Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Wydarzeń Specjalnych
Zakres obowiązków:
- organizowanie eventów, incentive oraz konferencji na potrzeby jednostek Grupy TP
- wszystkie działania z obszaru MICE
- koordynowanie i reprezentowanie Grupy TP w procesie wyboru oraz współpracy z agencjami
- komunikowanie wydarzeń specjalnych
- umiejętność organizowania i planowania pracy
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
- współdziałanie z agencjami reklamowymi, eventowymi, incentive
- organizowanie eventów, incentive oraz konferencji na potrzeby jednostek Grupy TP
- wszystkie działania z obszaru MICE
- koordynowanie i reprezentowanie Grupy TP w procesie wyboru oraz współpracy z agencjami
- komunikowanie wydarzeń specjalnych
- umiejętność organizowania i planowania pracy
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi
- współdziałanie z agencjami reklamowymi, eventowymi, incentive
Młodszy Kierownik Projektu
- przygotowanie i analizowanie danych do projektów
- ocena merytoryczna projektów
- opracowanie dokumentacji projektowej, briefów
- zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie
- uczestnictwo w konferencjach krajowych
- współpraca i koordynacja działań z działem produkcji, marketingu, kontrolingu finansowego oraz z kanałami sprzedaży
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi (agencjami eventowymi, reklamowymi, domem mediowym)
- Planowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowania Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- dbałość o stałą dostępność materiałów BTL i eventowych
- bieżąca analiza przeprowadzonych działań
- ocena merytoryczna projektów
- opracowanie dokumentacji projektowej, briefów
- zarządzanie kilkoma projektami jednocześnie
- uczestnictwo w konferencjach krajowych
- współpraca i koordynacja działań z działem produkcji, marketingu, kontrolingu finansowego oraz z kanałami sprzedaży
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi (agencjami eventowymi, reklamowymi, domem mediowym)
- Planowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowania Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- dbałość o stałą dostępność materiałów BTL i eventowych
- bieżąca analiza przeprowadzonych działań
Freelancer
Freelancer
Działania z zakresu PR, Marketingu i Eventów dla firm
- samodzielne prowadzenie projektów w zakresie BTL'u dla 7Peak oraz Estoria.pl
- redagowanie tekstów informacyjnych i PR dla firmy De’Longhi oraz marki Kenwood
- współpraca z firmami zewnętrznymi w celu organizacji eventów dla pracowników firm np. Fun Sail, Salsa Latin Groove
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu działań PR oraz eventów np. dla Jelfa, De’Longhi
- prezentacja projektów i pomysłów
- koordynowanie umówień na zmianę opon z zimowych na letnie dla Daimler
- kontakty z redakcjami w celu organizacji konkursów oraz sporządzanie umów barterowych dla Kenwood oraz De’Longhi
- praca pod presją czasu
- nadzór oraz pomoc w przygotowaniach konkursu „Kulinarny talent 2010”, który odbył się na targach EuroGastro w Warszawie dla marek De’Longhi oraz Kenwood
- social media (Facebook, Goldenline, Twitter, Blip, fora internetowe, fun kluby) dla Kenwood oraz Pirelli - nadzór, przygotowanie, planowanie działań, tworzenie profili oraz kontakt z klientami firm poprzez powyższe środki komunikacji
- samodzielne prowadzenie projektów w zakresie BTL'u dla 7Peak oraz Estoria.pl
- redagowanie tekstów informacyjnych i PR dla firmy De’Longhi oraz marki Kenwood
- współpraca z firmami zewnętrznymi w celu organizacji eventów dla pracowników firm np. Fun Sail, Salsa Latin Groove
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu działań PR oraz eventów np. dla Jelfa, De’Longhi
- prezentacja projektów i pomysłów
- koordynowanie umówień na zmianę opon z zimowych na letnie dla Daimler
- kontakty z redakcjami w celu organizacji konkursów oraz sporządzanie umów barterowych dla Kenwood oraz De’Longhi
- praca pod presją czasu
- nadzór oraz pomoc w przygotowaniach konkursu „Kulinarny talent 2010”, który odbył się na targach EuroGastro w Warszawie dla marek De’Longhi oraz Kenwood
- social media (Facebook, Goldenline, Twitter, Blip, fora internetowe, fun kluby) dla Kenwood oraz Pirelli - nadzór, przygotowanie, planowanie działań, tworzenie profili oraz kontakt z klientami firm poprzez powyższe środki komunikacji
Account Manager
Agencja Reklamowa ArtGroup
- pozyskiwanie nowych klientów
- samodzielne prowadzenie projektów
- ustalanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu współpracy
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- praca pod presją czasu
- prezentacja projektów i pomysłów
- samodzielne prowadzenie projektów
- ustalanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu współpracy
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- praca pod presją czasu
- prezentacja projektów i pomysłów
Account Manager
- obsługa dotychczasowych klientów firmy w Polsce takich jak ASA i AMGEN
- obsługa klientów zagranicznych anglojęzycznych - DHL i SCIELE
- samodzielne prowadzenie projektów
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu w warunkach stresu
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu pracy we wszystkich działach w firmie
- prezentacja projektów i pomysłów
- obsługa klientów zagranicznych anglojęzycznych - DHL i SCIELE
- samodzielne prowadzenie projektów
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu w warunkach stresu
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu pracy we wszystkich działach w firmie
- prezentacja projektów i pomysłów
Account Manager - Kierownik do spraw Klientów
- obsługa dotychczasowych klientów firmy – tylko zagranicznych - L'Oreal, Procter & Gamble, Unilever, Reckitt benckiser, Henkel, Invima
- pozyskiwanie nowych klientów – tylko firmy zagraniczne - L'Oreal, Procter & Gamble, Unilever, Reckitt benckiser, Henkel
- samodzielne prowadzenie projektów, począwszy od wymyślenia produkty jakiego oczekuje klient, aż po sfinalizowanie sprzedaży
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu pracy we wszystkich działach w firmie
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu
- pozyskiwanie nowych klientów – tylko firmy zagraniczne - L'Oreal, Procter & Gamble, Unilever, Reckitt benckiser, Henkel
- samodzielne prowadzenie projektów, począwszy od wymyślenia produkty jakiego oczekuje klient, aż po sfinalizowanie sprzedaży
- negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu pracy we wszystkich działach w firmie
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu
Asystent Account Manager
- obsługa dotychczasowych klientów firmy Libella, Pierre Fabre, Procter & Gamble, Henkel (Austria), GSK
- pozyskiwanie nowych klientów Ajinomoto Poland, Unicolor,
- samodzielne prowadzenie projektów
- ustalanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu współpracy
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu
- pozyskiwanie nowych klientów Ajinomoto Poland, Unicolor,
- samodzielne prowadzenie projektów
- ustalanie warunków współpracy i koordynowanie przebiegu współpracy
- prezentacja oferty firmy i wcześniejszych dokonań
- przygotowywanie kosztorysów i cenników dla klienta
- praca pod presją czasu
Merchandiser i hostessa
- obsługa kluczowych klientów firmy na poziomie sklepów
- inicjowanie zmian w wizerunku firmy
- negocjacje z kierownikami hal
- aranżacja i planowanie ulepszeń w postrzeganiu produktów wśród klientów firmy i konsumentów produktów
- sprzedaż produktów firmy
- promowanie produktów na poziomie sklepów
- inicjowanie zmian w wizerunku firmy
- negocjacje z kierownikami hal
- aranżacja i planowanie ulepszeń w postrzeganiu produktów wśród klientów firmy i konsumentów produktów
- sprzedaż produktów firmy
- promowanie produktów na poziomie sklepów
Szkolenia i kursy
Szkolenia, kursy:
- kurs prawa jazdy kategorii B
- szkolenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na UŁ
- szkolenie z zakresu rozwiązywania konfliktów i prowadzenia negocjacji na UŁ
- szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej na UŁ
- trening asertywności na UŁ
- kurs z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywności – ukończony egzaminem dnia 30.06.2003
- ukończony kurs ratownictwa medycznego zakończony zdobyciem brązowej odznaki
- szkolenie negocjacje handlowe w eksporcie 26-27.07.2007
- "Warsztaty Handlowe" - Puls - agencja szkoleniowa - Jolanta Krupadziorow; sposoby intensyfikacji sprzedaży u stałych klientów; metody pozyskiwania nowych klientów; sondowanie potrzeb; typologie klientów; podstawowe zasady skutecznej prezentacji oferty; elastyczność w relacji z klientami; sytuacje trudne w kontaktach handlowych; elementy negocjacji handlowych
- kurs prawa jazdy kategorii B
- szkolenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na UŁ
- szkolenie z zakresu rozwiązywania konfliktów i prowadzenia negocjacji na UŁ
- szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej na UŁ
- trening asertywności na UŁ
- kurs z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywności – ukończony egzaminem dnia 30.06.2003
- ukończony kurs ratownictwa medycznego zakończony zdobyciem brązowej odznaki
- szkolenie negocjacje handlowe w eksporcie 26-27.07.2007
- "Warsztaty Handlowe" - Puls - agencja szkoleniowa - Jolanta Krupadziorow; sposoby intensyfikacji sprzedaży u stałych klientów; metody pozyskiwania nowych klientów; sondowanie potrzeb; typologie klientów; podstawowe zasady skutecznej prezentacji oferty; elastyczność w relacji z klientami; sytuacje trudne w kontaktach handlowych; elementy negocjacji handlowych
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Zainteresowania:
- psychologia społeczna
- filmy o tematyce społecznej i obyczajowej
- rajdy samochodowe
- rozwiązywanie sudoku
- rozwiązywanie obrazków logicznych
- psychologia reklamy i marketingu
- modyfikacje w moim aucie
- psychologia społeczna
- filmy o tematyce społecznej i obyczajowej
- rajdy samochodowe
- rozwiązywanie sudoku
- rozwiązywanie obrazków logicznych
- psychologia reklamy i marketingu
- modyfikacje w moim aucie
Inne
Cechy osobowości:
- umiejętność pracy w zespole i indywidualnie
- kreatywność
- łatwość adaptacji
- komunikatywność
- asertywność
- umiejętność pomagania ludziom
- niezależność
- umiejętność pracy w zespole i indywidualnie
- kreatywność
- łatwość adaptacji
- komunikatywność
- asertywność
- umiejętność pomagania ludziom
- niezależność
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.