Umiejętności
Call Center
Microsoft Excel
Public Relations
Negocjacje
Obsługa klienta
dokładność i sumienność
bankowość detaliczna
Prawo jazdy kat B
szybkie pisanie na klawiaturze
Finanse
Język angielski w biznesie
dyspozycyjność i elastyczność w działaniu
Microsoft World, Power Point,
odporność na stres i praca pod presją czasu
Poznaj swojego klienta
Microsoft Office, Programy biurowe
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
- wsparcie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i firmowych
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi oraz technologii
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych zadań sprzedażowych
- przyjmowanie wniosków kredytowych
- przygotowanie dokumentów i umów
- obsługa transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych
- budowanie dobrego wizerunku Banku
- budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i firmowych
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi oraz technologii
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych zadań sprzedażowych
- przyjmowanie wniosków kredytowych
- przygotowanie dokumentów i umów
- obsługa transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych
- budowanie dobrego wizerunku Banku
Doradca klienta
-budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi Klienta
-pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami w różnych segmentach ( detaliczny, micro, premium)
- oferowanie rozwiązań w zakresie doboru produktów bankowych oraz sprzedaż
-realizacja planów sprzedażowych
- wprowadzanie unikalnych produktów na rynek
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
-zachowywanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
-pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami w różnych segmentach ( detaliczny, micro, premium)
- oferowanie rozwiązań w zakresie doboru produktów bankowych oraz sprzedaż
-realizacja planów sprzedażowych
- wprowadzanie unikalnych produktów na rynek
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
-zachowywanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
Specjalista ds. sprzedaży
- aktywne pozyskiwanie klientów
- poszerzanie wiedzy w zakresie technik sprzedaży
- sporządzanie umów kredytowych
- realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- szkolenia nowych pracowników
- poszerzanie wiedzy w zakresie technik sprzedaży
- sporządzanie umów kredytowych
- realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- szkolenia nowych pracowników
Szkolenia i kursy
Kurs Liderów Młodej Przedsiębiorczości z zakresu : Psychologiczny trening managerski, przedsiębiorczość, Zaawansowany język angielski w biznesie.
Prawo jazdy kat. B, szybkie pisanie na klawiaturze, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
Prawo jazdy kat. B, szybkie pisanie na klawiaturze, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
Edukacja
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
moda; muzyka klasyczna, współczesna; literatura wojenna, obcojęzyczna; aktywne spędzanie czasu; sport, dobre kino,taniec.
Inne
Dodatkowa działalność: wolontariat