Katarzyna Kyrc

Doradca ds. obsługi klienta/ student
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Call Center Microsoft Excel Public Relations Negocjacje Obsługa klienta dokładność i sumienność bankowość detaliczna Prawo jazdy kat B szybkie pisanie na klawiaturze Finanse Język angielski w biznesie dyspozycyjność i elastyczność w działaniu Microsoft World, Power Point, odporność na stres i praca pod presją czasu Poznaj swojego klienta Microsoft Office, Programy biurowe

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Doradca klienta
- wsparcie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i firmowych
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi oraz technologii
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych zadań sprzedażowych
- przyjmowanie wniosków kredytowych
- przygotowanie dokumentów i umów
- obsługa transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych
- budowanie dobrego wizerunku Banku
Bank BNP Paribas
Doradca klienta
-budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji z obsługi Klienta
-pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami w różnych segmentach ( detaliczny, micro, premium)
- oferowanie rozwiązań w zakresie doboru produktów bankowych oraz sprzedaż
-realizacja planów sprzedażowych
- wprowadzanie unikalnych produktów na rynek
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
-zachowywanie wysokich standardów obsługi klienta zgodnie z wymaganiami Banku
Placówka Partnerska Meritum Bank Icb S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
- aktywne pozyskiwanie klientów
- poszerzanie wiedzy w zakresie technik sprzedaży
- sporządzanie umów kredytowych
- realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- szkolenia nowych pracowników
Logo
Telemarketer
Call Center
- telefoniczna sprzedaż produktów
- tworzenie i kompletowanie bazy klientów
- utrzymywanie i poszerzanie relacji z klientem
- prezentowanie i promocja firmy
- finalizowanie umów

Szkolenia i kursy

Kurs Liderów Młodej Przedsiębiorczości z zakresu : Psychologiczny trening managerski, przedsiębiorczość, Zaawansowany język angielski w biznesie.
Prawo jazdy kat. B, szybkie pisanie na klawiaturze, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

moda; muzyka klasyczna, współczesna; literatura wojenna, obcojęzyczna; aktywne spędzanie czasu; sport, dobre kino,taniec.

Inne

Dodatkowa działalność: wolontariat