Katarzyna Raducha

Główny Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży / Rynki Wschodnie H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Języki

rosyjski
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Kierownik Sekcji Handlu i Marketingu
• planowanie realizacji zadań, pracy podległego zespołu, stawianie celów i rozliczanie z ich wykonania,
• nadzór nad prowadzeniem badań i analiz rynków krajowych i zagranicznych na cele rozwoju produktów i ich sprzedaży,
• udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii i planów marketingowych oraz planów sprzedaży wyrobów i usług Spółki na rynku oraz prowadzenie działań zgodnych z tą strategią na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych,
• planowanie i organizacja udziału Spółki w imprezach targowych i wystawienniczych, konferencjach i seminariach branżowych,
• nadzór nad przygotowywanie materiałów promocyjnych,
• negocjowanie ofert handlowych, w tym wsparcie w zakresie przygotowywania do przetargów, oraz przygotowywanie umów,
• przyjmowanie od Klientów tzw. jednostkowych zamówień na wyroby i usługi kooperacyjne i uzgadnianie z Klientami ich realizacji w porozumieniu z działem Planowania Produkcji ,
• zapewnienie właściwych, ukierunkowanych na tworzenie przewagi konkurencyjnej relacji i efektywnej opieki nad poszczególnymi Klientami Spółki podczas realizacji kontraktów,
• nadzorowanie w imieniu Klientów realizacji umów zawartych przez Spółkę oraz przyjętych zamówień, w tym,
• monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zobowiązań ciążących na stronach umów,
• monitorowanie uzyskiwanych przychodów i kosztów ponoszonych z tytułu tych umów,
• w miarę możliwości inicjowanie odpowiednich zmian w umowach optymalizujących korzyści z danego przedsięwzięcia i/lub usprawniających jego realizację.
• nadzór nad opracowaniem sprawozdań z realizacji planów sprzedaży i dostarczanie ich do działu Kontrolingu Finansowego,
• opracowywanie i dostarczanie Zarządowi okresowych raportów zawierających ocenę wyników uzyskiwanych w toku realizacji poszczególnych umów i jednostkowych zamówień kooperacyjnych.
H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Handlu i Marketingu
• Obserwacja rynku i gromadzeniem informacji rynkowej (kraj i zagranica),
• Identyfikowanie potencjalnych rynków i odbiorców produktów i usług (kraj i zagranica),
• Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami,
• Budżetowanie i ofertowanie,
• Współpraca z obszarem rozwoju produktów i usług oraz obszarem jakości,
• Prowadzenie negocjacji handlowych,
• Przygotowanie projektów umów handlowych w porozumieniu z radcą prawnym,
• Nadzór bieżący nad właściwymi umowami, projektami oraz ich okresowe rozliczanie,
• Planowanie i wdrażanie metod i strategii promocji wyrobów i usług,
• Przygotowanie eventów targowych i medialnych,
• Planowanie sprzedaży oraz działań marketingowych w przyszłych okresach,
• Przygotowanie sprawozdań i raportów wymaganych przez Zarząd Spółki,
• Monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zobowiązań ciążących na stronach umów,
• Monitorowanie uzyskiwanych przychodów i kosztów ponoszonych z tytułu tych umów,
• Inicjowanie odpowiednich zmian w umowach optymalizujących korzyści z danego przedsięwzięcia i/lub usprawniających jego realizację,
• Monitoring płatności faktur oraz udziałem w procesach windykacji należności w okresie objętym terminem płatności,
• Analiza reklamacji składanych przez klientów Spółki i działalność w kierunku poprawy relacji partnerskich oraz satysfakcji klientów.
H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Główny Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży / Rynki Wschodnie
• Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami z obszaru rosyjskojęzycznego,
• Współpraca z obszarem rozwoju produktów i usług oraz obszarem jakości,
• Prowadzenie negocjacji handlowych,
• Przygotowanie projektów umów handlowych w jęz. rosyjskim,
• Nadzór bieżący nad umowami, projektami oraz ich okresowe rozliczanie,
• Planowanie sprzedaży oraz działań marketingowych w przyszłych okresach,
• Przygotowanie sprawozdań i raportów wymaganych przez Zarząd Spółki,
• Inicjowanie odpowiednich zmian w umowach optymalizujących korzyści z danego przedsięwzięcia i/lub usprawniających jego realizację,
• Planowanie i wdrażanie metod i strategii promocji wyrobów i usług,
• Przygotowanie eventów targowych i medialnych,
H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży-rynek wschodni
* Budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji z Klientami,
* Bieżąca analiza i monitorowanie potrzeb Klientów,
* Opracowywanie projektu kontraktów,
* Prowadzenie negocjacji handlowych,
* Analiza możliwości powierzonych oraz rozwój nowych rynków zbytu,
* Bieżąca analiza i monitorowanie konkurencji ,
* Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie procedur przetargowych ,
* Organizacja wydarzeń marketingowych oraz aktywne budowanie wizerunku firmy - udział w targach, seminariach, konferencjach,
* Przygotowywanie materiałów reklamowych .
AP Edukacja
Nauczyciel przedmiotów zawodowych
Prowadzenie zajęć lekcyjnych w zakresie handlu, marketingu, organizacji reklamy, ekonomii, aktywne uczestnictwo w „życiu szkoły”, sporządzanie dokumentacji pedagogicznej
H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
Handlowiec
* Analiza, koordynacja i przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
* Negocjowanie warunków zamówienia ,
* Dbanie o dobre relacje z Klientami,
* Bieżące raportowanie przebiegu pracy handlowej,
* Uczestnictwo w targach branżowych
Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Ankieter
Realizacja badań marketingowych, dotarcie do wyznaczonych respondentów, przeprowadzanie wywiadu, badanie opinii, raportowanie badania

Szkolenia i kursy

SGP - Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001

Warsztaty i szkolenia z Prawa Zamówień Publicznych

Polska Izba Gospodarcza - Transakcje w handlu zagranicznym
- prawne aspekty związane ze sprzedażą na rynki zagraniczne, rodzaje i przebieg transakcji w obrocie krajowym i zagranicznym, obsługa logistyczna dostaw, obsługa bankowa transakcji, kontrakt i klauzule zabezpieczające interesy podmiotów podpisujących umowę, ryzyka w transakcjach w obrocie zagranicznym i sposoby ich minimalizacji, negocjacje - przebieg i techniki negocjacyjne.

BOMIS - Rynek rosyjski i ukraiński
- nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami zza wschodniej granicy w zakresie formalno - prawnych uwarunkowań współpracy, różnic kulturowych i podobieństw, aspektów komunikacji marketingowej

Polskie Towarzystwo Prawa i Gospodarki Rynkowej - Wygrać przetarg i pozyskać zamówienie

Adviser for development - Badanie satysfakcji klientów
– metody badań satysfakcji klienta, projektowanie i realizacja badania, dobór narzędzi badawczych, analiza pozyskanych informacji, prezentowanie wyników

Lauren Peso - Negocjacje handlowe w praktyce
– warsztaty , trening umiejętności

Empik School
–konwersacje z elementami biznesu z jęz. rosyjskiego

Agencja reklamowa GPD
- warsztaty , trening umiejętności

Edukacja

Logo
Studium Pedagogiczne, uprawnienie i przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, specjalność: handel i marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkoły

Zainteresowania

Gotowanie, czynny wypoczynek, podróże

Inne

* Pakiet MS Office : Word, Excel , Power Point - bardzo dobra znajomość
* Prawo Jazdy kat. B
* Gotowość do częstych wyjazdów
* Wysokie zorientowanie na stawiane zadania i cele
* Komunikatywność, kreatywność i ciekawość ludzi

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Rosyjski język biznesu
Rosyjski język biznesu
Język Rosyjski w sferze biznesu.