Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Unit Manager
- Tworzenie strategii programów wsparcia sprzedaży oraz programów motywacyjnych dla pracowników wewnętrznych sił sprzedażowych oraz zewnętrznych podmiotów współpracujących z klientami
- Przygotowanie narzędzi komunikacji z uczestnikami programów
- Zarządzanie rozwojem programów oraz ich bieżąca obsługa
- Współpraca z klientami w ramach doradztwa oraz rozwoju motywacji i komunikacji
- Zarządzanie własnym zespołem projektowym (obsługa klienta, graficy, programiści)
- Przygotowanie narzędzi komunikacji z uczestnikami programów
- Zarządzanie rozwojem programów oraz ich bieżąca obsługa
- Współpraca z klientami w ramach doradztwa oraz rozwoju motywacji i komunikacji
- Zarządzanie własnym zespołem projektowym (obsługa klienta, graficy, programiści)
Młodszy Kierownik ds. Rozwoju Rynku
- Przygotowanie i wprowadzenie standardów segmentacji rynkowej
- Bieżąca kontrola poziomu wykonania strategii kanałowej
- Współtworzenie strategii dla wprowadzenia konsumenckich mechanizmów zakupowych
- Badanie motywacji konsumenckich i wyszukiwanie elementów innowacyjny w kategorii piwnej
- Pozycjonowanie nowowprowadzanych produktów w punktach sprzedaży
- Przygotowywanie programów motywacyjnych dotyczących rozwoju Handlowców i polepszania wyników sprzedaży
- Bieżąca współpraca z działami: analiz rynkowych, sprzedaży, marketingu i innymi
- Bieżąca kontrola poziomu wykonania strategii kanałowej
- Współtworzenie strategii dla wprowadzenia konsumenckich mechanizmów zakupowych
- Badanie motywacji konsumenckich i wyszukiwanie elementów innowacyjny w kategorii piwnej
- Pozycjonowanie nowowprowadzanych produktów w punktach sprzedaży
- Przygotowywanie programów motywacyjnych dotyczących rozwoju Handlowców i polepszania wyników sprzedaży
- Bieżąca współpraca z działami: analiz rynkowych, sprzedaży, marketingu i innymi
Junior Brand Manager
- Współzarządzanie 3-cią największą polską marką piwną oraz markami regionalnymi
- Współtworzenie długo i krótkookresowych strategii dla marek
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia materiałów ATL i BTL
- Organizacja eventów
- Przygotowanie działań sponsoringowych
- Analiza rynkowa na podstawie danych wewnętrznych oraz badań zewnętrznych
- Planowanie i kontrola budżetu
- Współtworzenie długo i krótkookresowych strategii dla marek
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia materiałów ATL i BTL
- Organizacja eventów
- Przygotowanie działań sponsoringowych
- Analiza rynkowa na podstawie danych wewnętrznych oraz badań zewnętrznych
- Planowanie i kontrola budżetu
Trade Marketing Manager
- Koordynacja procesu zamówień materiałów reklamowych dla marek z portfolio, począwszy od pomysłu, poprzez prototypy, negocjacje z dostawcami, produkcję finalnych materiałów i dystrybucję regionalną
- Współpraca z agencjami przy tworzeniu konceptów kreatywnych, wizualizacji, materiałów do produkcji
- Współpraca z agencjami przy tworzeniu konceptów kreatywnych, wizualizacji, materiałów do produkcji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.