Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Copywriting
Creativity Skills
CRM
Digital Marketing
E-commerce
Języki obce
Graphic Design Software
Nauczanie jezyka
Zarządzanie
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Reklama online
Marketing internetowy
Umiejętności organizacyjne
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
narracja
Planowanie strategiczne
Strategia
Praca w zespole
tłumaczenia
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Interpersonal skills
Tourism Marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Rozwoju
Travel Bidder Sp. z o. o.
• Planowanie i koordynacja działań dotyczących tworzenia i promocji portalu Travel-Bidder.com – innowacyjnej platformy do obsługi turystyki biznesowej (nadzór nad pracami programistycznymi; projektowanie, testowanie i wdrażanie funkcjonalności serwisu; kontakt z kluczowymi klientami)
• Tworzenie i organizacja autorskich eventów dla branży MICE o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym (np. Meet The Bidder – warsztaty łączące zagranicznych dostawców usług MICE z klientami z Polski; Business Travel Purchasing: Podniebna Bitwa Asów; Let’s MICE up: Odpowiedzialny Incentive - warsztaty łączące organizatorów turystyki incentive z klientami korporacyjnymi; seria konferencji "Ryzyka przelotów grupowych"); tworzenie i redakcja stron informacyjnych oraz komunikatów dla mediów, dotyczących powyższych eventów
• Aranżacja serii spotkań zagranicznych dostawców usług MICE z klientami z Polski w siedzibach firm (tzw. sales calls); wprowadzanie oferty reprezentacji zagranicznych dostawców na polskim rynku
• Budowa bazy danych klientów krajowych i zagranicznych (dostawcy oraz kupujący); ofertowanie i czynna sprzedaż produktów i usług na rzecz klientów polskich i międzynarodowych; pielęgnacja relacji i utrzymanie stałych kontaktów z podwykonawcami, partnerami, kluczowymi klientami
• Zarządzanie budżetem oraz planowanie działań operacyjnych i marketingowych firmy; tworzenie i przeprowadzanie kampanii promocyjnych, w tym kampanii mailingowych (copywiritng, tłumaczenia, merytoryka i prace graficzne); analiza wyników kampanii i planowanie kolejnych działań marketingowych
• Reprezentowanie firmy oraz partnerów na imprezach targowych i warsztatowych w kraju (m.in. TT Warsaw, Tour Salon Poznań, Spotlight on Africa, Outgoing Poland, ITM Warsaw) oraz za granicą (m.in. EIBTM - Barcelona, IMEX - Frankfurt n. Menem, M&I Forum - Kopenhaga, Ateny, Stambuł, ITB - Berlin, Convene - Wilno, Confex - Londyn; przygotowanie materiałów promocyjnych firmy; udział w wydarzeniach branżowych (m.in. Osobowość Roku MICE Poland, MP Power Awards, launch Emirates Airlines w Polsce, Omani Night oraz wielu innych)
• Zarządzanie zespołem operacyjno-sprzedażowym: przydzielanie zadań, nadzorowanie codziennej pracy zespołu; analiza i udoskonalanie procedur, coaching; przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych;
• Raportowanie do zarządu spółki, czynne uczestnictwo w zebraniach udziałowców
• Tworzenie i organizacja autorskich eventów dla branży MICE o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym (np. Meet The Bidder – warsztaty łączące zagranicznych dostawców usług MICE z klientami z Polski; Business Travel Purchasing: Podniebna Bitwa Asów; Let’s MICE up: Odpowiedzialny Incentive - warsztaty łączące organizatorów turystyki incentive z klientami korporacyjnymi; seria konferencji "Ryzyka przelotów grupowych"); tworzenie i redakcja stron informacyjnych oraz komunikatów dla mediów, dotyczących powyższych eventów
• Aranżacja serii spotkań zagranicznych dostawców usług MICE z klientami z Polski w siedzibach firm (tzw. sales calls); wprowadzanie oferty reprezentacji zagranicznych dostawców na polskim rynku
• Budowa bazy danych klientów krajowych i zagranicznych (dostawcy oraz kupujący); ofertowanie i czynna sprzedaż produktów i usług na rzecz klientów polskich i międzynarodowych; pielęgnacja relacji i utrzymanie stałych kontaktów z podwykonawcami, partnerami, kluczowymi klientami
• Zarządzanie budżetem oraz planowanie działań operacyjnych i marketingowych firmy; tworzenie i przeprowadzanie kampanii promocyjnych, w tym kampanii mailingowych (copywiritng, tłumaczenia, merytoryka i prace graficzne); analiza wyników kampanii i planowanie kolejnych działań marketingowych
• Reprezentowanie firmy oraz partnerów na imprezach targowych i warsztatowych w kraju (m.in. TT Warsaw, Tour Salon Poznań, Spotlight on Africa, Outgoing Poland, ITM Warsaw) oraz za granicą (m.in. EIBTM - Barcelona, IMEX - Frankfurt n. Menem, M&I Forum - Kopenhaga, Ateny, Stambuł, ITB - Berlin, Convene - Wilno, Confex - Londyn; przygotowanie materiałów promocyjnych firmy; udział w wydarzeniach branżowych (m.in. Osobowość Roku MICE Poland, MP Power Awards, launch Emirates Airlines w Polsce, Omani Night oraz wielu innych)
• Zarządzanie zespołem operacyjno-sprzedażowym: przydzielanie zadań, nadzorowanie codziennej pracy zespołu; analiza i udoskonalanie procedur, coaching; przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych;
• Raportowanie do zarządu spółki, czynne uczestnictwo w zebraniach udziałowców
PROJECT MANAGER
Travel Bidder Sp. z o.o.,
• Planowanie i koordynacja działań dotyczących tworzenia i promocji portalu Travel-Bidder.com (nadzór nad pracami programistycznymi; projektowanie, testowanie i wdrażanie funkcjonalności serwisu; kontakt z kluczowymi klientami)
• Tworzenie i organizacja autorskich eventów dla branży MICE o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym; tworzenie i redakcja komunikatów dla mediów, dotyczących powyższych eventów
• Aranżacja serii spotkań zagranicznych dostawców usług MICE z klientami z Polski w siedzibach firm (tzw. sales calls)
• Budowa bazy danych klientów krajowych i zagranicznych (dostawcy oraz kupujący); ofertowanie i czynna sprzedaż produktów i usług na rzecz klientów polskich i międzynarodowych; pielęgnacja relacji i utrzymanie stałych kontaktów z podwykonawcami, partnerami, klientami
• Współpraca przy planowaniu działań operacyjnych i marketingowych firmy; tworzenie i przeprowadzanie kampanii promocyjnych, w tym kampanii mailingowych (copywiritng, tłumaczenia, merytoryka i prace graficzne)
• Reprezentowanie firmy oraz partnerów na krajowych i zagranicznych imprezach targowych i warsztatowych
• Raportowanie do zarządu spółki
• Tworzenie i organizacja autorskich eventów dla branży MICE o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym; tworzenie i redakcja komunikatów dla mediów, dotyczących powyższych eventów
• Aranżacja serii spotkań zagranicznych dostawców usług MICE z klientami z Polski w siedzibach firm (tzw. sales calls)
• Budowa bazy danych klientów krajowych i zagranicznych (dostawcy oraz kupujący); ofertowanie i czynna sprzedaż produktów i usług na rzecz klientów polskich i międzynarodowych; pielęgnacja relacji i utrzymanie stałych kontaktów z podwykonawcami, partnerami, klientami
• Współpraca przy planowaniu działań operacyjnych i marketingowych firmy; tworzenie i przeprowadzanie kampanii promocyjnych, w tym kampanii mailingowych (copywiritng, tłumaczenia, merytoryka i prace graficzne)
• Reprezentowanie firmy oraz partnerów na krajowych i zagranicznych imprezach targowych i warsztatowych
• Raportowanie do zarządu spółki
Senior Project Manager
Liberty International Poland
• Sporządzanie kompleksowych, autorskich, szytych na miarę ofert grupowych i indywidualnych dla turystyki przyjazdowej (grupy zagraniczne), w tym dla grup biznesowych - m.in. przygotowywanie programów zwiedzania, eventów podczas pobytu grup w Polsce, przygotowywanie i obsługa logistyczna, osobisty nadzór nad pobytami grup w Polsce, zarządzanie budżetem przeznaczonym na realizację programów
• Koordynacja pobytu grup turystycznych na terenie Polski
• Organizacja imprez i wyjazdów incentive, konferencji, kongresów, seminariów dla klientów (w tym organizacja przyjazdów szkoleniowych dla profesjonalistów branży MICE z firm zagranicznych celem ukazania potencjału Polski jako atrakcyjnego kierunku dla turystyki przyjazdowej); inspekcje obiektów turystycznych w Polsce
• Pielęgnacja relacji i utrzymanie stałych kontaktów z podwykonawcami, partnerami, kluczowymi klientami
• Ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem sieci Liberty International
• Reprezentowanie firmy za granicą podczas wyjazdowych serii spotkań sprzedażowych (tzw. sales calls) w Londynie i Lizbonie
• Ofertowanie, fakturowanie i rozliczanie płatności; obsługa administracyjna biura
• Koordynacja pobytu grup turystycznych na terenie Polski
• Organizacja imprez i wyjazdów incentive, konferencji, kongresów, seminariów dla klientów (w tym organizacja przyjazdów szkoleniowych dla profesjonalistów branży MICE z firm zagranicznych celem ukazania potencjału Polski jako atrakcyjnego kierunku dla turystyki przyjazdowej); inspekcje obiektów turystycznych w Polsce
• Pielęgnacja relacji i utrzymanie stałych kontaktów z podwykonawcami, partnerami, kluczowymi klientami
• Ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem sieci Liberty International
• Reprezentowanie firmy za granicą podczas wyjazdowych serii spotkań sprzedażowych (tzw. sales calls) w Londynie i Lizbonie
• Ofertowanie, fakturowanie i rozliczanie płatności; obsługa administracyjna biura
Lektor jęz. angielskiego
Nauczanie jęz. angielskiego w najmłodszej grupie wiekowej (dzieci lat 5-7), przygotowywanie i wdrażanie planów dydaktycznych, organizacja imprez okolicznościowych dla uczniów.
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie zespołem (2014, GREŃ COMMUNICATIONS)
• Techniki sprzedaży i obsługi klienta (2013, GREŃ COMMUNICATIONS)
• Akademia Wiedzy Praktycznej: "4P to dopiero początek, czyli co Brand Manager wiedzieć powinien" (2011, MARS POLSKA i Szkoła Główna Handlowa)
• Akademia Wiedzy Praktycznej: "Zintegrowane działania marketingowe jako podstawa trwałego sukcesu rynkowego marki Pedigree® - prawdziwa historia o tym, jak »sztuczne szczęki« uwolniły wzrost" (2011, MARS POLSKA i Szkoła Główna Handlowa)
• Techniki sprzedaży i obsługi klienta (2013, GREŃ COMMUNICATIONS)
• Akademia Wiedzy Praktycznej: "4P to dopiero początek, czyli co Brand Manager wiedzieć powinien" (2011, MARS POLSKA i Szkoła Główna Handlowa)
• Akademia Wiedzy Praktycznej: "Zintegrowane działania marketingowe jako podstawa trwałego sukcesu rynkowego marki Pedigree® - prawdziwa historia o tym, jak »sztuczne szczęki« uwolniły wzrost" (2011, MARS POLSKA i Szkoła Główna Handlowa)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
• Marketing tradycyjny i internetowy,
• Social media i nowe technologie ((współprowadzenie fanpage'a "Dej mie ten hamborgir" dla miłośników hamburgerów),
• Języki obce,
• Podróże i literatura podróżnicza,
• Różnice kulturowe na świecie,
• Fotografia, sztuki plastyczne, wzornictwo i wystrój wnętrz,
• Kino europejskie i światowe,
• Muzyka alternatywna i pop
• Social media i nowe technologie ((współprowadzenie fanpage'a "Dej mie ten hamborgir" dla miłośników hamburgerów),
• Języki obce,
• Podróże i literatura podróżnicza,
• Różnice kulturowe na świecie,
• Fotografia, sztuki plastyczne, wzornictwo i wystrój wnętrz,
• Kino europejskie i światowe,
• Muzyka alternatywna i pop
Inne
• Znajomość branży turystycznej z naciskiem na sektor MICE
• Biegła znajomość MS OFFICE (Word, Excel, Power Point)
• Znajomość programów do obróbki graficznej (Photoshop, IrfanView).
• Znajomość obsługi programu freshmail
• Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne: przedsiębiorczość, operatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Kreatywność; optymizm; uczciwość i rzetelność; chłonny umysł; umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista; wysoko rozwinięty zmysł estetyczny; umiejętność doskonałej organizacji pracy
• Łatwość porozumiewania się w językach obcych, zamiłowanie do tłumaczenia i podróży
• Prawo jazdy kat.B
• Tłumacz i korepetytor języka angielskiego
• Biegła znajomość MS OFFICE (Word, Excel, Power Point)
• Znajomość programów do obróbki graficznej (Photoshop, IrfanView).
• Znajomość obsługi programu freshmail
• Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne: przedsiębiorczość, operatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Kreatywność; optymizm; uczciwość i rzetelność; chłonny umysł; umiejętność pracy pod presją czasu; wysoka kultura osobista; wysoko rozwinięty zmysł estetyczny; umiejętność doskonałej organizacji pracy
• Łatwość porozumiewania się w językach obcych, zamiłowanie do tłumaczenia i podróży
• Prawo jazdy kat.B
• Tłumacz i korepetytor języka angielskiego