Katarzyna Łygas

Manager Call Center
Wołomin, mazowieckie

Umiejętności

• Budowanie zespołów obsługi klienta oraz organizacja ich pracy. • Zarządzanie jakością w Call Center. • Tworzenie i modyfikacja procedur i procesów. • Wewnętrzne wsparcie dla Call Center. • Integracja zespołów podczas fuzji banków. • Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów. • Zwiększanie skuteczności pracy poprzez efektywne motywowanie. • Znajomość aplikacji bankowych: FlexCube Host, CTL Prime, Cortex, Globus, Extra. • Znajomość aplikacji do zarządzania ruchem telefonicznym – CMS Supervisor, Witness, Inin Supervisor.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Kierownik Zespołu Telefonicznej Obsługi Klienta i Sprzedaży
Polbank EFG S.A.
Koordynator Zespołu Jakości w Call Center
Polbank EFG S.A.
Koordynator/ Konsultant / Młodszy specjalista Back Office
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca w zespole retencji i utrzymania klienta
Logo
Junior Account Manager
Mpromotion - agencja promocji i reklamy

Edukacja

Logo
Rachunkowość, magisterskie
Akademia Finansów w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center