Umiejętności
Analiza danych
Zarządzanie zapasami
Logistyka
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP
łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. logistyki
- zamawianie części zamiennych od dostawców krajowych i zagranicznych,
- dystrybucja części zamiennych do magazynów techników mobilnych,
- zakładanie zamówień, ich przyjmowanie, księgowanie przesunięć międzymagazynowych oraz zużycia w SAP,
- przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych i rocznych.
- dystrybucja części zamiennych do magazynów techników mobilnych,
- zakładanie zamówień, ich przyjmowanie, księgowanie przesunięć międzymagazynowych oraz zużycia w SAP,
- przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych i rocznych.
Specjalista ds. logistyki
- zamawianie artykułów handlowych od dostawców krajowych i zagranicznych,
- dystrybucja artykułów handlowych do magazynów regionalnych,
- przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych i rocznych,
- obsługa zamówień klientów z krajów bałtyckich, wystawianie faktur.
- dystrybucja artykułów handlowych do magazynów regionalnych,
- przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych i rocznych,
- obsługa zamówień klientów z krajów bałtyckich, wystawianie faktur.
Młodszy Specjalista ds. Logistyki
- zamawianie artykułów handlowych od dostawców krajowych i zagranicznych,
- dystrybucja artykułów handlowych do magazynów regionalnych,
- przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych i rocznych,
- obsługa zamówień klientów z krajów bałtyckich, wystawianie faktur.
- dystrybucja artykułów handlowych do magazynów regionalnych,
- przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych i rocznych,
- obsługa zamówień klientów z krajów bałtyckich, wystawianie faktur.
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
- prowadzenie kalendarza Dyrektora,
- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych Dyrektora (bilety, taksówki, hotele),
- przygotowywanie prezentacji,
- kontrola, opisywanie i dekretacja faktur,
- prowadzenie ewidencji umów,
- organizacja konferencji rocznych firmy, wyjazdów integracyjnych,
- zamawianie artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze,
- prowadzenie kasy firmowej,
- utrzymywanie kontaktów z kancelarią prawną, biurem tłumaczeń, firmą kurierską, firmą sprzątającą
- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych Dyrektora (bilety, taksówki, hotele),
- przygotowywanie prezentacji,
- kontrola, opisywanie i dekretacja faktur,
- prowadzenie ewidencji umów,
- organizacja konferencji rocznych firmy, wyjazdów integracyjnych,
- zamawianie artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura,
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze,
- prowadzenie kasy firmowej,
- utrzymywanie kontaktów z kancelarią prawną, biurem tłumaczeń, firmą kurierską, firmą sprzątającą
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja