Katarzyna Machnik

Asystentka Działu Sprzedaży, BMW ZK Motors
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B ECDL – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Szkolenia produktowe i z technik sprzedaży

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka Działu Sprzedaży
BMW ZK Motors
- administrowanie logistyką pojazdów nowych,
- koordynacja przygotowań pojazdów do wydania- przygotowanie
dokumentacji serwisowej, kontakt z działem serwisu oraz działem
części,
- doradztwo oraz sprzedaż akcesoriów BMW – doposażenie pojazdów,
- kontrola ekspozycji pojazdów na terenie salonu,
- wszelkie inne działania wspierające sprzedaż oraz sprawną obsługę
klienta Premium
Logo
Recepcjonistka
BMW ZK Motors
- administrowanie bazą danych klientów Premium
- kierowanie przepływem klientów Premium i udzielanie informacji,
- wspieranie działań doradców ds. sprzedaży w zakresie uzupełniania
informacji w bazie danych,
- zapewnienie sprawnego połączenia telefonicznego klienta Premium z
doradcą ds. sprzedaży, doradcą ds. finansów oraz serwisem,
- przygotowywanie listy kontaktów dla doradców ds. sprzedaży,
- zapewnienie właściwego wyglądu salonu według standardów BMW –
ekspozycja produktów, wystrój, właściwa atmosfera, odpowiednia
muzyka, zamawianie aktualnych materiałów marketingowych,
- planowanie oraz umawianie wizyt oraz jazd próbnych we współpracy z
doradcą ds. sprzedaży,
Logo
Pracownik biurowy
CK Szkoła Jazdy
- udzielnie informacji interesantom,
- przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do wyrobienia PKK,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej kursantów,
- dbanie o wizerunek biura,
- prowadzenie działań promocyjnych,
- przyjmowanie, segregowanie i wysyłanie poczty,
- działania wynikające z bieżących prac na stanowisku sekretarki,
Logo
Specjalista ds. marketingu i promocji
Media Regionalne Sp. z o.o. Oddział w Kielcach – redakcja ECHA DNIA
- obsługa promocyjna imprez organizowanych przez Echo Dnia
(Plebiscyt Sportowy, Skrzydła, Złota Setka, Miss Polonia itp.),
- organizacja imprez plenerowych (Miss Lata, Scyzoryki itp.),
- tworzenie umów oraz ofert handlowych, kontakt z klientami,
- przygotowanie oraz dystrybucja plakatów i ulotek promocyjnych,
- planowanie i kreowanie przedsięwzięć promocyjnych,
- przygotowanie i prowadzenie dokumentacji konkursowej,
- przygotowanie zgłoszeń i nagród konkursowych,
- działania wynikające z bieżących prac działu promocji,