Umiejętności
Bankowość handlowa
Analiza kredytowa
Szkolenia pracowników
Obsługa kluczowych klientów
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Office
Coaching i motywacja
Realizacja celów sprzedażowych
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
dyrektor oddziału
Zarządzanie placówką bankową w obszarze sprzedażowym i operacyjnym, odpowiedzialność za przestrzeganie procedur dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego, nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznej polityki i regulaminów.
Zarządzanie i rozwój zespołu: aktywne wsparcie zespołu w realizacji planów sprzedażowych, prowadzenie rekrutacji, dbanie o rozwój podwładnych, motywowanie kilkuosobowego zespołu doradców.
Prowadzenie szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta oraz szkoleń produktowych /m.in. rachunków, lokat, kredytów oraz badania zdolności kredytowej/ i wstępnych, mentoring
Realizacja wyznaczonych celów finansowych oraz ilościowych.
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych, budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów, dbanie o jakość portfela.
Zarządzanie i rozwój zespołu: aktywne wsparcie zespołu w realizacji planów sprzedażowych, prowadzenie rekrutacji, dbanie o rozwój podwładnych, motywowanie kilkuosobowego zespołu doradców.
Prowadzenie szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta oraz szkoleń produktowych /m.in. rachunków, lokat, kredytów oraz badania zdolności kredytowej/ i wstępnych, mentoring
Realizacja wyznaczonych celów finansowych oraz ilościowych.
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych, budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów, dbanie o jakość portfela.
Doradca klienta instytucjonalnego
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów, dbanie o jakość portfela kredytowego.
Badanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów, dbanie o jakość portfela kredytowego.
Badanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
Doradca Klientów Biznesowych
Kredyt Bank S.A.
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów, dbanie o jakość portfela kredytowego.
Badanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie produktów bankowych.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów, dbanie o jakość portfela kredytowego.
Badanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie produktów bankowych.
Inspektor kredytowy/Doradca Unijny
Bank Spółdzielczy w Lipnie
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i indywidualnych, budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów. Doradztwo w zakresie możliwości skorzystania z dotacji z funduszy unijnych.
Obsługa klientów: przyjmowanie wniosków i kompletowanie dokumentacji, analiza zdolności kredytowej, zawieranie umów o kredyt, monitorowanie udzielonych kredytów. Doradztwo w zakresie możliwości skorzystania z dotacji z funduszy unijnych.
Referent ds. kalkulacji
Obsługa sekretariatu, kalkulacja rentowności zleceń budowlanych, przygotowanie dokumentacji na przetargi budowlane, kalkulacja płac pracowników fizycznych.
Szkolenia i kursy
Efektywny Menedżer Sprzedaży w procesie zmiany, Blue Accelerator wraz z BGŻ BNP Paribas S. A.
Yellow Belt, Bank BGŻ S.A. Departament Zarządzania Procesami
Strategie wybitnych doradców klienta, Ośrodek szkoleniowy Prymus i Mazowiecki Bank Regionalny S.A.
Monitorowanie udzielonych kredytów, Ośrodek szkoleniowy Prymus i Mazowiecki Bank Regionalny S.A.
Prawne zabezpieczenie wierzytelności, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
Budowanie systemu wsparcia dla konsultantów bankowych ds. środków unijnych z wykorzystaniem nowych, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
Kurs Matematyki Bankowej, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
Yellow Belt, Bank BGŻ S.A. Departament Zarządzania Procesami
Strategie wybitnych doradców klienta, Ośrodek szkoleniowy Prymus i Mazowiecki Bank Regionalny S.A.
Monitorowanie udzielonych kredytów, Ośrodek szkoleniowy Prymus i Mazowiecki Bank Regionalny S.A.
Prawne zabezpieczenie wierzytelności, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
Budowanie systemu wsparcia dla konsultantów bankowych ds. środków unijnych z wykorzystaniem nowych, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
Kurs Matematyki Bankowej, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji Sp. z o.o.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Wspinaczka, trekking, zumba, literatura
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.