Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
praca pod presją czasu
praca biurowa
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Recepcjonistka
Budrem Group Sp. z o.o.
Kompleksowa obsługa recepcji. Wspieranie działów w codziennych
obowiązkach. Obsługa klienta, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
firmy. Kontakt mailowy, telefoniczny. Obsługa konferencji, spotkań, szkoleń.
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, jak również wiele innych
obowiązków wynikających z codziennej pracy w biurze.
obowiązkach. Obsługa klienta, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
firmy. Kontakt mailowy, telefoniczny. Obsługa konferencji, spotkań, szkoleń.
Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, jak również wiele innych
obowiązków wynikających z codziennej pracy w biurze.
Specjalista ds. sprzedaży i marketing
Obsługa biura - pierwszy kontakt z klientem, kontakt telefoniczny, mailowy. Utrzymywanie kontaktów z usługodawcami firmy (firmy telefoniczne, kurierskie, serwisowe, internetowe, jak również kontakt z wydawnictwami produktowymi itp.) obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.
Organizacja szkoleń, spotkań służbowych, konferencji, kongresów. Tworzenie baz danych klientów, działania marketingowe, na stronie internetowej firmy
(program WorldPres). Przygotowywanie raportów miesięcznych, sprawozdań, rozliczanie faktur. Przygotowywanie akcji promocyjnych produktów istniejących i ich realizacja. Koordynowanie przebiegu prowadzonych akcji marketingowych.
Organizacja szkoleń, spotkań służbowych, konferencji, kongresów. Tworzenie baz danych klientów, działania marketingowe, na stronie internetowej firmy
(program WorldPres). Przygotowywanie raportów miesięcznych, sprawozdań, rozliczanie faktur. Przygotowywanie akcji promocyjnych produktów istniejących i ich realizacja. Koordynowanie przebiegu prowadzonych akcji marketingowych.
Referent
Hörmann
Obsługa administracyjna recepcji, wprowadzanie zamówień klienta do komputera, wystawianie faktur, obsługa klienta, centrali telefonicznej, szkoleń, obsługa urządzeń biurowych, kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiu dokumentów, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, ekspedycja korespondencji, zamówienia materiałów biurowych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Inne
kasiamad@poczta.fm
Grupy
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist