Katarzyna Panfil

(...)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budżetowanie Content Marketing Copywriting Digital Marketing E-commerce Redagowanie Internet Analiza rynku Media relacje z mediami Zarządzanie produktem Public Relations Zarządzanie zespołem E-mail marketing Prawo jazdy kat B E-marketing Strategy

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wydawnictwo Zielona Sowa
Kierownik działu marketingu
- planowanie i realizacja działań promocyjnych dla produktów (marketing 360°)

- współpraca z kupcami, kontrahentami, partnerami

- planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi (zarządzanie serwisami, profilami na FB, e-księgarnią; planowanie i nadzór nad: SEO, content marketing, e-mail marketing dla wydawnictwa i dla produktów wydawniczych)
- zarządzanie i nadzór nad działaniami PR
- organizowanie eventów (targi książki, spotkania autorskie, etc.)
- planowanie i nadzór nad budżetem działu; raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Grupa Marketingowa TAI Sp.z o.o.
Główny Specjalista ds. Marketingu i PR
Zarządzanie Działem Marketingu i PR:

- zarządzanie zespołem Działu
- planowanie i realizacja krótko- i długoterminowych projektów B2B
- planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi oraz e-commerce (zarządzanie serwisami i e-sklepami, planowanie i nadzór nad: SEO, SEM, content marketing, e-mail marketing dla marek targetmarketing.pl i pressinfo.pl)
- zarządzanie i nadzór nad działaniami PR i komunikacji wewnętrznej
- współpraca z partnerami biznesowymi oraz podmiotami zewnętrznymi
- zarządzanie i kształtowanie brandów w ścisłej współpracy z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju Produktów
- analizy rynkowe
- nadzór nad budżetem Działu
- raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza Spółka z o.o.
Product Manager
Poza dotychczasowymi obowiązkami:

Zarządzanie:
- zarządzanie liniami produktów w obszarach B2B i B2C
- planowanie budżetów, kontrola przychodów i kosztów

Business development:
- pozyskiwanie i utrzymywanie kluczowych dystrybutorów detalicznych
- negocjowanie umów i barterów
Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza Spółka z o.o.
Junior Product Manager
Produkty:
- tworzenie nowych produktów „od pomysłu do sprzedaży” – opracowywanie koncepcji produktów, współpraca z autorami, redaktorami, grafikami, operatorami DTP, drukarniami i magazynami, koordynacja procesu produkcji

Sprzedaż:
- w ścisłej współpracy z działem sprzedaży – opracowywanie planów sprzedaży, dobór i wdrażanie kanałów sprzedaży do linii produktów, nadzorowanie wyników sprzedaży
- tworzenie i zarządzanie poligraficznymi materiałami wsparcia sprzedaży (ulotki, plakaty itd.)

Marketing:
- w ścisłej współpracy z działem marketingu – współtworzenie planów akcji marketingowych, także internetowych (e-ML, SEM), nadzór, analiza i optymalizacja działań
- zarządzanie produktową stroną internetową, zasilanie treściami z wykorzystywaniem narzędzi SEM
Telewizja POLSAT S.A.
Redaktor/Copywriter
pisanie i redagowanie tekstów do programu „Na zdrowie”;
Arco Studio Reklamy
Account Executive
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, prace copywriterskie, etc.
Logo
Property Administrator
Diamond Corporate Limited, London UK

Szkolenia i kursy

2002- dyplom rocznego studium Public Relations w Business School w Warszawie
„Rozwój własny. Efektywność i satysfakcja” 2013
„Nowe technologie w działalności wydawniczej” 2012
„Strategie marketingowe i planowanie wzrostu sprzedaży” 2011
„Komunikacja i zarządzanie markami” 2010
„Marketing narzędziem budującym lojalność klientów” 2010

Edukacja

Logo
Laboratorium Reportażu w Instytucie Dziennikarstwa, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Polityka Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Literatura
Zjawiska i przemiany społeczne
Ssaki morskie
Sztuki walki

Inne

Ukończona szkoła muzyczna I stopnia w Warszawie
1999 - 2002 - zawodniczka klubu Kick- Boxerskiego

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW