Katarzyna Pacholewicz

.
Szydłowice, opolskie

Umiejętności

hr Zarządzanie zespołem ISO 9001 odpowiedzialność dobra organizacja pracy Pakiet MS Offiece Wdrażanie i utrzymanie systemów zarządzania jakością Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001 odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu zatrudnianie pracowników Organizacja i koordynacja biura/ sekretariatu

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Pracownik biurowy
CIK
● opieka​ ​ nad​ ​ klientem​ ​ zagranicznym ● przygotowanie​ ​ ofert​ ​ sprzedażowych ● opieka​ ​ po​ ​ sprzedażowa ● rozpatrywanie​ ​ reklamacji ● fakturowanie ● windykacja​ ​ zaległych​ ​ płatności ● przygotowywanie​ ​ planów​ ​ produkcyjnych ● organizacja​ ​ transportu​ ​ zagranicznego ● pozyskiwanie​ ​ nowych​ ​ klientów
GPI Poland Sp. z o.o.
Unit Manager
zarządzanie grupą 30 osobową
organizacja i zarządzanie oddziałem firmy
działy podlegające: sprzedaż, zaopatrzenie, inżynieria, księgowość, produkcja, magazyn
HR – rekrutacja pracowników na wszystkie stanowiska
wdrażanie ISO 9001:2008,
BHP
kontakt z dostawcami i klientami firmy
raportowanie bezpośrednio do Zarządu firmy z siedzibą w Holandii
organizacja biura i obiegu dokumentów
organizacja spotkań i wydarzeń okolicznościowych
organizacja transportu – logistyka
współorganizacja zaopatrzenia
reprezentacja firmy na zewnątrz, przed urzędami i w różnych sprawach administracyjnych
organizacja dokumentacji notarialnej, umowy z dostawcami,
negocjacje
fakturowanie, windykacja, kontrola finansów
Logo
Asystentka Dyrektora
Armark Ltd. Ireland

Szkolenia i kursy

28.06.2007 FITAC LEVEL 5 English Communication - Angielski komunikacja
30.06.2008 Living in a Diverse Society LEVEL 5
30.06.2008 LEVEL 5 Computer Skills – obsługa komputer
04.2015 – kurs Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością
06.2015 – Office Manager
05.2015 – 10-2015- polsko – niemiecka współpraca moduł prawno - podatkowy

Edukacja

Logo
resocjalizacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Ekonomiczno pedagogo

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zarządzanie jakością
Inne

Inne

Umiejętności
pakietu MS Office, Open Office
obsługa sprzętu biurowego

Języki obce:
● język angielski (poziom zaawansowany w piśmie i w mowie)

● prawo jazdy kategorii B