Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Najemców
*Komercjalizacja powierzchni wspólnych, nośników reklamowych oraz lokali (najem krótkoterminowy).
* Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z wynajmem nieruchomości.
*Prowadzenie negocjacji handlowych, sporządzanie raportów, pism oraz analiza dokumentacji projektowych.
*Tworzenie aneksów, porozumień, cesji, rozwiązań do zawartych umów najmu w wersji polskiej i angielskiej oraz negocjowanie ich zapisów.
*Windykacja oraz współpraca z działem księgowości oraz prawnym.
*Współtworzenie business planu oraz współpraca przy kształtowaniu budżetu centrum oraz jego bieżąca kontrola.
*Przeprowadzanie szkoleń dla najemców w zakresie obsługi klienta, VM oraz technik sprzedaży. *Budowanie i utrzymywanie relacji z najemcami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
* Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z wynajmem nieruchomości.
*Prowadzenie negocjacji handlowych, sporządzanie raportów, pism oraz analiza dokumentacji projektowych.
*Tworzenie aneksów, porozumień, cesji, rozwiązań do zawartych umów najmu w wersji polskiej i angielskiej oraz negocjowanie ich zapisów.
*Windykacja oraz współpraca z działem księgowości oraz prawnym.
*Współtworzenie business planu oraz współpraca przy kształtowaniu budżetu centrum oraz jego bieżąca kontrola.
*Przeprowadzanie szkoleń dla najemców w zakresie obsługi klienta, VM oraz technik sprzedaży. *Budowanie i utrzymywanie relacji z najemcami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenia i kursy
+Zarządzanie sobą i swoimi talentami - MAPA SIEBIE (Poznań 2013)
*szkolenie z VM (Poznań 2013)
*certyfikat ukończenia szkolenia "Efektywne negocjacje dla Zespołu Zarządców" (Warszawa 2012)
*udział w warsztatach ”Dobre praktyki merchandisignowe w sklepach detalicznych (istota i znaczenie merchandisingu, sterowanie ruchem nabywców, promocja w miejscu sprzedaży)” (Poznań 2012)
*szkolenie z obsługi systemu DMS (Poznań 2012) *Zarządzanie czasem (Poznań 2011)
*Jakość obsługi klienta (Poznań 2011)
*szkolenie z VM (Poznań 2013)
*certyfikat ukończenia szkolenia "Efektywne negocjacje dla Zespołu Zarządców" (Warszawa 2012)
*udział w warsztatach ”Dobre praktyki merchandisignowe w sklepach detalicznych (istota i znaczenie merchandisingu, sterowanie ruchem nabywców, promocja w miejscu sprzedaży)” (Poznań 2012)
*szkolenie z obsługi systemu DMS (Poznań 2012) *Zarządzanie czasem (Poznań 2011)
*Jakość obsługi klienta (Poznań 2011)
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Inne
*Prawo jazdy kat. B
*Obsługa komputera-programy Word, Excel, PowerPoint
*Sprawna praca w zespole projektowym
*Biegłość w posługiwaniu się słowem w mowie i piśmie
*Obsługa komputera-programy Word, Excel, PowerPoint
*Sprawna praca w zespole projektowym
*Biegłość w posługiwaniu się słowem w mowie i piśmie
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Zadowolony Klient
Jak odnaleźć się w świecie handlu i nie zwariować? O doskonałej obsłudze klienta słów kilka..czyli zmieniamy polski handel detaliczny.