Katarzyna Pałys

bo nie boję się myśleć inaczej | k.palys@focusson.pl
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
researcher - Kuźnia Kadr 4
Nadzoruję grupę badawczą realizującą projekt:

Opracowanie ostatecznej wersji modelu badającego zakres wiedzy i umiejętności studenta 1. roku studiów 2.stopnia
FOCUSSON
dyr. merytoryczna i biznesowa jakościowych badań marketingowych online
samoobsługowa platforma do przeprowadzania jakościowych badań marketingowych online
narzędzia do analizy tekstu / wywiady grupowe online / wywiady indywidualne online


k.palys@focusson.pl
Logo
researcher
Dobre Kadry - Centrum badawczo - szkoleniowe
Przygotowanie raportu z danych wtórnych nt. metod aktywizacji zawodowej osób starszych
Logo
researcher
Dobre Kadry Centrum badawczo-szkoleniowe
Projekt: "Silver Team - czyli potęga doświadczenia"

1. Opracowanie scenariuszy wywiadów (IDI): dla osoby pracującej i niepracującej po 50 roku życia.
2. Przeprowadzenie 50 pogłębionych wywiadów indywidualnych z osobami po 50 roku życia.
3. Opracowanie top lines - wstępny raport z przeprowadzonych badań jakościowych.
Pentor Research International
umowa o dzieło
sporządzanie raportów z jakościowych badań marketingowych
Logo
designer
zlecenie prywatne
projekt okładki książki „Algebras of multiplace functions” Krementchung, Ukraine 2010, autorstwa dr hab. Wiesława Dudka i dr hab. Valentia S.Trokhimenko.
Logo
designer
zlecenie prywatne - personal design
- grafika
- claim
- wizytówka
- image strony www dla lektorki języka angielskiego (strona jeszcze w składzie)
Logo
researcher/ designer/ strategic planner
Interdyscyplinarne Laboratorium Badawcze (iLAB) przy SWPS
- corporate design ( logo, plakaty)
- projektowanie, przeprowadzanie badań, analiza danych jakościowych i ilościowych
- organizacja oraz współprowadzenie serii paneli dyskusyjnych "Odrębne perspektywy":

"Dlaczego nie udaje nam się realizować wszystkich planów"
dyskutanci: prof.Dariusz Doliński i prof. Wiesław Łukaszewski,
moderator: dr Tomasz Grzyb

"Zdrada w świetle dziennym"
dyskutanci: dr hab. prof. nadzw. Bogusław Pawłowski i dr Jarosław Kulbat,
moderator: dr Sławomir Jarmuż
www.tinyurl.com/odrebneperspektywy
http://vimeo.com/11767199


- Przeprowadzane projekty badawcze w ramach iLAB'u:

Badania wizerunkowe konstruktu "wulgarności"
Badania mają na celu rekonstrukcję i diagnozę różnych poziomów i sposobów percepcji „wulgarności”. Uznając, że „wulgarność” to produkt stricte kulturowy, w badaniach dokonana zostanie dogłębna analiza wyłącznie poziomu deklaratywnego, konstruktów, opinii, obserwacji. Badanie wyobrażeń czym jest "wulgarność".

„Standaryzacja inwentarza płci psychologicznej na podstawie kwestionariusza Alicji Kuczyńskiej i wykorzystanie teorii schematów płciowych Gender Schema Theory - Sandry Lipsitz Bem”[Wystaw referencję]
Logo
researcher
plus logo
porządek przez funkcje
www.pluslogo.eu
Stowarzyszenie Młody PR
opiekunka projektu Versus
Versus
opiekunka projektu corporate identity w ramach Modego PR
- corporate image (wykreowanie skutecznej i konkurencyjnej marki)
- stworzenie strategii public relations
- opracowanie systemu identyfikacji wizualnej
- przyciągnięcie elit intelektualnych Wrocławia do Versusa
- wypromowanie Klubu Versus wśród studentów
- wypracowanie stałych kanałów komunikacji i promocji
- stworzenie wokół Versusa społeczności zainteresowanej wysoką kulturą i merytoryczną dyskusją
Logo
researcher/ strategic planner
Wrocław Sunrise
- badania imagowe (projekt badawczy, przeprowadzenie
badań, analiza danych)
- sformułowanie i badania grupy docelowej
- wyznaczenie strategii corporate identity.
Logo
corporate identity
Euro- ekspres.eu - spedycja, transport
corporate identity
- audyt komunikacyjny
- corporate design
- raport/ manual book
Logo
researcher
projekt badawczy - licencjat
prowadzenie dwuletnich badań empirycznych - temat pracy:
„Percepcja reklamy kontrowersyjnej”obrona pracy licencjackiej z wynikiem bardzo dobrym
Logo
współzałożycielka/wspólniczka/researcher
White Corporate Identity
Wydobywanie tożsamości firmy - docieranie do misji, wizji i wartości, wizualizacja poprzez corporate design, porządkowanie komunikacji wewnętrznej i budowanie strategii na przyszłość.

Badania wizerunkowe, audyty komunikacyjne i badanie rynku.

"White się nie przebarwia" - prowadzenie szkoleń dla właścicieli i pracowników na temat etyki w CI i PR.
Logo
strategic planner/ graphic designer
ANMAR Biuro Rachunkowe
- ustalenie tożsamości
- zmiana postrzegania firmy na rynku
- corporate design
- logobook
Logo
praktykantka
UNIMEX Oficyna Wydawnicza
Logo
designer
prywatny zleceniodawca
- obróbka zdjęć
- redakcja tekstu
- ułożenie i skład książki opisujacej zabytki Wrocławia
Logo
designer
Jadwiga Bator - Usługi Projektowe
personal design
- logotyp
- wizytówka indywidualna
- papier firmowy
- niestandardowa prezentacja w Power Point
- książka identyfikacji wizualnej
- graficzna oprawa płyty
Logo
przeprowadzanie badania ankietowego,budowa bazy danych, opracowanie statystyk, wytycznych do raportu
projekt badawczy
„Wizerunek branży public relations i tzw. ”czarny PR”.
Badanie przeprowadzane wspólnie z Luizą Jurgiel na podstawie kwestionariusza skonstruowanego przez Dariusza Tworzydło.
Logo
designer
zlecenie prywatne
- obróbka zdjęć
- zaprojektowanie kalendarza, składającego się z dwunastu plansz.
Teatr Muzyczny CAPITOL
Dział reklamy i sprzedaży - praktykantka
działania z zakresu public relations, w przygotowaniu premiery spektasklu "Śmierdź w górach"
Logo
praktykantka
KORAB Reklama Sp.z.o.o
kształtowanie wizerunku oraz opracowanie koncepcji kampanii reklamowej

Szkolenia i kursy

"Budowanie kampanii 1% dla małych organizacji pozarządowych - AKADEMIA 1%"

publikacje recenzowane:
Marka jako instrument społecznego konstruowania jednostki - metody jakościowe i ilościowe, Katarzyna Pałys, w:Nauki o Zarządzaniu 6.Badania rynkowe/red.nauk Krystyna Mazurek-Łopacińska/ Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego/ Wrocław 2011 - s.19-35/ stresz w jęz.pol,ang

udział w konferencjach:

Kongres Młodej Socjologii - wystąpienie na temat "Możliwości zastosowania jakościowych badań online w badaniach społecznych i marketingowych, na przykładzie platformy collagebadania.pl"

"Gospodarka Lokalna w teorii i praktyce" konferencja w Jeleniej Górze - wystąpienie "Ekonomiczny aspekt badań doktoranckich"

Edukacja

Logo
Katedra Badań Marketingowych (KMB), doktoranckie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna spec. Corporate identity, public relations, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
socjologia - komunikacja społeczna i metody badania rynku, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
public relations, wizerunek firm i instytucji, projektowanie komunikacji, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching

Inne

Znajomośc SPSS'a i posiadaczka wyobrażni statystycznej. Znajomość Photoshopa, Power pionta (z pasją tworzę niestandardowe prezentacje), Excela, Worda, teraz uczę się Illustratora i InDesign'a
Posiadam własny samochód i prawo jazdy (kategoria B)

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
A niech to !
A niech to !
Zadaniem grupy jest dać możliwość wypowiedzi uczestnikom na tematy wkurzające !
AI
AI
Amnesty International. Pomoc humanitarna. Wspólne działania.
Ankieterzy
Ankieterzy
Jeśli chcesz przeprowadzić ankietę, poznać wyniki lub zostać ankietowanym - zapraszam.
Badacze we Wrocławiu
Badacze we Wrocławiu
Wrocław to miasto spotkań, a to jest miejsce spotkań dla badaczy rynku i opinii z Wrocławia i bliższych lub dalszych okolic.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA... WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..." Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Corel
Corel
Czyli pytania i ciekawostki.