanie związanych z tym prac administracyjno-biurowych.
Delta Contact Sp. z o.o.
konsultant ds. obsługi klienta
-Życzliwa i profesjonalna obsługa Klienta
-Realizacja wyznaczonych wskazników akcji
-Utrzymywanie wiedzy merytorycznej na wymaganym przez Klienta poziomie
-Współpraca z grupą w celu osiągniecia jak najlepszych wyników akcji
-Dbanie o porządek na stanowisku i na sali operacyjnej
-przestrzeganie regulaminu sali operacyjnej
-wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośredniego przełożonego w ramach powierzonego stanowiska
Logo
pracownik obsługi klienta
Bomi Sp. s.a
Logo
doradca klienta
Invento sp. z. o
Logo
pracownik obsługi klienta
American - KFC Restaurant

Szkolenia i kursy

Kurs E-learningowy
Wykorzystanie e-podręczników i e-zasobów w nauczaniu i w uczeniu się

Edukacja

Logo
Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, magisterskie
Uniwersytet Warszawaski
Logo
pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, licencjackie
Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie
Logo
Reklama Wizualna, średnie
Liceum im. Józefa Brandta w Radomiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Kasjerzy
Obsługa klienta
Inne