Katarzyna Opalska

Specjalista d/s Obsługi Klienta, Hyperion S.A.
Zwoleń, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office praca w zespole Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Transporcie Rzeczy windykacja należności Klientów Umiejętności sprzedaży wystawianie dokumentów transportowych Obsługa obiegu dokumentów w firmie: wystawianie faktur, wystawianie dokumentów KP, KW. wystawianie zlecen Telefoniczna i mailowa obsługa klienta reklamacje kasjer

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hyperion S.A.
Specjalista d/s Obsługi Klienta
MNI Telecom S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja