Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zołzy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zołzy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zołzy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zołzy
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zołzy
-
Pani Joanno pani hipokryzja aż bije po oczach. Sama Pani wspomniała o tym, że społeczeństwo przestało logicznie myśleć, ale ja dokładnie to samo widzę w Pani wypowiedziach. Dodatkowo bardzo przykre jest to, że Pani wypowiedzi są naprawdę mało wyszukane i mają w sobie coraz mniej kultury. A temat zaczął się od logo PKO BP a zeszło na tematy polityczne i jakieś wyimaginowane teorie spiskowe.Katarzyna Nowak edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 20:49
-
Joanna P.:
wystarczy na chwile uruchomić logiczne myślenie, niestety jest to czynność z którą większość naszego społeczeństwa ma coraz większe problemy, co jest naszym rzadzącym oczywiście bardzo na ręke, bo przecież idiotom można wcisnąć każdy kit, panowie zmienili kolor kropki ( wykonali morderczą wręcz prace, swoją drogą ciekawe jaką kwote zainkasował ten genialny projektant ) i mają zlecenia z państwowego banku na dziesiątki milionów złotych, czyż to nie jest genialne ? by żyło sie lepiej
Skoro temat zmiany logo został poruszony i coraz więcej osób bierze w niej udział to nazywanie ludzi idiotami, jest naprawdę nie na miejscu. Jednak tutaj nie chodzi o to, by oceniać Pani kulturę. Wg Pani teorii to każda zmiana jest zła i niedobra, bo na pewno każdy chce tylko wyłudzić pieniądze i okraść. Naprawdę współczuje Pani, bo wyjście na ulicę czy do sklepu musi być naprawdę ciężkim przeżyciem, skoro wszędzie są złodzieje i każdy tylko myśli jak "nałapać" kasy.
A poza tym takie podejście ewidentnie kojarzy mi się z pewnym niewysokim i mało kulturalnym mężczyzną.Katarzyna Nowak edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 19:13 -
No to fakt, że szału nie ma, a zmiana kropki i "tła" raczej nie wpłynie nie to, że klienci zainteresują się PKO. Niestety, ale ten bank przynajmniej mnie kojarzy się z totalnym zacofaniem i podejściem na zasadzie, że to klient jest dla banku a nie bank dla klienta. Reklamy z Majewskim w moim odczuciu nawet śmieszne nie są. Myślę, że potrzeba zdecydowanie większych zmian.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy LUBIĘ SZPILKI
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Tylko chyba jest to dość chwytliwy temat skoro jest już 7 stron wypowiedzi :)
-
Karolina Ł.:
Tak naprawdę mało sensowne jest (nie)polecanie kosmetyków. Ciebie uczula, mnie nie i jaką to niesie informacje dla innych? żadną.
Tak samo można powiedzieć o polecaniu kosmetyków, bo to że dla kogoś są super nie musi oznacza że dla kogoś innego też będą. -
Ja mogę do tej czarnej listy dodać odżywkę i olejek do włosów kokosowy z Oriflame. Niestety moje włosy wyglądały po nich jeszcze gorzej niż po myciu, naprawdę zaraz musiałam myć włosy jeszcze raz czymś całkowicie innym.
Jeszcze do tej listy dopisuję antyperspirant Garniera, po krótym dostałam tak koszmarnego uczulenia, że musiałam iść do lekarza, bo dość dziwnie wyglądałam przez 4 dni drapiąc się cały czas pod pachami. -
Ja mam tylko telewizję z UPC i na szczęście zbyt wielu awarii nie ma, ale jak już się zdarzają to nie ma telewizji przez 8-10 godzin. Pare razy zdarzyło się, że dzwoniłam zapytać jak długo nie będzie telewizji to Panie zdziwione, że one nic nie wiedzą o żadnej usterce. Więc najspokojniej w takim razie chciałam zgłosić usterkę, ale jak dostałam 3 czy 4 różne numery, gdzie mam próbować się dodzwonić to zrezygnowałam. Na szczęście takie awarie zdarzają się rzadko, więc już nawet nie dzwonie.
-
Ja ostatnio próbowałam zamknąć konto w ING. Skończyło się na 3 wizytach i zszarganych nerwach. Za pierwszym razem Panie nie wiedziały czy ja mam to zrobić w kasie czy w obsłudze klienta, bo obie się uczą, ale nikogo zapytać nie mogą. Za drugim razem przez 30 minut Pani proponowała mi wszystkie cudowne oferty, a jak nie chciałam się na nie skusić to powiedziała mi, że ich bank takich klientów nie potrzebuje, ale nie przyniosłam ze sobą umowy i wszystkich papierów, więc konta zamknąć mi nie może. Za 3 wizytą wzięłam już wszystkie dokumenty i opłaty pobierali mi ostatniego dnia miesiąca, a byłam 25 marca, więc w nagrodę pobrali mi też opłatę za konto i kartę za kwiecień. Wkurza mnie to niemiłosiernie, ale już o te 9 zł nie chce mi się kłócić, bo chciałam jak najszybciej zakończyć współpracę z tym bankiem.
-
Ja aktualnie czytam "Nocne okna" Jonathana Smith'a i przyznam szczerze, że nie umiem się od niej oderwać, więc czytam gdzie tylko mogę i kidy tylko mam czas.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Jan D.:
Dobrze byloby też pomyśleć o zarządzaniu czasem, bo to też jest dość duży problem mimo wszystko.
jest tu grupa zarządzanie, natomiast o organizacji pracy kto pomyślał ? - to nie jest tylko zadanie pracownika ale i jego przełożonego :-)