Umiejętności
Digital Marketing
Redagowanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Prezes
Stowarzyszenie" od pasa w dół"
Powołałam Stowarzyszenie, ponieważ taką miałam mentalną potrzebę.
Zajmuję się:
-opracowywaniem planów kongresów, konferencji i warsztatów ze strony merytorycznej
-pozyskiwaniem wykładowców
-negocjacją umów sponsorskich i barterowych
-marketingiem, PR-em
-pozyskiwaniem uczestników wydarzeń
-budową strony internetowej
-przygotowywaniem akcji społecznych i marketingowych
-piszę artykuły, komentarze, felietony
Zajmuję się:
-opracowywaniem planów kongresów, konferencji i warsztatów ze strony merytorycznej
-pozyskiwaniem wykładowców
-negocjacją umów sponsorskich i barterowych
-marketingiem, PR-em
-pozyskiwaniem uczestników wydarzeń
-budową strony internetowej
-przygotowywaniem akcji społecznych i marketingowych
-piszę artykuły, komentarze, felietony
Marketing and develop specjalist
Miło i Czysto
Praca na początku opierała się na zrobieniu strony miloiczysto.pl, następnie zajmowałam się akcjami marketingowymi, budowaniem facebooka, promocjami dla Klietnów, w przedostatnim etapie pozyskiwaniem Klientów.
W listopadzie 2013 zostało mi zaproponowane prowadzenie firmy, zrezygnowałam ponieważ branża utrzymania czystości nie jest moją pasją. Marketing, budowanie marki tak, ale pozostałe rzeczy zwyczajnie nie były mi bliskie
W listopadzie 2013 zostało mi zaproponowane prowadzenie firmy, zrezygnowałam ponieważ branża utrzymania czystości nie jest moją pasją. Marketing, budowanie marki tak, ale pozostałe rzeczy zwyczajnie nie były mi bliskie
New Business Media Specialist
Stanowisko bezpośrednio podległe pod Zarząd firmy
Tworzenie artykułów, tekstów reklamowych, ofert, prezentacji, folderów i krótkich
form pisarskich
Opracowanie strategii reklamy firm farmaceutycznych
Prowadzenie oraz inicjowanie projektów e-business,
Współpraca z działami: konferencji, sprzedaży, redakcji, marketingu Śledzenie trendów rynku i wymyślanie nowych produktów
Obszary działania: specjalistyczne portale medyczne, programy na urządzenia mobilne
Odpowiedzialność za portale: www.nursing.com.pl , www.mediginekolog.pl , www.leczenieokolooperacyjne.pl, www.zakrzepyizatory.pl, www.medidiabetolog.pl
Tworzenie artykułów, tekstów reklamowych, ofert, prezentacji, folderów i krótkich
form pisarskich
Opracowanie strategii reklamy firm farmaceutycznych
Prowadzenie oraz inicjowanie projektów e-business,
Współpraca z działami: konferencji, sprzedaży, redakcji, marketingu Śledzenie trendów rynku i wymyślanie nowych produktów
Obszary działania: specjalistyczne portale medyczne, programy na urządzenia mobilne
Odpowiedzialność za portale: www.nursing.com.pl , www.mediginekolog.pl , www.leczenieokolooperacyjne.pl, www.zakrzepyizatory.pl, www.medidiabetolog.pl
asystentka Prezesa
Polskie Towarzystwo Lekarskie- Zarząd Główny
Reprezentowanie firmy na zewnątrz, współpraca z wykładowcami i liderami opinii. Kampanie marketingowe, ogłoszenia prasowe, kontakt z mediami , pisanie sprawozdań, artykułów
Sprawy bieżące, rezerwacje hotelowe i lotnicze (logistyka) , koordynacja planów zajęć
Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej PTL, Utrzymywanie dobrych kontaktów z kontrahentami i klientami, prowadzenie sprawi rozwiązywanie problemów bieżących Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, delegacji krajowych i zagranicznych, fakturowanie
Dbałość o obieg dokumentów w firmie, zarządzanie korespondencją i sekretariatem Organizacja spotkań biznesowych, posiedzeń , zebrań Wykonywanie przelewów i ich akceptacja , ewidencjonowanie sald, działanie na poziomie firma-księgowość Prowadzenie kalendarza spotkań Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, opracowywanie dokumentacji, raportowanie
Przygotowywanie kongresów – odpowiedzialność za zgłoszenia lekarzy, przygotowywanie baz, fakturowanie , rozliczenie na poziomie uczestników,
VIII Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging –wrzesień 2008 , ok 500 uczestników
IX Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – wrzesień 2009, ok. 750 uczestników
X Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – wrzesień 2010, ok. 850 uczestników
XI Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – wrzesień 2011, ok. 900 uczestników
Konferencja Twarz w Medycynie Estetycznej – maj 2008 ,około 250 uczestników
Konferencja Twarz w Medycynie Estetycznej II – grudzień 2008 ,
około 250 uczestników
Konferencja Defekty Estetyczne Ciała – marzec 2009 , około 250 uczestników
Konferencja Nowości w Medycynie Estetycznej – grudzień 2009, ,
około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2010, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – grudzień 2010, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2011, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2011, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2010, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – grudzień 2011, około 250 uczestników
Sprawy bieżące, rezerwacje hotelowe i lotnicze (logistyka) , koordynacja planów zajęć
Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej PTL, Utrzymywanie dobrych kontaktów z kontrahentami i klientami, prowadzenie sprawi rozwiązywanie problemów bieżących Przygotowywanie umów cywilno-prawnych, delegacji krajowych i zagranicznych, fakturowanie
Dbałość o obieg dokumentów w firmie, zarządzanie korespondencją i sekretariatem Organizacja spotkań biznesowych, posiedzeń , zebrań Wykonywanie przelewów i ich akceptacja , ewidencjonowanie sald, działanie na poziomie firma-księgowość Prowadzenie kalendarza spotkań Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, opracowywanie dokumentacji, raportowanie
Przygotowywanie kongresów – odpowiedzialność za zgłoszenia lekarzy, przygotowywanie baz, fakturowanie , rozliczenie na poziomie uczestników,
VIII Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging –wrzesień 2008 , ok 500 uczestników
IX Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – wrzesień 2009, ok. 750 uczestników
X Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – wrzesień 2010, ok. 850 uczestników
XI Międzynarodowy Kongres Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – wrzesień 2011, ok. 900 uczestników
Konferencja Twarz w Medycynie Estetycznej – maj 2008 ,około 250 uczestników
Konferencja Twarz w Medycynie Estetycznej II – grudzień 2008 ,
około 250 uczestników
Konferencja Defekty Estetyczne Ciała – marzec 2009 , około 250 uczestników
Konferencja Nowości w Medycynie Estetycznej – grudzień 2009, ,
około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2010, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – grudzień 2010, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2011, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2011, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – maj 2010, około 250 uczestników
Konferencja Medycyna Estetyczna – grudzień 2011, około 250 uczestników
asystentka prezesa
GMBH Armatura Polska
Organizowanie kalendarza spotkań
Zajmowanie się płatnościami firmy, współpraca z księgowością, bankami , działami spółki Czuwanie nad wizerunkiem firmy-organizacja produktów reklamowych,
Obsługa Symfonii, zajmowanie się wierzytelnościami, Kontakt z kontakt z kontrahentami Opracowanie prostych zagadnień z zakresu księgowości i audytu.
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, opracowań oraz raportów
Zajmowanie się płatnościami firmy, współpraca z księgowością, bankami , działami spółki Czuwanie nad wizerunkiem firmy-organizacja produktów reklamowych,
Obsługa Symfonii, zajmowanie się wierzytelnościami, Kontakt z kontakt z kontrahentami Opracowanie prostych zagadnień z zakresu księgowości i audytu.
Przygotowywanie prezentacji, zestawień, opracowań oraz raportów
Szkolenia i kursy
Kursy dla liderów dziennikarstwa, roczny plan szkoleniowy „Młodzi w środowisku”
organizowany przez Mazowiecki Ośrodek Edukacji
Szkolenia z zakresu psychologii, technik sprzedaży, sposobów prowadzenia konstruktywnych
rozmów, negocjacji, „Stylizacji biznesowej”, „Głosu w wizerunku”
Wyjazdowe kursy w szkole „Kern’s school of English”
Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac organizowany przez firmę Infor (zakończony lipiec 2009)
organizowany przez Mazowiecki Ośrodek Edukacji
Szkolenia z zakresu psychologii, technik sprzedaży, sposobów prowadzenia konstruktywnych
rozmów, negocjacji, „Stylizacji biznesowej”, „Głosu w wizerunku”
Wyjazdowe kursy w szkole „Kern’s school of English”
Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac organizowany przez firmę Infor (zakończony lipiec 2009)
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Off-road, pisanie artykułów, film, fotografia, marketing, medycyna, literatura
popularno-naukowa, podróże.
Moją największą pasją jest pisanie. Od wielu lat przelewam swoje słowa na papier, ostatnio
zdarza mi się robić korekty także cudzych tekstów , niebawem skończę swoją pierwszą książkę.
Daleka jestem od auto a tym bardziej od krypto reklamy, jednakże cieszę się mogąc zobaczyć
swój tekst w szerszej odsłonie. Z przyjemnością piszę relacje z wypraw, komentuję wydarzenia
I w wolnym czasie redaguję swoją stronę
Dużo rzeczy robię dla idei, bez spodziewanego zysku dla samej przyjemności, lubię czuć, że to
co robię ma sens.
popularno-naukowa, podróże.
Moją największą pasją jest pisanie. Od wielu lat przelewam swoje słowa na papier, ostatnio
zdarza mi się robić korekty także cudzych tekstów , niebawem skończę swoją pierwszą książkę.
Daleka jestem od auto a tym bardziej od krypto reklamy, jednakże cieszę się mogąc zobaczyć
swój tekst w szerszej odsłonie. Z przyjemnością piszę relacje z wypraw, komentuję wydarzenia
I w wolnym czasie redaguję swoją stronę
Dużo rzeczy robię dla idei, bez spodziewanego zysku dla samej przyjemności, lubię czuć, że to
co robię ma sens.
Inne
Czynne prawo jazdy kategorii B
Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
Bardzo dobra znajomość pakietu Office: Excell, Power Point, Outlook, Publisher, Word
Obsługa Płatnika, Programu kadrowo-płacowego JZK
Znajomość programów: Actualizer, Analytics, CMS, WordPress,
odporność na stres ,umiejętność kreatywnego myślenia i pracy pod presją czasu w grupie
ale i jako lider, samodzielność
zdolność szybkiego przyswajania nowych wiadomości, sumienność i odpowiedzialność,
determinacja
kreatywność, pomysłowość, chęć dalszego rozwoju
Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
Bardzo dobra znajomość pakietu Office: Excell, Power Point, Outlook, Publisher, Word
Obsługa Płatnika, Programu kadrowo-płacowego JZK
Znajomość programów: Actualizer, Analytics, CMS, WordPress,
odporność na stres ,umiejętność kreatywnego myślenia i pracy pod presją czasu w grupie
ale i jako lider, samodzielność
zdolność szybkiego przyswajania nowych wiadomości, sumienność i odpowiedzialność,
determinacja
kreatywność, pomysłowość, chęć dalszego rozwoju
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.