Katarzyna Rymkowska

Poszukuję nowych wyzwań :)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Wydarzeń Specjalnych
Zakres obowiązków:
- organizowanie eventów, incentive oraz konferencji na potrzeby jednostek Grupy TP
- wszystkie działania z obszaru MICE
- koordynowanie i reprezentowanie Grupy TP w procesie wyboru oraz współpracy z agencjami
- komunikowanie wydarzeń specjalnych
- umiejętność organizowania i planowania pracy
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
- współdziałanie z agencjami reklamowymi, eventowymi, incentive
Orange Polska S.A.
Młodszy Kierownik Projektu
- przygotowanie i analizowanie danych do projektów
- ocena merytoryczna projektów
- opracowanie dokumentacji projektowej, briefów
- zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie
- uczestnictwo w konferencjach krajowych
- współpraca i koordynacja działań z działem produkcji, marketingu, kontrolingu finansowego oraz z kanałami sprzedaży
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi (agencjami eventowymi, reklamowymi, domem mediowym)
- Planowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowania Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- dbałość o stałą dostępność materiałów BTL i eventowych
- bieżąca analiza przeprowadzonych działań
Logo
Freelancer
Freelancer
Działania z zakresu PR, Marketingu i Eventów dla firm
- samodzielne prowadzenie projektów w zakresie BTL'u dla 7Peak oraz Estoria.pl
- redagowanie tekstów informacyjnych i PR dla firmy De’Longhi oraz marki Kenwood
- współpraca z firmami zewnętrznymi w celu organizacji eventów dla pracowników firm np. Fun Sail, Salsa Latin Groove
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu działań PR oraz eventów np. dla Jelfa, De’Longhi
- prezentacja projektów i pomysłów
- koordynowanie umówień na zmianę opon z zimowych na letnie dla Daimler
- kontakty z redakcjami w celu organizacji konkursów oraz sporządzanie umów barterowych dla Kenwood oraz De’Longhi
- praca pod presją czasu
- nadzór oraz pomoc w przygotowaniach konkursu „Kulinarny talent 2010”, który odbył się na targach EuroGastro w Warszawie dla marek De’Longhi oraz Kenwood
- social media (Facebook, Goldenline, Twitter, Blip, fora internetowe, fun kluby) dla Kenwood oraz Pirelli - nadzór, przygotowanie, planowanie działań, tworzenie profili oraz kontakt z klientami firm poprzez powyższe środki komunikacji
Logo
Account Manager
Agencja Reklamowa ArtGroup
- pozyskiwanie nowych klientów
- samodzielne prowadzenie projektów
- ustalanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu współpracy
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- praca pod presją czasu
- prezentacja projektów i pomysłów
MI Polska Sp. z o.o.
Account Manager
- obsługa dotychczasowych klientów firmy w Polsce takich jak ASA i AMGEN
- obsługa klientów zagranicznych anglojęzycznych - DHL i SCIELE
- samodzielne prowadzenie projektów
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu w warunkach stresu
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu pracy we wszystkich działach w firmie
- prezentacja projektów i pomysłów
ATS Display Sp. z o.o.
Account Manager - Kierownik do spraw Klientów
- obsługa dotychczasowych klientów firmy – tylko zagranicznych - L'Oreal, Procter & Gamble, Unilever, Reckitt benckiser, Henkel, Invima
- pozyskiwanie nowych klientów – tylko firmy zagraniczne - L'Oreal, Procter & Gamble, Unilever, Reckitt benckiser, Henkel
- samodzielne prowadzenie projektów, począwszy od wymyślenia produkty jakiego oczekuje klient, aż po sfinalizowanie sprzedaży
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu pracy we wszystkich działach w firmie
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu
Agencja Reklamowa Radna
Asystent Account Manager
- obsługa dotychczasowych klientów firmy Libella, Pierre Fabre, Procter & Gamble, Henkel (Austria), GSK
- pozyskiwanie nowych klientów Ajinomoto Poland, Unicolor,
- samodzielne prowadzenie projektów
- ustalanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu współpracy
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Kasia jest osobą niezwykle komunikatywną, zawsze nastawioną pozytywnie do ludzi, dla której nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania.
Gillette Group Poland
Merchandiser i hostessa
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie sklepów
- inicjowanie zmian w wizerunku firmy
- negocjacje z kierownikami hal
- aranżacja i planowanie ulepszeń w postrzeganiu produktów wśród klientów firmy i konsumentów produktów
- sprzedaż produktów firmy
- promowanie produktów na poziomie sklepów

Szkolenia i kursy

Szkolenia, kursy:

- kurs prawa jazdy kategorii B
- szkolenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na UŁ
- szkolenie z zakresu rozwiązywania konfliktów i prowadzenia negocjacji na UŁ
- szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej na UŁ
- trening asertywności na UŁ
- kurs z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywności – ukończony egzaminem dnia 30.06.2003
- ukończony kurs ratownictwa medycznego zakończony zdobyciem brązowej odznaki
- szkolenie negocjacje handlowe w eksporcie 26-27.07.2007
- "Warsztaty Handlowe" - Puls - agencja szkoleniowa - Jolanta Krupadziorow; sposoby intensyfikacji sprzedaży u stałych klientów; metody pozyskiwania nowych klientów; sondowanie potrzeb; typologie klientów; podstawowe zasady skutecznej prezentacji oferty; elastyczność w relacji z klientami; sytuacje trudne w kontaktach handlowych; elementy negocjacji handlowych

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Zainteresowania:

- psychologia społeczna
- filmy o tematyce społecznej i obyczajowej
- rajdy samochodowe
- rozwiązywanie sudoku
- rozwiązywanie obrazków logicznych
- psychologia reklamy i marketingu
- modyfikacje w moim aucie

Inne

Cechy osobowości:

- umiejętność pracy w zespole i indywidualnie
- kreatywność
- łatwość adaptacji
- komunikatywność
- asertywność
- umiejętność pomagania ludziom
- niezależność

Grupy

91 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABC Wzrostu Sprzedaży
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż. Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Account Manager
Account Manager
Grupa skupiająca osoby pracujące jako Account Manager.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Brief
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
BUTY
BUTY
wszystko o butach