Umiejętności
Ambitność
Obsługa MS Office
Prawo jazdy kat.B, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista bankowy-sektor bankowości prywatnej
Noble Bank S.A.
* Kompleksowa obsługa klientów firmy (kompletowanie dokumentów, negocjowanie warunków dla klienta, informowanie klienta o przebiegu transakcji i procedurach, przekazywanie decyzji kredytowych, podpisywanie umów kredytowych)
* Współpraca z bankami i analitykami w celu uzyskania informacji dotyczących procesu kredytowego klienta
* Obsługa systemu bankowego (otwieranie rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, przyjmowanie poleceń przelewu, zleceń otwarcia lokat terminowych, rejestracja wniosków kredytowych i inwestycyjnych)
* Współpraca ze zbywcami, deweloperami, rzeczoznawcami (zlecanie wycen, inspekcji nieruchomości)
* Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i archiwizacja dokumentacji
* Dbanie o sprawny obieg dokumentacji między oddziałem a centralą firmy i innymi instytucjami
* Organizowanie kalendarza Bankiera (umawianie i potwierdzanie spotkań)
* Organizacja pracy oddziału (układanie grafiku dla pracowników, organizacja eventów oddziałowych)
* Obsługa administracji biurowej (zamawianie materiałów inwestycyjnych, biurowych)
* Współpraca z bankami i analitykami w celu uzyskania informacji dotyczących procesu kredytowego klienta
* Obsługa systemu bankowego (otwieranie rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, przyjmowanie poleceń przelewu, zleceń otwarcia lokat terminowych, rejestracja wniosków kredytowych i inwestycyjnych)
* Współpraca ze zbywcami, deweloperami, rzeczoznawcami (zlecanie wycen, inspekcji nieruchomości)
* Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i archiwizacja dokumentacji
* Dbanie o sprawny obieg dokumentacji między oddziałem a centralą firmy i innymi instytucjami
* Organizowanie kalendarza Bankiera (umawianie i potwierdzanie spotkań)
* Organizacja pracy oddziału (układanie grafiku dla pracowników, organizacja eventów oddziałowych)
* Obsługa administracji biurowej (zamawianie materiałów inwestycyjnych, biurowych)
Asystentka oddziału
• Kompleksowa obsługa klientów firmy
• Pierwszy kontakt z klientem, również telefoniczny
• Organizowanie pracy oddziału
• Prowadzenie kalendarza spotkań wszystkich doradców
• Współpraca z doradcami i instytucjami bankowymi
• Koordynowanie obiegu dokumentów i przesyłek
• Zamawianie materiałów biurowych
• Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej
• Dbanie o wizerunek firmy
• Pierwszy kontakt z klientem, również telefoniczny
• Organizowanie pracy oddziału
• Prowadzenie kalendarza spotkań wszystkich doradców
• Współpraca z doradcami i instytucjami bankowymi
• Koordynowanie obiegu dokumentów i przesyłek
• Zamawianie materiałów biurowych
• Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej
• Dbanie o wizerunek firmy
Pracownik CC / Asystent Działu Sprzedaży, Działu Klienta, Działu Przygotowania Inwestycji
*Pierwszy kontakt z klientem (umawianie spotkań, prezentacja oferty, zapoznanie z planami, korespondencja z klientami)
*Uczestnictwo w targach mieszkaniowych/budowlanych
*Prowadzenie recepcji-zarządzanie sekretariatem działu (obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów, zamawianie artykułów biurowych, kontakt z innymi działami, przygotowanie i rejestracja korespondencji, dbanie o wizerunek biura itp.)
*Uczestnictwo w targach mieszkaniowych/budowlanych
*Prowadzenie recepcji-zarządzanie sekretariatem działu (obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów, zamawianie artykułów biurowych, kontakt z innymi działami, przygotowanie i rejestracja korespondencji, dbanie o wizerunek biura itp.)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Sport- Crossfit, snowboard, tenis, siatkówka
Podróże
Kulinaria
Podróże
Kulinaria
Grupy
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.