Umiejętności
Ubezpieczenia komercyjne
Prowadzenie szkoleń
MS Office
excel
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
Obsługa reklamacji
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
analiza finansowa przedsiębiorstw
Microsft Power Point
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Ubezpieczenia NNW i KL
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista ds likwidacji szkód
Koordynator grupy likwidatorów szkód turystycznych.
• Likwidacja szkód skomplikowanych.
• Opiniowanie decyzji podejmowanych w trakcie likwidacji zgłoszonych roszczeń.
• Odpowiedzialność za tworzenie, wdrożenie oraz kontrolę poprawności realizacji procedur i instrukcji regulujących pracę działu likwidacji szkód turystycznych.
• Analiza ryzyka.
• Przygotowywanie raportów sprawozdawczo-statystycznych.
• Koordynacja współpracy z firmą zewnętrzną świadczącą usługi Assistance.
• Rozpatrywanie reklamacji i odwołań.
• Prowadzenie korespondencji z KNF i RF.
• Likwidacja szkód skomplikowanych.
• Opiniowanie decyzji podejmowanych w trakcie likwidacji zgłoszonych roszczeń.
• Odpowiedzialność za tworzenie, wdrożenie oraz kontrolę poprawności realizacji procedur i instrukcji regulujących pracę działu likwidacji szkód turystycznych.
• Analiza ryzyka.
• Przygotowywanie raportów sprawozdawczo-statystycznych.
• Koordynacja współpracy z firmą zewnętrzną świadczącą usługi Assistance.
• Rozpatrywanie reklamacji i odwołań.
• Prowadzenie korespondencji z KNF i RF.
Specjalista ds. ubezpieczeń
Specjalista do spraw oceny ryzyka ubezpieczeniowego w obszarze gwarancji turystycznych.
• Indywidualna ocena ryzyka ubezpieczeniowego.
• Weryfikowanie kompletności i poprawności dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym
• Formułowanie ofert ubezpieczeniowych dla biur podróży w zakresie udzielenia gwranacji.
• Negocjacja warunków ubezpieczenia.
• Współpraca z Departamentem Sprzedaży.
• Dbałość o rentowność portfela w drodze indywidualnej oceny ryzyka.
• Indywidualna ocena ryzyka ubezpieczeniowego.
• Weryfikowanie kompletności i poprawności dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym
• Formułowanie ofert ubezpieczeniowych dla biur podróży w zakresie udzielenia gwranacji.
• Negocjacja warunków ubezpieczenia.
• Współpraca z Departamentem Sprzedaży.
• Dbałość o rentowność portfela w drodze indywidualnej oceny ryzyka.
Specjalista ds. Likwidacji Szkód Turystycznych
Likwidator Szkód z ubezpieczeń turystycznych.
• Rejestracja szkód w systemach informatycznych.
• Ocena poprawności i kompletności złożonej dokumentacji.
• Przestrzeganie terminowej realizacji zgłoszonych roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Przygotowywanie decyzji o sposobie rozpatrzenia szkody.
• Rejestracja szkód w systemach informatycznych.
• Ocena poprawności i kompletności złożonej dokumentacji.
• Przestrzeganie terminowej realizacji zgłoszonych roszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Przygotowywanie decyzji o sposobie rozpatrzenia szkody.
Specjalista ds. działalności organizatorów turystycznych
Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
• Obsługa formalno-prawna biur podróży w zakresie wymagań wynikających z zapisów ustawy o usługach turystycznych.
• Weryfikowanie kompletności i poprawności dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym.
• Rejestracja działalności koncesjonowanej i wydawanie pozwoleń na prowadzenie działalności biur podróży.
• Weryfikacja posiadanego zabezpieczenia finansowego na rzecz klientów.
• Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w trakcie organizacji powrotu do kraju klientów w związku z upadłością biura podróży.
• Weryfikowanie kompletności i poprawności dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym.
• Rejestracja działalności koncesjonowanej i wydawanie pozwoleń na prowadzenie działalności biur podróży.
• Weryfikacja posiadanego zabezpieczenia finansowego na rzecz klientów.
• Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi w trakcie organizacji powrotu do kraju klientów w związku z upadłością biura podróży.
Szkolenia i kursy
- Wyzwanie w kontakcie z Klientem
- Nowa rekomendacja w sprawie szkód osobowych - co czeka ubezpieczycieli?
- Nowe zasady rozpatrywania reklamacji i prowadzenia mediacji
- Analiza sprawozdań finansowych w ocenie sytuacji ekonomicznej firm turystycznych
- Analiza Sprawozdań Finansowych (kurs trzymiesięczny)
- Nowa rekomendacja w sprawie szkód osobowych - co czeka ubezpieczycieli?
- Nowe zasady rozpatrywania reklamacji i prowadzenia mediacji
- Analiza sprawozdań finansowych w ocenie sytuacji ekonomicznej firm turystycznych
- Analiza Sprawozdań Finansowych (kurs trzymiesięczny)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Turystyka, narciarstwo, haft artystyczny
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
zarządzanie ryzykiem
Obecnie podejmowanie wszelkich strategicznych decyzji niesie za sobą ryzyko niepowodzenia. Skuteczne techniki identyfikacji, pomiaru i dywersyfikacji ryzyka to pozwalają na jego "oswojenie". Dlatego p